  • 1. Data: 2010-06-16 20:59:27
    Temat: Pismo dostarczone po terminie?
    Od: Kuba <m...@g...com>

    Witajcie,

    Sytuacja jest taka: załóżmy, że 10.1.2010r. ZUS wysłał do mnie
    zawiadomienie o terminie kontrolnego badania lekarskiego wyznaczonego
    na dzień 18.1.2010. Niestety, pisma nie odebrałem, było dwukrotnie
    awizowane po czym wróciło do nadawcy. Pierwsze awizowanie miało
    miejsce 11.1.2010r. Jak rozumiem, w tej sytuacji za datę doręczenia
    uważa się 14 dni po dacie pierwszego awizowania czyli 25.1.2010. Czy w
    tej sytuacji zasadnym/sensownym będzie utrzymywanie, że nie byłem w
    stanie dotrzymać terminu badania wyznaczonego przez ZUS ze względu na
    to, iż termin ten przypadał na dzień przed doręczeniem wezwania?

    Dzięki za pomoc,
    Kuba