  • 11. Data: 2005-11-05 13:24:46
    Temat: Re: [OT] zachowanie serwisu MediaMarkt
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    news:slrndmpc1u.g31.januszek@lexx.eu.org...

    > Bliżej? Wliczyłeś te dwie godziny użerania się i tracenia nerwów? ;P

    No wiesz, w życiu bym nie pomyślał, że mogą być takie jaja z kardridżem za
    50 zł. Aż strach pomyśleć jakbym kupił u nich np. TV i by się zapsuł. Pewno
    bym tam miesiąc spędził.

    > Może masz pecha? ;)

    Raczej szczęście do idiotów. ;)

  • 12. Data: 2005-11-05 13:34:05
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > w stosunku do ciebie, jako kupującego u nich ? ;-)

    Nie chcę mi się ciebie karmić.

  • 13. Data: 2005-11-05 13:54:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Heming napisał(a):

    > Raczej szczęście do idiotów. ;)

    Uważaj na słowa bo z wątku zaczyna wynikać, że jak ktoś kieruje się
    wyborem sklepu kategoriami "bliżej" i "taniej" to może zostać zaliczony
    właśnie do kategorii "idiotów" ;PPP

    j.

  • 14. Data: 2005-11-05 18:47:31
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > Na ten ostatni cierpi całakiem istotna statystycznie część populacji.
    > BTW jak się ta jednostaka nazywała: centyle?

    eeeee... centyle to jest coś typu współczynnik wzrost/masa ciała.
    To mówisz, że do określenia idiotyzmu, już jakąś jednostkę policzalną
    wymyślili :D ?
    Ja tylko o IQ słyszałem.

  • 15. Data: 2005-11-06 10:41:05
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > To mówisz, że do określenia idiotyzmu, już jakąś jednostkę policzalną
    > wymyślili :D ?

    Hmm... a czy podejrzenie kogos o chorobe jest karalne? ;-) Np... kretynizm
    tarczycowy? ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 16. Data: 2005-11-06 20:30:12
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 5 Nov 2005 19:47:31 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > eeeee... centyle to jest coś typu współczynnik wzrost/masa ciała.
    > To mówisz, że do określenia idiotyzmu, już jakąś jednostkę policzalną
    > wymyślili :D ?
    > Ja tylko o IQ słyszałem.
    IQ mi pierwsze do łepetyny przylazło, ale coś mi się kojarzyły jakieć inne
    jednostki "rozwojowe". Romanie G. jako spec pegagogiczny mógłbyś rozwiać
    wątpliwości co do istnienia takowych jednostek.
    Bo co centyli Marcin chyba ma rację

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2005-11-07 13:34:42
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    poreba napisał(a):

> [...]
    > jednostki "rozwojowe". Romanie G. jako spec pegagogiczny mógłbyś rozwiać
    > wątpliwości co do istnienia takowych jednostek.

    A może pomyliło wam się z "cjantami" z dowcipu?

    L.

  • 18. Data: 2005-11-07 21:30:40
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A może pomyliło wam się z "cjantami" z dowcipu?

    Nie, takie coś jak centyl jest, chociaż jest to bardziej skomplikowane
    niż myślałem :)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Siatka_centylowa

    Natomiast nadal pozostaje pytanie, czy są jakieś jednostki, oprócz IQ i
    określeń typu, debil, kretyn, idiota, które ułomność umysłową opisują.

    --
    Marcin Wasilewski

    polska kolej w obiektywie:
    http://www.ostbahn.pl

  • 19. Data: 2005-11-08 12:47:47
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 5 Nov 2005 19:47:31 +0100,
    Marcin Wasilewski <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> screamed:

    > eeeee... centyle to jest coś typu współczynnik wzrost/masa ciała.
    > To mówisz, że do określenia idiotyzmu, już jakąś jednostkę policzalną
    > wymyślili :D ?
    > Ja tylko o IQ słyszałem.

    E tam. Współczynnik IQ określa zdolność danej jednostki do rozwiązywania
    testów na inteligencję.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 13:46:32 user up 10789 days, 1:41, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    No man is an island, but some of us are long peninsulas.