  • 1. Data: 2005-09-29 11:19:57
    Temat: oferta praktyk dla studentow prawa
    Od: "Romek" <p...@p...net.pl>

    ,
    Kancealria Prawna Prawa Międzynarodowego Paluch i Wsp. z Krakowa oferuje
    praktyki zawodowe dla studentów prawa.

    Wymagania:
    1. IV-V rok prawa,
    2. zinteresowania prawem gospodarczym, prawem spółek, prawem cywilnym.
    3. podstawowa znajomość oprogramowania biurowego (MS Windows, Word),
    4. znajomość języka angielskiego.

    Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: R.Bieda @(wytnij)kppm.pl

    Pozdrawiam,
    Romek Bieda

  • 2. Data: 2005-09-29 12:48:08
    Temat: Re: oferta praktyk dla studentow prawa
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Romek napisał(a):

    > Kancealria Prawna Prawa Międzynarodowego Paluch i Wsp. z Krakowa oferuje
    > praktyki zawodowe dla studentów prawa.

    Platne czy bezplatne, bo to jest chyba dla potencjalnych kandydatow
    dosyc istotna informacja ? (czytaj. nie kazdy widzi sens w odwalaniu
    papierkowej roboty przez miesiac albo dluzej po kilka h dziennie i to
    calkiem za friko, zwlaszcza majac w perspektywie to, iz po zakonczeniu
    praktyk pracy nie dostanie, bo na jego miejsce przyjdzie kolejny
    praktykant).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-09-29 13:21:31
    Od: "Romek" <p...@p...net.pl>

> [...]
    > friko, zwlaszcza majac w perspektywie to, iz po zakonczeniu praktyk pracy
    > nie dostanie, bo na jego miejsce przyjdzie kolejny praktykant).
    Praktyki są bezpłatne.
    Jednak wydaje mi się, że żeby do czegość dojść należy sporo pracować i
    wykazaywać przede wszsytkim incjatywę.
    Do kancealrii ja również trafiłem, kilka lat temu przez BEZPŁATNE praktyki.
    Praktykowałem przez 3 miesiace i dopiero potem dostałem etat... warto było
    :)
    Podobna drogę przeszło kilku moich kolegów z pracy. Inna sprawa, że na
    dziesiatki praktykantów pozostało kilku na stałe..
    Pozdrawiam,
    Romek Bieda
    www.prawnik.net.pl
    www.kppm.pl

  • 4. Data: 2005-09-29 14:58:56
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Romek" <p...@p...net.pl> napisał w wiadomości

    > Praktykowałem przez 3 miesiace i dopiero potem dostałem etat... warto było

    Czyli teraz za spamowanie Ci placa, tak?

  • 5. Data: 2005-09-29 16:32:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Romek napisał(a):

    > Podobna drogę przeszło kilku moich kolegów z pracy. Inna sprawa, że na
    > dziesiatki praktykantów pozostało kilku na stałe..

    Ale teraz czasy sie zmienily, zmienila sie np. forma naboru na aplikacje.

    A zeby do czegos dojsc to trzeba jednak uzyskac ten wpis na liste
    adwokatow/radcow, nie ? Bez tego to ciezka robota za marna kase.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-09-29 17:18:09
    Od: k...@t...pl

    > Praktyki są bezpłatne.

    Osoby spełniające przez ciebie wymienione wymagania, nie mają problemów ze
    znalezieniem dobrej pracy i nie skorzystają z bezpłatnej propzycji :P