eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Towar niezgodny z umowa - zachowanie serwisu MediaMarkt
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 1. Data: 2005-11-05 06:11:18
    Temat: Towar niezgodny z umowa - zachowanie serwisu MediaMarkt
    Od: "KOrkodyl" <k...@c...pl>

    Witam po raz kolejny,

    Dwa dni temu pisalem tutaj o moich bojach z MM w zwiazku z uszkodzonym
    telewizorem.
    Duzo osob mi pomoglo wiec mam nadzieje teraz tez mi cos doradzicie.
    Chodzilo o to ze napisalem pismo o niezgodnosci towaru z umowa i ze
    chcialbym wymienic telewizor na inny model nawet z doplata z mojej strony.
    Pismo zlozylem 21.10 wiec wczoraj mijalo 14 dni na podjecie decyzji przez
    MM.(mam nadzieje ze to liczy sie w ten sposob)
    Wczoraj po kilkunastu(!) telefonach do serwisu MM okazalo sie ze TV mial
    mala usterke i mi nie wymienia na inny model tylko oddadza naprawiony! :(
    Jako ze chcialem wymienic na inny model dosc dluuugo wczoraj "walczylem" z
    kierownikiem serwisu.
    Niestety nic z tego nie wyszlo bo czlowiek uparl sie ze on nie musi mi
    wymieniac towaru bo to byla mala usterka i ze TV juz przyjechal z serwisu.
    Troche zalamany w koncu zgodzilem sie na dostarczenie naprawionego
    telewizora wczoraj do mnie do domu.
    Pan kierownik zapieral sie ze sprzet jest i juz do mnie jedzie...
    No i co? No i nie dojechal - czekalem do godziny 23 i nie ma :(
    Wiecie - ja naprawde jestem w szoku jak mozna tak traktowac klienta!
    Przez telefon po prostu jest sie totalnie olewanym, nikt nic nie wie, kazdy
    kreci jak moze!!
    Kierownik serwisu jest osiagalny dopiero jak sie dowiaduje ze uplywa termin
    14 dni...
    Echh...

    Ale o co mi chodzi - dzis jest 05.11, towar razem z pismem oddalem 21.10 -
    czy juz uplynal czas ktory mial MM na podjecie decyzji ??
    Zaznaczam ze jedynym pismem jakie od nich dostalem byl "swistek" wyslany
    poleconym ze towar pojechal do serwisu i czekaja na odpowiedz!
    Nie dostalem do dzis zadnego innego pisma a to ze TV bedzie "na wczoraj"
    zostalo uzgodnione telefonicznie.
    Dzis rano jade do Media "wyjasnic" sprawe.
    Powiedzcie mi co mam robic, jak zagrywac z nimi bo juz mi rece opadaja :(
    Najgorsze ze tam wszystkie decyzje podejmuje kierownik serwisu a jego do
    poniedzialku nie bedzie!
    Boje sie ze znowu mnie "oleja" i bede musial czekac do poczatku przyszlego
    tygodnia zeby "trafic" na kierownika :(
    Czy oni nie musza miec jakiegos kompetentnego zastepcy ??

    Acha - co mam zrobic jak oni np. powiedza ze wczoraj nie bylo nikogo w
    domu!! Bo przeciez moze tak byc prawda ??
    Albo jak przywioza mi ten TV dzis jakby nic sie nie stalo ?
    Mi od poczatku chodzilo o to zeby wymienic ten TV na inny model (dlatego nie
    oddalem bezposrednio do serwisu) gdyz to juz 2 uszkodzona sztuka w ciagu 1,5
    miesiaca (1 wymienili mi od reki po 3 dniach)
    Do tego sposob w jaki mnie potraktowano po prostu mnie ZASZOKOWAL!!
    Klient jest mile widziany jak cos kupuje - wszyscy sa uczynni, pomocni ale
    jak cos sie zepsuje itp. to traktuja go jak namolnego idiote ktory
    przeszkadza im w pracy...

    Co robic ??

    Pozdrawiam i przepraszam za chaotyczny "troche" tekst! :)
    Michal



  • 2. Data: 2005-11-05 09:29:41
    Temat: Re: Towar niezgodny z umowa - zachowanie serwisu MediaMarkt
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > Co robic ??
    >
    1. Przeczytaj ustawę. Tam znajdują się odpowiedzi na wszystkie twoje pytania.
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm
    2. Sklep miał na deccyzje 14 dni i przekazał Ci ją w tym terminie. Nie oznacza
    to, że w ciągu 14 dni ma dokonac naprawy i dostarczyć telewizor.

    Widać, że sytuacja jest dla Ciebie stresująca - ale nie przesadzaj, bo
    zachowujesz się jaky ktoś chcial Cie okraść. Nie jesteś fachowcem od
    telewizorów więc nie możesz wiedziec przed odebraniem telewizora czy naprawa
    będzie skuteczna czy nie będzie.

    Góral

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 3. Data: 2005-11-05 11:37:32
    Temat: Re: Towar niezgodny z umowa - zachowanie serwisu MediaMarkt
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    Wiesz co? Szkoda, ze nie przeczytales odpowiedzi na Twoj wlasny, poprzedni
    watek.



  • 4. Data: 2005-11-05 11:59:17
    Temat: Re: Towar niezgodny z umowa - zachowanie serwisu MediaMarkt
    Od: "A.S." <s...@p...onet.pl>

    http://ww20.mediarun.pl/story.php?story=314
    i o co tyle krzyku?



  • 5. Data: 2005-11-05 12:07:47
    Temat: [OT] zachowanie serwisu MediaMarkt
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>


    Użytkownik "KOrkodyl" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:a7e7f$436c4d04$540a9d08$28008@news.chello.pl...

    > Klient jest mile widziany jak cos kupuje - wszyscy sa uczynni, pomocni ale
    > jak cos sie zepsuje itp. to traktuja go jak namolnego idiote ktory
    > przeszkadza im w pracy...

    Odkryłeś jedną z tajemnić MM. Nie bez sieć przyczyny reklamuję się sloganem:
    "Nie dla idiotow", ale zapomnieli dodać drugi człon hasła "tylko dla
    debili". ;)
    To co się dzieje w dziale reklamacji to już po prostu przechodzi ludzkie
    pojęcie. Na wymiane zepsutego kardridża do drukarki czekałem 2h, a gdybym
    kupił w zwykłym sklepie komputerowym to wymienili by mi od ręki.



  • 6. Data: 2005-11-05 12:09:44
    Temat: Re: [OT] zachowanie serwisu MediaMarkt
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Heming napisał(a):

    > To co się dzieje w dziale reklamacji to już po prostu przechodzi ludzkie
    > pojęcie. Na wymiane zepsutego kardridża do drukarki czekałem 2h, a gdybym
    > kupił w zwykłym sklepie komputerowym to wymienili by mi od ręki.

    To czemu nie kupiles w zwyklym sklepie komputerowym? Swoja droga wydaje
    mi sie, ze im mniejszy sklep tym problemy reklamacyjne wieksze.

    j.


  • 7. Data: 2005-11-05 12:34:24
    Temat: Re: [OT] zachowanie serwisu MediaMarkt
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>


    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:slrndmp888.d2j.januszek@lexx.eu.org...

    > To czemu nie kupiles w zwyklym sklepie komputerowym? Swoja droga wydaje
    > mi sie, ze im mniejszy sklep tym problemy reklamacyjne wieksze.

    Po pierwsze miałem najbliżej, a po drugie było taniej.
    Takich jaj jak w MM nigdy nie widziałem, a zdarzyło mi się kupić parę
    padnietych kardridży. Baba mi zaczeła wmawiać, że to moja drukarka jest na
    100% padnieta, a ja jej w kółko tłumaczyłem, że nie bo z innymi kardzidżami
    działa. W końcu łaskawie zadzwoniła i powiedziała, że przyjmie reklamacje,
    ale na wymianę muszę czekać... 3 tygodnie. Wtedy dostałem białej gorączki i
    mówię jej, że w innych sklepach wymieniają od ręki. W końcu łaskawie
    zadzwoniła na stanowisko komputerowe i tam jej powiedzieli, że można
    wymienić od ręki. Cała akcja łacznie ze staniem w kolejce trwała ponad 2
    godziny. :/



  • 8. Data: 2005-11-05 13:14:38
    Temat: Re: [OT] zachowanie serwisu MediaMarkt
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Heming napisał(a):

    > Po pierwsze miałem najbliżej, a po drugie było taniej.

    Bliżej? Wliczyłeś te dwie godziny użerania się i tracenia nerwów? ;P

    > Takich jaj jak w MM nigdy nie widziałem, a zdarzyło mi się kupić parę
    > padnietych kardridży.

    Może masz pecha? ;)

    j.


  • 9. Data: 2005-11-05 13:16:51
    Temat: Re: [OT] zachowanie serwisu MediaMarkt
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 5 Nov 2005 13:07:47 +0100, Heming napisał(a):

    > Odkryłeś jedną z tajemnić MM. Nie bez sieć przyczyny reklamuję się sloganem:
    > "Nie dla idiotow", ale zapomnieli dodać drugi człon hasła "tylko dla
    > debili". ;)
    Znaczy sia: dla inteligentniejszych?
    Idiotyzm jest większym upośledzeniem niz debilizm.
    Na ten ostatni cierpi całakiem istotna statystycznie część populacji.
    BTW jak się ta jednostaka nazywała: centyle?

    PS uprasza się o nie wykorzystywanie niniejszego postu, a w szczególności
    jego fragmentów dotyczących populacji, do powyborczych dywagacji.

    --
    pozdro
    poreba


  • 10. Data: 2005-11-05 13:21:38
    Temat: Re: [OT] zachowanie serwisu MediaMarkt
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał:

    >Po pierwsze miałem najbliżej, a po drugie było taniej.
    A po trzecie nie ma ?
    W takim razie jak się ma twoje spostrzeżenie:
    >zapomnieli dodać drugi człon hasła "tylko dla debili".
    w stosunku do ciebie, jako kupującego u nich ? ;-)

    Artur Golański

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1