  • 1. Data: 2010-06-16 21:30:41
    Temat: Nie moge wyrzucić z forum osoby?
    Od: Setsy <s...@o...pl>

    Dziś pewna osoba dostała ban na moim forum. Żąda przywrócenia swojego
    loginu i przeprosin na głównej stronie. Jeśli nie grozi procesem.

    "
    Przypominam że Państwo świadcząc usługi Interentowe prowadzicie
    działalność podlega prawu prasowemu oraz art 10 Europejskiej konwencji
    praw człowieka , a z osobami podpisującymi "zgodę"- de facto
    zawieracie Państwo umowę cywilno prawną poprzez czynność konwencjonalna
    rodząca skutki prawne. , które z godnie z k.c. muszą być w wzajemne (
    nie może być tak że jedna strona nabywa z umowy wszelkie prawa a drugiej
    stronie pod byle pretekstem jej prawa odbiera), a nikt nie może być sam
    sędzią we własnej sprawie , zaś gdy jest spór interpretacji to albo
    strony dochodzą wzajemnie do ugody albo kierują sprawę do sadu np z
    art 25 kc lub art 212 kk lub art 268kk lub z prawa prasowego lub z art
    10 Europejskiej konwencji praw człowieka.
    przypominam tez że k.c. przyjmuje zasadę przyjmowania dobrej woli
    drugiej strono o ile nie wykaże się na drodze sadowej działania w złej
    wierze ( ciężar dowody leży po stroni estrony chcącej wyciągać skutki
    prawne)
    "

  • 2. Data: 2010-06-16 21:37:06
    Temat: Re: Nie moge wyrzucić z forum osoby?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Setsy wrote:
> [...]
    > Przypominam że Państwo świadcząc usługi Interentowe prowadzicie
    > działalność podlega prawu prasowemu oraz art 10 Europejskiej konwencji

    tu bym trochę podyskutował.

  • 3. Data: 2010-06-16 21:40:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 23:30:41 +0200, Setsy napisał(a):

    > Dziś pewna osoba dostała ban na moim forum. Żąda przywrócenia swojego
    > loginu i przeprosin na głównej stronie. Jeśli nie grozi procesem.

    Olej.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2010-06-16 22:05:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Setsy" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Podaj link do tego forum, bo bez tego trochę trudno ocenić. Ale generalnie
    to jeśli to Twoje prywatne forum, to możesz dopuszczać lub wzbraniać dostęp
    dowolnym osobom.

  • 5. Data: 2010-06-16 22:09:44
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    scream pisze:

    > Olej.

    najlepiej wyślij mu gifa przedstawiającego lejącego chłopca :)

  • 6. Data: 2010-06-17 05:49:00
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2010 00:05:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > to jeśli to Twoje prywatne forum, to możesz dopuszczać lub wzbraniać dostęp

    Czy dostep do forum można porównać do wstepu do lokalu gdzie jest
    "selekcja" ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/album2/Pruszkow/slides/Pruszkow
    _k_Warszawy_20070930-32.php

  • 7. Data: 2010-06-17 06:06:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Czy dostep do forum można porównać do wstepu do lokalu gdzie jest
    > "selekcja" ?

    A jaką działalność handlową/usługową tam prowadzi, hmnm?

  • 8. Data: 2010-06-17 06:43:45
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 16-06-2010 23:30, Setsy pisze:
> [...]
    > drugiej strono o ile nie wykaże się na drodze sadowej działania w złej
    > wierze ( ciężar dowody leży po stroni estrony chcącej wyciągać skutki

    Bełkot. Przypomnij tej osobie, że rejestrując się na forum zobowiązała
    się do przestrzegania regulaminu, który (zapewne) naruszyła.

    --
    .B:artek.

  • 9. Data: 2010-06-17 07:13:58
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Setsy" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Przypuszczam, że przystępując do forum osoba ta zaakceptowała regulamin.
    Regulamin jest częścią umowy którą jak to interpretuje zbanowany
    zawarliście. Naruszając regulamin złamał zasady umowy na którą się powołuje.
    Wyślij mu więc konkreną podstawę usunięcia z formu - konkretny punkt
    regulaminu. Niech go weźmie w łapę i idzie z tym gdzie chce- do bozi nawet,
    zwłaszcza że forum to twoje prywatne (jak sądzę) podwórko i pewnego dnia
    możesz dojść do wniosku że pan Kowalski jest na nim persona non grata i nie
    chcesz go już tam oglądać bo tak i już.
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2010-06-17 09:27:50
    Od: r...@m...com

> [...]
    > Regulamin jest częścią umowy którą jak to interpretuje zbanowany
    > zawarliście. Naruszając regulamin złamał zasady umowy na którą się powołuje.

    Jeśli przed zbanowaniem w regulaminie było:

    "Administrator zastrzega sobie możliwość zbanowania dowolnego użytkownika bez
    podawania przyczyn"

    to ok.

    ale jeśli nie, to postępując uczciwie, zbanowanemu nalezy podac mailem który
    punkt regulaminu naruszył, bo może nie być tego świadomy.