  • 1. Data: 2007-08-17 15:45:52
    Temat: Umowa słowna...
    Od: jjjacek <j...@w...pl>

    Witam wszystkich,

    mam mały problem.... Pod koniec marca kupiłem mieszkanie powiedzmy w
    atrakcyjnej cenie. Atrakcyjność wynikała z tego, że mieszkanie kupiłem
    wraz z wyposażeniem tj. meble kuchenne, lodówka zabudowana, piekarnik
    itd. W amoku załatwiania spraw związanych z kredytem itp. w akcie
    notarialnym niestety nie zapisałem w/w wyposażenia. Poszedłem również
    sprzedawcy na rękę i w akcie zapisałem termin wydania mieszkania do
    31.08. Sprzedawca chce teraz przedłużyć ten termin, a ja się na to nie
    godzę, więc mówi mi że on to chyba zdemontuje wszystko i sobie
    zabierze.
    Co robić???
    Czy taką umową słowną mogę się jakoś podeprzeć? Czy dowodem
    potwierdzającym kupno mieszkania wraz z wyposażeniem mogłaby być
    wycena rzeczoznawcy dla banku?

    Proszę o same dobre rady :)

    pozdrawiam,
    jacek.

  • 2. Data: 2007-08-17 16:17:26
    Temat: Re: Umowa słowna...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1187365552.093829.238000@a39g2000hsc.googlegrou
    ps.com
    jjjacek <j...@w...pl> pisze:

> [...]
    > 31.08. Sprzedawca chce teraz przedłużyć ten termin, a ja się na to nie
    > godzę, więc mówi mi że on to chyba zdemontuje wszystko i sobie
    Masz świadków zawarcia umowy ustnej?

    > Czy taką umową słowną mogę się jakoś podeprzeć?
    Jeśli udowodnisz jej zawarcie, to tak.

    > Czy dowodem
    > potwierdzającym kupno mieszkania wraz z wyposażeniem mogłaby być
    > wycena rzeczoznawcy dla banku?
    A jest w nie coś o tym wyposażeniu?

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-08-17 21:48:20
    Od: "baya" <b...@w...pl>

    [...]
[...]

    Istnieje możliwość podpisania oświadczenia o zmianie umowy przedwstępnej
    sprzedaży - w formie aktu notarialnego. Może to dotyczyć np. zmiany warunków
    umowy przedwstępnej, przedłużenia terminu płatności, terminu wydania...

  • 4. Data: 2007-08-18 09:25:55
    Od: jjjacek <j...@w...pl>

    On 17 Sie, 18:17, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:1187365552.093829.238000@a39g2000hsc.
    googlegroups.com

    > Masz świadków zawarcia umowy ustnej?

    Moja żona, ale sprzedawca też był z żoną...

    > Jeśli udowodnisz jej zawarcie, to tak.

    > A jest w nie coś o tym wyposażeniu?

    Tylko zdjęcia...

  • 5. Data: 2007-08-18 15:03:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1187429155.965558.110670@k79g2000hse.googlegrou
    ps.com
    jjjacek <j...@w...pl> pisze:

    > Moja żona, ale sprzedawca też był z żoną...
    Słowo na słowo...

    > Tylko zdjęcia...
    Czyli nie masz dowodu, że umówiliście się na kupno mieszkania wraz z
    wyposażeniem, nie mówiąc o wyspecyfikowaniu tego wyposażenia.
    IMO nie wygląda to dobrze.

    --
    Jotte