  • 71. Data: 2020-04-04 15:22:20
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-04 o 14:19, Shrek pisze:

    > Bystrzak z ciebie;)

    > Jak już ma u ciebie siedziec...

    Nie sugerowałem że ma u mnie siedzieć, to kolejny twój wymysł.

    > Ale oni dzwonią po to, żebyś się im w oknie pokazał i pomachał. Więc tak
    > średnio to problem rozwiązuje, bo jeszcze sąsiad musiałby machać z
    > twojego okna. Choć w sumie pewnie jak ktoś pomacha, to pięte liczyć nie
    > będa.

    Tak działa w domkach jednorodzinnych, nie wysiadają z samochodu
    i dzwonią z komórki aby im się w oknie pokazać.
    I tam to działa, w blokach dzwonią domofonem i wystarczy
    że ktoś odebrał i to potwierdza ze siedzi w domu.

    Masz jeszcze jakieś wydumane przez siebie problemy?
    Lub jakieś zarzuty w tematach których nie poruszałem ale sądzisz
    że mam w nich zdanie inne niż ty?

    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2020-04-04 16:18:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2020 o 15:22, RadoslawF pisze:

    > Nie sugerowałem że ma u mnie siedzieć, to kolejny twój wymysł.

    Nie mój a policjantów masz machać z konkretnego okna.

    > Tak działa w domkach jednorodzinnych, nie wysiadają z samochodu
    > i dzwonią z komórki aby im się w oknie pokazać.
    > I tam to działa, w blokach dzwonią domofonem i wystarczy
    > że ktoś odebrał i to potwierdza ze siedzi w domu.

    A twierdzisz, tak na podstawie? Być może masz rację, bo kulson to z
    natury swojej stworzenie leniwe...

    --
    Shrek

  • 73. Data: 2020-04-04 16:30:04
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Nie mój a policjantów masz machać z konkretnego okna.

    > A twierdzisz, tak na podstawie? Być może masz rację, bo kulson to z
    > natury swojej stworzenie leniwe...

    AFAIR Na tą w kwarantannie co "sprzątała klatkę *i wyniosła śmieci* "
    donieśli życzliwi sąsiedzi. Wiec "stawianie tablic" (informowanie
    sąsiadów) o kwarantannie w toku może+ zrobić dużą statystyczną różnicę.
    W większym bloku "czujna życzliwa" się nie znajdzie? :-)

    --
    A. Filip

  • 74. Data: 2020-04-04 17:00:46
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-04 o 16:18, Shrek pisze:

    > Nie mój a policjantów masz machać z konkretnego okna.

    W bloku? Przestań zmyślać.
    Był w którymś wątku opis sprawdzania w bloku:
    Policja: proszę pokazać się w oknie i pomachać
    Sprawdzany: a po co skoro ja mam okna z drugiej strony bloku?
    Policja: a to w porządku

    > A twierdzisz, tak na podstawie? Być może masz rację, bo kulson to z
    > natury swojej stworzenie leniwe...

    Na podstawie tego co widziałem w realu i w sieci.
    https://www.youtube.com/watch?v=BzNW_lPVozk
    Koło 16 minuty.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2020-04-04 17:34:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2020 o 17:00, RadoslawF pisze:
> [...]
    > Policja: proszę pokazać się w oknie i pomachać
    > Sprawdzany: a po co skoro ja mam okna z drugiej strony bloku?

    A słyszałeś kiedyś o dowcipach?

    > Na podstawie tego co widziałem w realu i w sieci.
    > https://www.youtube.com/watch?v=BzNW_lPVozk
    > Koło 16 minuty.

    Przecież to domek jednorodzinny

    --
    Shrek

  • 76. Data: 2020-04-04 17:57:33
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-04 o 17:34, Shrek pisze:

    >  Nie mój a policjantów masz machać z konkretnego okna.

    > A słyszałeś kiedyś o dowcipach?

    Bez znaczenia, podobnej sytuacji sam byłem światkiem.
    Spod domofonu nie zobaczy nawet mojego balkonu, z drogi
    przed garażami nie zobaczy okien bo mam balkon pod oknami.

    > Przecież to domek jednorodzinny

    W domku bez wychodzenia z auta dzwonią i proszą o pokazanie
    się w oknie a w bloku wystarczy im kontakt dźwiękowy
    przez domofon.
    I pisałem to już kilkukrotnie.

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2020-04-04 18:31:04
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RadoslawF w

    > Bez znaczenia, podobnej sytuacji sam byłem światkiem.

    Światek Miszcza Yody?
    I ortografia, i szyk zdania na to wskazuje...

    --
    'Tom N'

  • 78. Data: 2020-04-04 18:58:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-04 o 18:31, N Tom pisze:

    > Światek Miszcza Yody?
    > I ortografia, i szyk zdania na to wskazuje...

    Mam policzyć ile razy ty zrobiłeś błąd i oburzałeś się na
    idiotów którzy do wątku wnoszą tylko wytykanie błędu?

    pozdrawiam

  • 79. Data: 2020-04-04 20:15:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2020 o 17:57, RadoslawF pisze:

    > W domku bez wychodzenia z auta dzwonią i proszą o pokazanie
    > się w oknie a w bloku wystarczy im kontakt dźwiękowy
    > przez domofon.
    > I pisałem to już kilkukrotnie.

    Skoro tak twierdzisz. Możesz mieć rację.

    --
    Shrek

  • 81. Data: 2020-04-04 21:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Raczej kilka godzin bo dopisali mnie właśnie na koniec kolejki.

    Mozna spytać z jakiego powodu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin