  • 441. Data: 2013-04-22 20:23:32
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Parę miejsc wymienisz i co? A są takie, gdzie jest miejsca multum.
    > Choćby za moim oknem.

    Szybko się skończą.

    > Wystarczy. W tej chwili produkujemy nadmiar i żeby tylko jak najtaniej,
    > a najwięcej zarobić.
    > Ten gówniany plon wystarczał przez tysiąclecia.

    Na wielokrotnie mniejszą populację. I był uzupełniany polowaniami.

    [ciach]

    > Mówiłeś coś o strzelaniu.

    Ręce opadają na twoją głupotę...

  • 442. Data: 2013-04-22 20:54:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.04.2013 20:22, Andrzej Lawa pisze:
    > Tobie chyba rozum odjęło...

    Przynajmniej miało co. W twoim przypadku od początku było skazane na
    porażkę.

    Jak dla mnie, to pomału mam dość rozmowy na poziomie szamba, bo sam się
    zniżam i godzę we własną sygnaturkę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 443. Data: 2013-04-22 20:58:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.04.2013 20:23, Andrzej Lawa pisze:
    > Na wielokrotnie mniejszą populację. I był uzupełniany polowaniami.

    No nie mówię, że obrabiany wtedy areał ma wystarczać na wszystkich.
    Trzeba go zwielokrotnić i o tym mowa.

    Na razie moc pól uprawianych jeszcze za mojej młodości i dzieciństwa
    leży odłogiem bo się nie opłaca uprawiać, bo jest nadprodukcja żywności.
    Więc na pierwszym etapie można wrócić do tego, co już było uprawiane 20
    lat temu.

    > Ręce opadają na twoją głupotę...

    Sam mówiłeś o konieczności strzelania, a teraz się przychylasz jedynie
    do tego, że słabsze i chore jednostki same odpadną...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 444. Data: 2013-04-22 22:01:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

> [...]
    > leży odłogiem bo się nie opłaca uprawiać, bo jest nadprodukcja żywności.
    > Więc na pierwszym etapie można wrócić do tego, co już było uprawiane 20

    Poczytaj sobie o "zielonej rewolucji".

    > Sam mówiłeś o konieczności strzelania, a teraz się przychylasz jedynie
    > do tego, że słabsze i chore jednostki same odpadną...

    No beton... Słowa "odstrzelić" bardzo często używa się jako ogólnego
    określenia zmniejszenia populacji.

    Teraz dotarło?

    Żeby "tradycyjne" rolnictwo wystarczyło, duża część populacji musi tak
    czy inaczej zginąć.

  • 445. Data: 2013-04-22 23:18:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki o! wrote:

    > Hahahahahahahahahahahahahaha
    >
    > Kochany, zalozmy 19% podatku.

    mówimy o Ameryce tak?

    to może się do szkól na temat tego jakie podatki tam płacą bardzo bogaci
    ludzie...

    Podatek od długoterminowych zysków kapitałowych bardzo redukowany przez
    Republikanów wynoszący 15%, wprowadzający taki absurd, że właściciel
    korporacji PROCENTOWO płaci znacznie niższy podatek od szeregowego
    pracownika.

    Zauważ BOGACI tak manipuluja przychodami że nie osiągają praktycznie
    zwykłego dochodu.

  • 446. Data: 2013-04-23 00:32:27
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 22.04.2013 23:18, Marek Dyjor wrote:

> [...]
    > pracownika.
    >
    > Zauważ BOGACI tak manipuluja przychodami że nie osiągają praktycznie

    A coś nie o Ameryce?

    zen.aspx

  • 447. Data: 2013-04-23 00:32:49
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 22.04.2013 10:33, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Na czacie jesteś kuźwa czy co? Godzina nie minęła, a już się pieklisz.

    Bo wiedzialem, ze dostane odpowiedz nie na temat ;]

    zen.aspx

  • 448. Data: 2013-04-23 00:33:33
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 22.04.2013 20:54, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Przynajmniej miało co. W twoim przypadku od początku było skazane na
    > porażkę.

    :D:D:D:D

    zen.aspx

  • 449. Data: 2013-04-23 08:28:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Przynajmniej miało co.

    Ale odjęło. CBDO

    > W twoim przypadku od początku było skazane na
    > porażkę.

    O tak, bo ja sobie swój rozum cenię i go dobrze pilnuję, żeby nie
    uniosły go jakieś baśnie i legendy ;)

  • 450. Data: 2013-04-23 09:34:51
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 20.04.2013 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > Gwarantuje tyle, na ile jest kasy w funduszu. Tego się nie przeskoczy.

    Niezupełnie. Całej kasy na jednego nie da przecież.
    Wszelkich kosztów nie zagwarantuje nikt. Z samej definicji "wszelkich".

    A w prasie regularnie pojawiają się jojczenia, jak to ci czy
    tamci dla NFZ są już zbyt kosztowni...
    Ja tam wole jawną suma ubezpieczenia.

    > Natomiast jak sobie jesteś już chory, to nie znajdziesz ubezpieczyciela,
    > co cię ubezpieczy i da leczenie tej choroby.

    Jak już masz spalony dom, to nie znajdziesz ubezpieczyciela, który ubezpieczy
    Ci ten spalony dom od spalenia. Dziwi Cię to?

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.