  • 1. Data: 2018-06-11 15:46:37
    Temat: Obiecała uczciwość
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/wypadek-z-udzi
    alem-samochodu-szydlo-kierowca-seicento-o-kontaktach
    -z-byla-premier-aa-47RV-aGkL-yZSX.html

    Jak mogą ludzie być tak podli.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-06-11 17:36:31
    Temat: Re: Obiecała uczciwość
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    >https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/wypadek-z-udz
    ialem-samochodu-szydlo-kierowca-seicento-o-kontaktac
    h-z-byla-premier-aa-47RV-aGkL-yZSX.html
    >Jak mogą ludzie być tak podli.

    Ale o co chodzi ?

    Chyba, ze masz na mysli dziennikarzy SE, to przyłączam sie do opinii
    :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-06-11 19:42:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-06-11 o 17:36, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ale o co chodzi ?
    >
    > Chyba, ze masz na mysli dziennikarzy SE, to przyłączam sie do opinii :-)

    Chyba nie przekręcili tego co mówił poszkodowany z seicento?

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-06-11 20:04:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-06-18 o 19:42, Animka pisze:

    >>> https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/wypadek-z-udzi
    alem-samochodu-szydlo-kierowca-seicento-o-kontaktach
    -z-byla-premier-aa-47RV-aGkL-yZSX.html
    > Chyba nie przekręcili tego co mówił poszkodowany z seicento?

    {ewie nie przekręcili, ale czego w sumie oczekiwał? Że Pani Premier na
    kawę go zaprosi?

  • 5. Data: 2018-06-11 20:18:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    alem-samochodu-szydlo-kierowca-seicento-o-kontaktach
    -z-byla-premier-aa-47RV-aGkL-yZSX.html

    >Chyba nie przekręcili tego co mówił poszkodowany z seicento?

    Punkt pierwszy - poszkodowany, podczas gdy na razie to nie wiadomo czy
    nie sprawca :-)

    Po drugie - w tytule "o kontaktach", a w tresci - o braku kontaktow.

    Po trzecie ... a gdzie ta obiecana uczciwosc ... ale to ty dopisalas.

    A tak w ogole - to co maja byc za kontakty, prokuratura prowadzi
    sledztwo, potem jest rozprawa, a nie kontakty ...

    J.

  • 6. Data: 2018-06-12 02:02:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    alem-samochodu-szydlo-kierowca-seicento-o-kontaktach
    -z-byla-premier-aa-47RV-aGkL-yZSX.html

    > {ewie nie przekręcili, ale czego w sumie oczekiwał? Że Pani Premier na
    > kawę go zaprosi?

    Przecież obiecała uniewinnienie (napisała do niego list) , a słowa nie
    dotrzymała.
    Jeszcze zainstalowała sie na tydzień, czy 10 dni w szpitalu choć podobno
    nic jej nie było. Bidokom to ciągle piniędzy mało i mało.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-06-12 02:04:26
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-06-11 o 20:18, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A tak w ogole - to co maja byc za kontakty, prokuratura prowadzi
    > sledztwo, potem jest rozprawa, a nie kontakty ...

    Przecież sama napisała do niego list, że będzie sie starała, zeby go nie
    ukarali-czy jakos tak. Nie cierpię kłamczuchów!

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-06-12 09:00:13
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-06-12 o 02:02, Animka pisze:

    > Przecież obiecała uniewinnienie (napisała do niego list) , a słowa nie
    > dotrzymała.

    Premier obiecuje uniewinnienie? Aż tak źle jest w naszym "państwie w
    państwie"?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 9. Data: 2018-06-12 10:52:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-12 o 02:04, Animka pisze:

    alem-samochodu-szydlo-kierowca-seicento-o-kontaktach
    -z-byla-premier-aa-47RV-aGkL-yZSX.html

    > Przecież sama napisała do niego list, że będzie sie starała, zeby go nie
    > ukarali-czy jakos tak. Nie cierpię kłamczuchów!

    My nie lubimy idiotek.
    Skąd wiesz że się nie stara/starała?
    Naprawdę co chwila musisz tu udowadniać swoją wrodzona głupotę?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2018-06-12 13:14:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-06-12 o 09:00, Wojtek pisze:

    > Premier obiecuje uniewinnienie? Aż tak źle jest w naszym "państwie w
    > państwie"?

    Źle napisałam, że uniewinnienie. Po prostu napisała
    ,,Niestety, w moim przekonaniu" - napisała premier - ,,niektórzy z
    polityków partii opozycyjnych, to nieszczęśliwe zdarzenie próbują
    wykorzystać do swoich partykularnych interesów. Dla mnie to działanie
    nieuczciwe i haniebne, mogę nad tym tylko ubolewać.
    Szanowny Panie Sebastianie, toczy się postępowanie i jestem przekonana,
    że będzie ono transparentne i rzetelne. Życzmy sobie wzajemnie, by ta
    sprawa jak najszybciej została wyjaśniona, nie powodując niepotrzebnych
    emocji" - napisała Beata Szydło.

    http://wiadomosci.com/list-premier-beaty-szydlo-domn
    iemanego-sprawcy-wypadku/

    EOT