  • Data: 2013-04-29 20:02:40
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla Ciebie!

    Nie dla mnie nie.

    > Już wyjaśniam:
    > Nie wiem jak dla kogo, ale dla polskiego rządu jest.
    > Właśnie w tych dniach rząd RP coś tam protestował przeciwko regulacjom
    > .ue narzucającym dalsze ograniczenia, które mogą spowodować wykopanie
    > z rynku lightów, małych paczek w tym paczek cienkich papierosów
    > (fizycznie nie sposób zmieścić kompletu wymaganych napisów) i "papierosów
    > smakowych",

    No bo akurat nie wiem jaki jest sens usuwania lightów i cienkich. Ja
    rzucałem właśnie metodą małych kroczków przechodząc na słabsze i
    cieńsze. Ostatecznie paliłem już tylko niemalże ,,powietrze'' napędzając
    sobie tylko uzależnienie psychiczne, a nie fizyczne. Jak już wycofywać,
    to właśnie od tych najmocniejszych.

    > podobnoż istotnych dla polskiego budżetu.

    No jeśli taka jest argumentacja rządu, to nie podoba mi się to. Ale też
    i nigdy nie byłem za POważną załogą.

    > W myśl Twojej argumentacji jest to wystarczająca motywacja dla Ciebie,
    > bo nie dopuszczasz wersji aby "wspólnota" z Twoim udziałem to byli
    > "oni",ergo, to Ty powinieneś nam udzielić odpowiedzi na powyższe
    > pytanie, o!

    A nie, nie, to nadinterpretacja. To nie są ONI. To jesteśmy my. Ale MY
    nie znaczy JA i rozbieżności są rzeczą naturalną. Ja akurat w ogóle
    POważnej załogi nie cierpię i dążyłbym do jej ASAPowej zmiany. Ale nie
    twierdzę, że to są tajemniczy ONI z kosmosu, tylko MY. I że moja
    wspólnota ich wybrała, bo na razie większość uważa że są najlepsi.

    > Tu leży sedno politycznej strony problemu: każda regulacja jest
    > potencjalnym źródłem protestów,

    No cóż. Widzisz inną opcję?

    >każda nadmiarowa regulacja jest
    > potencjalnym źródłem zbędnych protestów.

    A każdy brak również.

    A do tego nadmiarowość/brak zależy od punktu widzenia i nie da się go
    zobiektywizować.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek