  • 1. Data: 2004-12-23 14:32:08
    Temat: Święta
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Wszystkim Grupowiczom, życzę Spokojnych i Wesołych Świąt oraz jak najmniej
    problemów z prawem.

    Michał

  • 2. Data: 2004-12-23 16:37:47
    Temat: Re: Święta
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wszystkim Grupowiczom, życzę Spokojnych i Wesołych Świąt oraz jak
    najmniej
    > problemów z prawem.

    i ja sie dolaczam

    P.

  • 3. Data: 2004-12-23 20:43:32
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Tako Rzecze Przemek R.:
    > :
    > : > Wszystkim Grupowiczom, życzę Spokojnych i Wesołych Świąt oraz jak
> [...]

    A ja postanowiłem potrollować i stwierdzam, że świąt nie ma. Nie pozwalam!

    --
    GG: 4750296...TLEN: ravsite... WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521

  • 4. Data: 2004-12-23 21:01:48
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "RAV" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A ja postanowiłem potrollować i stwierdzam, że świąt nie ma. Nie pozwalam!

    Pozwó, że zacytuję słowa wielkiego poety P. Rokickiego:
    "sram na to" ;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2004-12-24 18:25:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pozwó, że zacytuję słowa wielkiego poety P. Rokickiego:
    > "sram na to" ;)))

    coz... wigilia i psy zaczely mowic :-)

    P.

  • 6. Data: 2004-12-24 18:43:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > coz... wigilia i psy zaczely mowic :-)

    Dokładnie. Dziś wigilia.

    Leszek

  • 7. Data: 2004-12-24 20:36:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dokładnie. Dziś wigilia.

    szkoda ze jutro wszystko wroci do normy i znow nikt Cie nie zrozumie

    P.

  • 8. Data: 2004-12-24 20:55:48
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > szkoda ze jutro wszystko wroci do normy i znow nikt Cie nie zrozumie

    Ciebie rozumiemy. I mamy za głupka.

  • 9. Data: 2004-12-24 22:50:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ciebie rozumiemy. I mamy za głupka.

    hrabia k. jakis czy co? Prosze mowic w pierwszej osobie.
    Jezeli na grupie znajdzie sie jakis inny psychoapat to na pewno
    dolaczy sie do Ciebie ale poki co mow sam za siebie.

    P.