  • 11. Data: 2018-06-12 17:59:21
    Temat: Re: Obiecała uczciwość
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2018 o 09:00, Wojtek pisze:

    > Premier obiecuje uniewinnienie? Aż tak źle jest w naszym "państwie w
    > państwie"?

    Skoro jej minister orzeka o winie, to czemu nie?

    Tak - jest źle. W sumie to bardzo źle, skoro sądy boją się orzekać i
    przerzucają (nomen omen) kartofla sobie na wzajem?

    Shrek

  • 12. Data: 2018-06-12 18:31:28
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-11 o 15:46, Animka pisze:
    > https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/wypadek-z-udzi
    alem-samochodu-szydlo-kierowca-seicento-o-kontaktach
    -z-byla-premier-aa-47RV-aGkL-yZSX.html

    > Jak mogą ludzie być tak podli.

    Oczekujesz uczciwości od ludzi o mentalności PZPRowskich aparatczyków i
    mentalnie tkwiących w komunie? Szacun

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2018-06-12 21:00:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-06-18 o 13:14, Animka pisze:

    > Źle napisałam, że uniewinnienie. Po prostu napisała
    > ,,Niestety, w moim przekonaniu" - napisała premier - ,,niektórzy z
    > polityków partii opozycyjnych, to nieszczęśliwe zdarzenie próbują
    > wykorzystać do swoich partykularnych interesów. Dla mnie to działanie
    > nieuczciwe i haniebne, mogę nad tym tylko ubolewać.
    > Szanowny Panie Sebastianie, toczy się postępowanie i jestem przekonana,
    > że będzie ono transparentne i rzetelne. Życzmy sobie wzajemnie, by ta
    > sprawa jak najszybciej została wyjaśniona, nie powodując niepotrzebnych
    > emocji" - napisała Beata Szydło.

    No i wyjaśnili. Już po roku. Przypomina, że zamachowców smoleńskich 8
    lat szukamy.

  • 14. Data: 2018-06-12 21:02:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-06-18 o 02:04, Animka pisze:

    > Przecież sama napisała do niego list, że będzie sie starała, zeby go nie
    > ukarali-czy jakos tak. Nie cierpię kłamczuchów!

    Skąd wiadomo, ze się nie stara?