  • Data: 2013-04-29 20:53:31
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawda.

    Kłamiesz.

    > Prawda.

    Kłamiesz.

    > Zakładam, że KK to wasz skrót na KRK czyli Kościół Rzymsko-Katolicki.
    > Jak tak, to takiej nauki on nie głosi.

    Ależ tak.

    > Nieprawda. Nie ma takiej nauki oficjalnie.

    Kłamiesz.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dogmat_o_nieomylności_p
    apieża

    > Nie ma takiej nauki.

    Ależ jest. Nie wolno kwestionować pisma "świętego", pomimo braku dowodów
    na jego autentyczność silniejszych niż w przypadku Władcy Pierścieni.

    > Nie wiem, na razie wasza religia ateistyczna nawet się dobrze ma.

    Ateizm nie jest religią, ignorancie.

    > Ateistycznej.

    ROTFL

    > Ano. Ziejesz nią wokoło silnie.

    Pewnie to ty nażarłeś się czosnku i teraz ziejesz.