  • 201. Data: 2007-08-20 15:00:58
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 13:56
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Ujfyi.20440$rr5.16125@newsfe1-win.ntli.net>):

    > Kiedy zapytalem go dlaczego go nie przymkna, odpowiedzial, ze kazdy
    > popelnia bledy, zwlaszcza w tym wieku, i nie chcial paprac mu papierow, za
    > taka glupote... a jak to wygladalo by w Polsce?
    > Ten przypadek widzialem osobiscie, zreszta nie tylko ja. Gowniarz mieszka
    > dwie ulice dalej od stacji.

    Czyli ja widać problem chuligaństwa jest identyczny w UK jak PL.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 202. Data: 2007-08-20 15:38:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Policjant ma swiecic przykladem! Policjant jest zawsze na sluzbie, bo
    > reprezentuje Panstwoy urzad o najwiekszej odpowiedzialnosci. Tp Policjant
    > ma
    > swoim przykladem pokazac jak zakładać gniazdko bezpiecznie. Policjant
    > musi
    > byc krysztalowy inaczej to po cholere policja? Moze kazdemu dac bron i
    > niech
    > sie kazdy broni we wlasnym zakresie. Policjant ma chornic a nie dawać się
    > razić prądem.

    :-))

  • 203. Data: 2007-08-20 15:41:24
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 17:00
    (autor Wrak Tristana
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <facabb$ian$3@news.onet.pl>):

    > Czyli ja widać problem chuligaństwa jest identyczny w UK jak PL.

    I nawet znalazłem ładną informację na potwierdzenie ,,sensowności''
    liberalnego podejścia do chuliganów:

    http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=14&ShowArt
    icleId=57198

  • 204. Data: 2007-08-20 20:52:13
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    >W wiadomości news:faasle$i7d$1@inews.gazeta.pl witek

    > Mam ci za to pomnik ufundować? Albo w sigu napisać "witek dał mi linka do
    > źródeł" (bo co prawda podstawy w formie aktu prawnego tam nie było)?
    > Jedna jaskółka wiosny zresztą nie czyni.

    > To ja chciałbym by nauczyło ciebie. Podawania podstaw prawnych albo
    > chociaż jakichś wiarygodnych źródeł. A nie gadania byle gadać, nawet jeśli
    > masz jakąś dozę racji.
    > Jak ktoś ma racje i potrafi to udowodnić, to ja potrafię mu tę rację
    > przyznać, a samemu przyznać się do błędu jeśli trzeba.

    ja odpisałem na post.
    uważasz, że nie mam racji, to napisz swoją, oczywiście nie zapomnij o
    podstawie prawnej.

  • 205. Data: 2007-08-20 20:54:00
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wrak Tristana" <n...@s...pl> wrote in message

    > Czyli ja widać problem chuligaństwa jest identyczny w UK jak PL.

    Powiedziałbym, że wiekszy.

  • 206. Data: 2007-08-20 22:27:10
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Powiedziałbym, że wiekszy.

    Jasne, Polska to ostoja spokoju, w Polsce mozesz przejsc sie ulicami
    Warszawy w nocy niosac laptopa i nikt cie nie zaczepi...

  • 207. Data: 2007-08-21 01:14:45
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > Jasne, Polska to ostoja spokoju, w Polsce mozesz przejsc sie ulicami
    > Warszawy w nocy niosac laptopa i nikt cie nie zaczepi...

    prawodpodobnie nie bo nie raz niosłem.
    Natomiast Anglia to oczywiście oaza spokoju.
    A ci grzeczni chłopcy na ulicy na widok dziewczyny to tylko tak sobie
    pośpiewują, a nie gwizdają na nią.
    I to nie w nocy, a w dzień. Policja tez ma to w głębokiej d.., mimo że się
    do nich kilka razy dzwoniło, że sytuacja powtarza się codziennie.

  • 208. Data: 2007-08-21 14:11:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > Jasne, to spróbuj coś bez tych nieobowiązkowych dokumentów załatwić.
    > Zostaniesz wyśmiany i wykopany w każdej instytucji.
    > Co z tego, że nie jest obowiązkowy jak musisz go mieć. I to
    > najczęsciej nie jeden a dwa, a trzeci tez jest mile widziany.
    > Spadaj na drzewo z taką dobrowolnością.

    no i ok... DO powienien być wydawany na rządanie obywatela który np nie
    posiada prawa jazdy i paszportu czy np legitymacji ubezpieczeniowej ze
    zdjęciam. Do nie powienien być dokumentem obligatoryjnym.

  • 209. Data: 2007-08-21 14:17:07
    Temat: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    http://www.onet.pl/05a-46caeec6

  • 210. Data: 2007-08-21 18:41:52
    Od: "ars" <a...@y...com>

    > prostego powodu - na 99 % od 1 stycznia 2008 beda wydawane znowu nowe
    > druki

    Tak i to wlasnie kosztuje panstwo polskie 50mln zlotych... zadowolony?
    zaplacisz 30zl + sciepa ekstra na 50 baniek. Tylko po co ja mam Ci do tego
    doplacac? nie chce... ci po nowym roku powinni placic 36,25zl, zeby z powodu
    swojej glupoty pokryc dodatkowe koszty... i nie mow mi, ze to z powodu
    panstwa... Ty sam zakladasz, ze chcesz wymienic w styczniu czyli po
    terminie. I teraz 8mln spoznialskich powinno zrzucac sie na 50mln, proste
    nie? a jak sie cos nie podoba to wypad z kraju tam gdzie maja dozywotnie
    dowody;)... jak masz gdzies te 30zl, to co Ci zalezy na tym, ze bedziesz
    mial dowod teraz, juz od roku, albo dopiero w styczniu 2008? wiesz,ze te
    8mln ludzi ktorzy teraz robia to na ostatnia chwile za pare lat bedzie mialo
    ten sam problem, w tej samej spoznialskiej 8mln kupie? i zas bedzie
    narzekanie i lament jakie to panstwo jest be... ja dowod wymienialem 2 lata
    temu, na spokojnie... bez kombinowania zeby tylko miec dowod jak
    najdluzej... i co z tego mam? musze sie skladac zas na tych ktorzy nie
    mysla... Pomysl co by bylo gdyby ludzie sobie juz dawno dowody
    pozmieniali... bylby spokoj i porzadek!!! urzedy nie sa do konca zle... to
    ludzie sa glupi i nie mysla!!! co jakby 20mln ludzi zlozylo sobie podanie w
    styczniu? nadal bys sie upieral, ze panstwo musi to obsluzyc? pomysl troche
    czlowieku a nie beda musieli za to placic inni...