  • 11. Data: 2008-09-12 13:12:10
    Temat: Re: [OT] Re: Ryanair - kupno biletu, strajk, odwolanie lotow, brak powiadomienia
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Sebcio pisze:

    > Wizzair w ogóle nie ma we flocie B737. Bazuje wyłącznie na A320, o
    > ile wiem najstarszy egzemplarz ma cztery lata.

    Pomyłka - najstarszy egzemplarz ma 10 lat, od 4 lat we flocie Wizza.
    Przejęli sześć sztuk po upadłej, kolumbijskiej linii ACES. Pozostałe
    kupili nówki sztuki.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 12. Data: 2008-09-12 13:50:24
    Od: gosmo <g...@p...onet.pl>

    Sebcio pisze:

    > Wizzair w ogóle nie ma we flocie B737. Bazuje wyłącznie na A320, o
    > ile wiem najstarszy egzemplarz ma cztery lata.

    Jeszcze mi powiedz, ze 2 tyg. temu nie wróciłem z Grecji ;)

  • 13. Data: 2008-09-12 13:56:25
    Od: gosmo <g...@p...onet.pl>

    Sebcio pisze:

    > Wizzair w ogóle nie ma we flocie B737. Bazuje wyłącznie na A320, o
    > ile wiem najstarszy egzemplarz ma cztery lata.

    Mea culpa. Masz rację, miałem na myśli CentralWings w miejscu Wizzair;

  • 14. Data: 2008-09-12 14:37:39
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    gosmo pisze:

    > Mea culpa. Masz rację, miałem na myśli CentralWings w miejscu Wizzair;

    No już bardziej, oni faktycznie latają B737 i najstarszy z floty ma
    obecnie 17 lat :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 15. Data: 2008-09-12 14:39:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sebcio wrote:

    > Pomyłka - najstarszy egzemplarz ma 10 lat, od 4 lat we flocie Wizza.
    > Przejęli sześć sztuk po upadłej, kolumbijskiej linii ACES.

    To mi już wystarczy, zeby do takiego samolotu nie wsiąść.

  • 16. Data: 2008-09-12 17:38:41
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Wrz, 16:37, Sebcio <s...@n...com> wrote:

    >         No już bardziej, oni faktycznie latają B737 i najstarszy z floty ma
    > obecnie 17 lat :)

    Jak na samolot to nie jest jeszcze zle ;)
    Bac sie mozna jak jest >30 lat ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 17. Data: 2008-09-12 17:47:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafal M wrote:

    > Jak na samolot to nie jest jeszcze zle ;)
    > Bac sie mozna jak jest >30 lat ;)

    bierzesz przykład z polskiego rządu?

  • 18. Data: 2008-09-12 18:29:01
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Wrz, 19:47, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > bierzesz przykład z polskiego rządu?

    Po prostu prawda w komercyjnych liniach ;)

    Linie "normalne" eksploatuja samoloty przez 25 lat, pozniej kupuja je
    linie afrykanskie, gdzie lataja kolejne 15 lat, a pozniej samoloty te
    przerabia sie na cargo, i lataja kolejne 15 lat ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 19. Data: 2008-09-14 11:52:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 11 Sep 2008 16:57:11 +0100, tg napisał(a):
    > to ja offtopicznie potwierdze, wizzair tez miewa swoje wpadki ale jest jak

    Każda linia miewa wpadki :) Ja raz miałem niemiłą przygodę z SAS, za który
    to lot firma zapłaciła jakieś absurdalne pieniądze...

    > rynair zas robi co moze (jezeli juz dojdzie do tego ze lot sie odbedzie)
    > zeby pasazera oskubac doliczjac oplaty manipulacyjne za niewydrukowany kod
    > rezerwacji - sama znajomosc nie wystarcza musi byc drukniety,

    A to jakaś nowość chyba, ode mnie nigdy nie chcieli numeru rezerwacji tylko
    okazania dowodu tożsamości ze zdjęciem. Od kiedyż to trzeba mieć wydrukowaną
    rezerwację?

    > koszmarne ceny nadbagazu itp.

    Ceny nadbagażu generalnie są złodziejskie w liniach lotniczych (zwłaszcza
    tanich), tym zabawniejsze jest to że takie same limity są niezależnie od
    tego ile waży pasażer :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944