  • 1. Data: 2004-12-23 13:43:22
    Temat: [OT] Prośba Studenta
    Od: "Szymon Więcek" <w...@N...onet.pl>

    Witam,
    Mam do was wielka przedświateczną prośbe. Pewnie wielu z was spedzi chwilke
    w Świeta przed komputerem myślac co by tu zrobic. Dlatego jeśli mielibyście
    czas to Proszę o wypełnienie ankiety na stronie
    http://republika.pl/szymoonn/ . Ankieta ta potrzebna mi jest do pracy mgr a
    wypełnienie nie zajmie wam wiecej niz 5 minut, ( Ankieta jest
    anonimnowa -nie bede znal nawet waszego maila). Celem ankiety jest uzyskanie
    odpowiedzi czy obowiazujące w reklamie przepisy prawne są znane
    respondentom? oraz czy są przez nich akceptowane?

    Dziekuję i życzę Wesołych Świat,
    Szymon Więcek

    PS. Jeśli bede mial czas czyli za jakis miesiac :) postaram się umieścic
    wyniki ankiety na stronie...

  • 2. Data: 2004-12-23 15:38:41
    Temat: Re: [OT] Prośba Studenta
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Szymon Więcek" <w...@N...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cqei6b$of1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >

    > Dziekuję i życzę Wesołych Świat,
    > Szymon Więcek
    >
    > PS. Jeśli bede mial czas czyli za jakis miesiac :) postaram się umieścic

    Wypełniłem ankietę, ale co ma do tego spam o faksie?

    pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2004-12-23 17:22:55
    Od: "Roman" <t...@o...pl>

    > Szymon Więcek
    >
    > PS. Jeśli bede mial czas czyli za jakis miesiac :) postaram się umieścic
    > wyniki ankiety na stronie...
    Ot kultura prosta z pola. Poświęć mu swój czas on poświeci swój jak będzie
    chciał.
    Uważam ze osoby proszące o wypełnienie ankiet winne są chociażby skromne
    opracowania osobom spełniającym ich prośbę i zainteresowanych wynikami.

  • 4. Data: 2004-12-23 18:11:33
    Od: "Szymon Więcek" <w...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Roman" napisał w wiadomości >

> [...]
    > Uważam ze osoby proszące o wypełnienie ankiet winne są chociażby skromne
    > opracowania osobom spełniającym ich prośbę i zainteresowanych wynikami.

    Dziekuje za wypełnienie i zaznaczam ze napewno wyniki umieszcze na stronie
    ( widze ze wiecej osób prócz mnie jest nimi zainteresowana ;p )

    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 5. Data: 2004-12-23 18:14:08
    Od: "Szymon Więcek" <w...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Mecenas" napisał w wiadomości:

    > Wypełniłem ankietę, ale co ma do tego spam o faksie?
    >
    > pozdrawiam
    > Michał

    Dziekuje za wypełnienie a co do spamu o faksie na ostatniej stronie ( nie
    zawsze jest to faks) to juz nachalnosc reklam -musi byc i juz :( ( program
    pod którym to bylo pisane nie pozwala tego usunać)

    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 6. Data: 2004-12-23 23:26:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Szymon Więcek" <w...@N...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cqei6b$of1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Wypełnił bym, ale u mnie jakoś za prawy margines uciekają pytania. Na pewno
    6, dalej nie pamiętam. Trudno wymyślić, o co chodzi. Chyba zapomniałeś
    "złamać" akapit.

  • 7. Data: 2004-12-24 00:33:14
    Od: JFK <s...@g...com>

    kilka sugestii :
    pytanie 13: zdecydowanie brakuje ulotek reklamowych a to moim zdaniem
    najbardziej uciazliwa forma
    pytanie 7: malo profesjonalny sposob wyboru ;)
    pytanie 8 i 9: moim zdaniem kolejnosc odpowiedzi jest zdecydowanie
    nieintuicyjna lepiej poukladac w kolejnosci od zdecydowanie przeciw
    poprzez trudno powiedziec do zdecydowanie za (albo odwrotnie) trudno
    powiedziec faktycznie moze byc ostatnie ale nadal moim zdaniem raczej
    dozwolona i raczej zakazana powinny byc kolo siebie (ech zamieszalem ale
    mam nadzieje ze wiadomo o co biega)
    pytanie 4 i 5: nienajszczesliwiej jest to rozwiazane biorac pod uwage ze
    jesli zaznaczylem trzy odpowiedzi w 4 to moge chciec by
    margaryna byla reklamowana wylacznie po 22 napoje wylacznie w czasopismach
    a czekolada wcale no i nie dosc ze nie moge zrobic
    rozgraniczenia na poszczegolne produkty co zafalszuje wyniki
    to jeszcze w 5 moge zaznaczyc tylko dwie odpowiedzi dla
    trzech produktow z 4. Poza tym odpowiedzi zupelnie nie trzymaja sie kupy
    biorac pod uwage tresc pyatnia no bo jak np ograniczenia emisji reklam
    moga byc nadawane po 22??? i czy jesli zaznacze ze powinny byc calkowicie
    zakazane to oznacza ze owe ograniczenia powinny byc zakazane
    (jak by nakazywal jezyk polski) czy zakazane maja byc reklamy
    tych produktow(jak by nakazywal zdrowy rozsadek). Przy czym
    jesli to drugie to odpowiedz calkowicie dozwolone nie trzyma
    sie kupy z pytaniem 4 i tak w kolo macieju...
    Jeszce kilka tego typu dorbiazgow ktore na prawde nie ulatwiaja
    wypelnienia tej ankiety prawidlowo
    Ja osobisciena razie sie wstrzymam
    jesli zostanie poprawiona to obiecuje wypelnic
    pozdrawiam
    --
    JFK
    kontakt ze mna: