  • 1. Data: 2005-09-29 11:32:19
    Temat: Umowa - kopia/oryginał - problem.
    Od: "fff" <n...@w...pl>

    Witam,
    mam problem z umowa k-s samochodu. Pare miesiecy temu kupilem samochod.
    Spisalismy z poprzednim wlascicielem normalna umowe, z tym, ze ja przez
    pomylke otrzymalem kopie (normalnie wypelniona dlugopisem, tak samo brzmiaca
    jak oryginal, tylko zaznaczone ze, jest to kopia). Teraz sprzedalem auto i
    nowy wlasciciel ma problemy z zarejestrowaniem go na siebie (ja auta nie
    przerejestrowywalem na siebie). Babka w urzedzie mowi, ze musi to byc
    oryginal.. Jak taki problem rozwiazac? Przeciez umowa, ktora przedstawia
    nowy wlasciciel auta jest prawnie wiazaca..

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-29 11:42:28
    Temat: Re: Umowa - kopia/oryginał - problem.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@w...pl> napisal(a):
> [...]
    > oryginal.. Jak taki problem rozwiazac? Przeciez umowa, ktora przedstawia
    > nowy wlasciciel auta jest prawnie wiazaca..

    A bo też niepotrzebnie pisaliście na egzemplarzach co jest kopią, a co
    oryginałem. Strony powinny otrzymać dwa równorzędne oryginały umowy.

    Ja bym zamazał długopisem ten napis "kopia" i przyszedł jeszcze raz.
    Niech się pani ugryzie - dopóki to nie jest ksero/fax/itd, to...
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2005-09-30 17:17:20
    Od: "piohal" <p...@i...com.pl>

> [...]
    >
    > Ja bym zamazał długopisem ten napis "kopia" i przyszedł jeszcze raz.
    > Niech się pani ugryzie - dopóki to nie jest ksero/fax/itd, to...

    Dokładnie. Kobiecie odp......