  • 1. Data: 2005-09-29 12:21:57
    Temat: [OT] Przepisy p.p a wynajęty lokal!
    Od: "Aro1979" <a...@n...o2.pl>

    Witam serdecznie!
    W lokalu który chcę wynająć stoi piec gazowy stojacy (wilekości pokażnej
    lodówki)! piec stoi oddalony od sciany o jakiś metr! Sciana w sumie odgradza
    ten piec oraz powierzchnię do niego przyległą! W sumie odgrodzone jest 12
    m2! Osoba która chce to wynająć liczy jako powierzchnię użytkową te 12 m2 o
    ktorych wspomniałem! Czy jest jakiś przepis że np. od takiego pieca musi być
    min. np. 2 m2 powierzchni której nie można zagospodarować! Jest to duży
    lokal więc te kilka metrów mniej jest korzystne dla mnie!
    Mam nadzieje że się jasno wyraziłem!
    Pozdrawiam
    P - piec stojący gazowy z "jakąś wodą - nie znam sie
    o - okna
    D drzwi
    | P | |
    | | |
    |O | O
    | D |
    |12m2 | |
    |____ |_D_________________________D|__

  • 2. Data: 2005-09-29 12:33:47
    Temat: Re: [OT] Przepisy p.p a wynajęty lokal!
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Aro1979 napisał:

> [...]
    > min. np. 2 m2 powierzchni której nie można zagospodarować! Jest to duży
    > lokal więc te kilka metrów mniej jest korzystne dla mnie!

    Chodzi o działający piec ? Mam pewne wątpliwości, czy w takim
    pomieszczeniu wolno przebywać na stałe. Bo, jak rozumiem, ma to być
    jakiś lokal do DG?

    M.

  • 3. Data: 2005-09-29 12:50:18
    Od: "Aro1979" <a...@n...o2.pl>

    > Chodzi o działający piec ? Mam pewne wątpliwości, czy w takim
    > pomieszczeniu wolno przebywać na stałe. Bo, jak rozumiem, ma to być jakiś
    > lokal do DG?

    Tak piec który będzie ogrzewał albo jedno piętro albo kilka! Tego nie wiem.

  • 4. Data: 2005-09-29 13:31:31
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Aro1979 wrote:

> [...]
    > użytkową te 12 m2 >> o
    > pieca musi >> być
    >
    > Tak piec który będzie ogrzewał albo jedno piętro albo kilka! Tego nie

    Fajnie! Tak pisać! Po każdym zdaniu - wykrzyknik! Hehe! niezła zabawa!
    ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2005-09-29 20:05:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Aro1979" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Tak piec który będzie ogrzewał albo jedno piętro albo kilka! Tego
    nie wiem.

    Należy przejrzeć dokumentację kotła. Ogólne przepisy budowlane
    nakładają ograniczenia co do miejsca montażu kotła tylko na kotły
    zasilane paliwem stałym oraz olejem opałowym. Zresztą są wiszące
    piecyki gazowe przeznaczone do wieszania w łazienkach.