    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obiecała uczciwość
    Date: Tue, 12 Jun 2018 13:14:10 +0200

    W dniu 2018-06-12 o 09:00, Wojtek pisze:

    > Premier obiecuje uniewinnienie? Aż tak źle jest w naszym "państwie w
    > państwie"?

    Źle napisałam, że uniewinnienie. Po prostu napisała
    ,,Niestety, w moim przekonaniu" - napisała premier - ,,niektórzy z
    polityków partii opozycyjnych, to nieszczęśliwe zdarzenie próbują
    wykorzystać do swoich partykularnych interesów. Dla mnie to działanie
    nieuczciwe i haniebne, mogę nad tym tylko ubolewać.
    Szanowny Panie Sebastianie, toczy się postępowanie i jestem przekonana,
    że będzie ono transparentne i rzetelne. Życzmy sobie wzajemnie, by ta
    sprawa jak najszybciej została wyjaśniona, nie powodując niepotrzebnych
    emocji" - napisała Beata Szydło.

    http://wiadomosci.com/list-premier-beaty-szydlo-domn
    iemanego-sprawcy-wypadku/

    EOT