  • 61. Data: 2022-12-03 07:37:41
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakoś mi to musiało umknąć :)

    Zapomnieałeś już "a powiedziełeś naukowcom że się mylą"?

    > Każda duża organizacja działa też w
    > określonej przestrzeni socjalno-polityczno-administracyjnej.

    Przecież ja to wiem. Pisałem o tym. Ale ja byłem szrem jak pisałem, że
    każdy ciągnie w swoją stronę i koncerny, who, cdc, politycy nie są tu
    wyjątkiem. Jakie było wtedy oburzenie;)

    > Jak WHO twierdzi, zmieńmy nazwę szczepionki, bo jej obecna może powodować
    > niechęć ludzi (niektórych grup) do korzystania z tej szczepionki, to dla
    > mnie jest to racjonalny technicznie argument dużo bardziej niż
    > polityczny.

    Nie - WHO twierdzi, że obecna nazwa jest dyskryminująca. Bo romumiesz
    małpa się z murzynami kojarzy.

    > Argumenty szurów są często tak głupie, że mogą pewnie całkiem skutecznie
    > zniechęcać ludzi, bo przecież to coś od/dla małp.

    A ptasia i świńska im nie przeszkadzała?

    > Jak to się nadal wcale
    > nie żadko zdarza w innym, acz pewnie zachądzącym mocno na szuróoe
    > środowisku, "może Ty pochodzisz od małpy!"

    Kolega kiedyś powiedział do pewnego tempgeo kolesia że jest homo sapiens
    - rzucił się na niego z pięściami:P Nazwę człowieka też powinniśmy
    zmienić bo się komuś z homosiami kojarzy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2022-12-03 07:38:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tacy cyganie Hindusi/.. jak i tzw. rasa aryjska Hindusi/..., czy nawet
    > kaukaska.

    Nie wiem co chciałeś napisać;P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 63. Data: 2022-12-03 07:43:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trzeba by zbadać istotę problemu: zastępczo jedząc, kogo obraża się
    > najmniej, lub kogo najbardziej odzwieciedla charakterem ciasta. Tak czy
    > inaczej nie mam cienia wątpliwości, że jeśli Murzyn obraża, to takie
    > ciasto, czy pianka w waflu polana czekoladą, również.

    Zacznijmy od tego, że u nas murzyn nikogo póki co nie obraża a nazwa
    ciasta jest starsza niż pierdolenie o tym że mówienie murzyn to rasizm.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 64. Data: 2022-12-03 07:51:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zapewne tak, tylko to trochę dziwnie wygląda, bo o ile dobrze pamiętam
    > chodziło też o te same osoby, w sensie wcześniej im nie przeszkadzało,
    > potem zaczeło. Ideologicznie dojrzały? :)

    IMHO - po prostu zmienił się odbiór słowa "murzyn" przez resztę
    społeczeństwa. Skoro małpując (sic!) amerykę jacyś nadgorliwi aktywiści
    zaczęli ludzim tłumaczyć że nasz murzyn jest tak samo pejoratywny jak
    hamerykański n-world, to w końcu coraz więcej ludzi o tym słyszało i
    zaczęło się kształtować w świadomości społecznej że "murzyn" to rasism.
    No to murzyni, którzy kiedyś mieli w dupie że mówiono na nich murzyn
    przestali to lubić.

    I tak samo teraz będzie z nazwami chorób - od rejonu geograficznego nie,
    bo stygmatyuje, od zwierząt nie bo małpa się z murzynem kojarzy a jak
    wynajdą kozią grypę to wszyscy będą myślieli że na bliskim wchodzie
    jakiś arab wyruchał kozę... Szkoda gadać - świat idzie w stronę
    dostosowania się do idiotów i jeszcze im przyklaskujemy... Tylko czekać
    aż nazwy naczelnych pozmieniamy, bo nie dość że kogoś może obrażać
    sąsiedztwo z małpami w klasyfikacji to jeszcze to homo...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 65. Data: 2022-12-03 08:04:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trochę inaczej, bo "w" zaczęto MZ używać nie dlatego, że "na" było w
    > jakikolwiek sposób pejoratywne (nawet dla nadgorliwców) co że "w"
    > podkreślało odrębność państwową.

    No właśnie ten rzekomy brak państwowości/podmiotowości był pejoratywny.
    Jakoś węgrom nigdy nie przeszkadzało. A czym sobie estończycy zasłużyli
    na "awans"?

    > Pewnie jakby się to "w" przyjeło, to
    > "na" zrobiłoby się w końcu pejoratywne,

    I to jest powód dla którego murzyni, którzy dawniej nic zgłego w słowie
    "murzyn" nie widzieli zaczynają się wkurwiać:P

    > ale wydaje się, że nie przyjeło
    > się w jakiś dominujący sposób. Jakoś tego "w" jest obecnie mniej niż te
    > pół roku temu.

    Cały czas jest - u ludzi się jeszcze nie przyjęło - u dziennikarzy jest
    cały czas obecne - po prostu mniej się rzuca w uszy/oczy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 66. Data: 2022-12-03 10:36:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.12.2022 o 19:26, Shrek pisze:

    > NIe - to ty tak twierdziłeś.

    LOL
    Ja pytam, po chuj ludziom podają niedziałającą szczepionkę?

    > Natomiast miała jakąś tam
    > (też bez szału) skuteczność przeciw ciężkiemu przebiegowi i należało ją
    > stosować szczególnie u osób narażonych na ciężki przebieg

    No i nie wyjaśniłeś, jakim cudem niedziałająca szczepionka jest skuteczna.
    Na potrzeby tego wyjaśnienia możesz nawet przyjąć, że ma skuteczność
    "bez szału" :):)

    zepionka-na-covid-19,czy-twoja-szczepionka-na-covid-
    19-jeszcze-dziala--lekarz-mowi-wprost--kto-moze-miec
    -problem,artykul,69371114.html

    > A w czym konkretnie nie miałem racji?

    W tym, że szczepionki nie działają.

    > PS - obecnie nikt kto nie był szczepiony ostatnio szczepionką celowaną w
    > omikrona nie jest chroniony przed objawowym zakażeniem bardziej niż
    > nieszczepiony. Ztesztą już 80% ludzi ma przeciwciala po przechorowaniu,
    > więc siłą rzeczy szczepionka będzie miała coraz mniejsze znaczenie.
    > Dalej warto jak jesteś po 50 lub masz jakieś wskazania.

    Ale po chuj, skoro nie działa?
    I jak to "coraz mniejsze"? Może być jeszcze mniejsze od "nie działa"?
    Powoduje wzrost zachorowań, czy o co chodzi? LOL

    https://www.medonet.pl/koronawirus,jaka-jest-skutecz
    nosc-czwartej-dawki-szczepionki--naukowcy-nie-maja-w
    atpliwosci,artykul,40260830.html

    "Az trzy nowe badania pokazują, że osoby, które przyjęły trzy lub cztery
    dawek szczepionki mRNA przeciw COVID-19 mają znacznie lepszą ochronę
    przed zakażeniem wariantem Omikron niż ci, którzy otrzymali tylko dwie."

    "Wskaźnik infekcji wyniósł 7 proc. u pracowników, którzy otrzymali
    cztery dawki szczepionki, w porównaniu z 20 proc. (4802 z 24280), którzy
    otrzymali tylko trzy. W żadnej z grup nie zgłoszono żadnych poważnych
    zachorowań ani zgonów.
    Biorąc pod uwagę wysoką zakaźność wariantu Omikron, która doprowadziła
    do krytycznych niedoborów personelu medycznego, należy rozważyć czwartą
    dawkę szczepionki w celu złagodzenia wskaźnika infekcji wśród
    pracowników ochrony zdrowia" - napisali autorzy.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 67. Data: 2022-12-03 10:45:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.12.2022 o 07:44, Liwiusz pisze:

    > Mam ciekawsze zajęcia, niż grzebanie w archiwum grupy w wyszukiwaniu
    > twoich wysrywów ;)

    Moje zajęcia są ciekawsze, niż twoje lenistwo.
    Na chuj pytasz, skoro nie jesteś zainteresowany moimi wysrywami? :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 68. Data: 2022-12-03 11:09:14
    Temat: Re: OT: Informacja o spotkaniu [było: naukowe podstawy rasizmu;)]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > dyskusja o szczepionkach przeciw c19 i grypie, to może małe ogłoszenie:
    > Jeśli ktos chce zadać pytanie Normanowi Pieniążkowi, albo posłuchać co
    > ma do powiedzenia,

    https://demagog.org.pl/fake_news/mrna-ze-szczepionek
    -przenika-do-calego-organizmu-fake-news/

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 69. Data: 2022-12-03 12:31:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.12.2022 o 19:10, Shrek pisze:

    > Nie. Neguje, że jak się komuś źle kojarzy to jest to naukowa podstawa do
    > brania ich skojarzeń po uwagę i zmiany świata pod ich pojebane
    > skojarzenia.

    Walka z niewolnictwem polegała również głównie na tym, żeby zmienić
    sposób myślenia ludzi, że niewolnictwo jest czymś zwykłym-naturalnym.
    Chuj mnie obchodzi, że zwolennik niewolnictwa nie ma negatywnych
    skojarzeń z niewolnictwem, czy wręcz przeciwnie - że ma skojarzenia
    pozytywne i że dla niego to coś naturalnego.
    Tak samo jak chuj mnie obchodzi, że rasista nie ma negatywnych skojarzeń
    z rasistowskimi określeniami.
    Ofiara niewolnictwa, czy ofiara rasizmu, ma.

    > Prawakom się wszystko z pedałami i lewakami kojarzy ale nie
    > znaczy to że są ku temu naukowe podstawy.

    Od kiedy fakty są nienaukowe?

    > No potrafią - i co z tego?

    To z tego, że to jest obraźliwe.
    Obraźliwe celowo i z premedytacją.

    > Nazwę afryki też zmienisz, bo się naziołkom z
    > czarnymi małpami kojarzy?

    Nadal nie ogarniasz, że tu nie chodzi o to z czym się co naziolkom
    kojarzy, tylko z czym się to kojarzy ofiarom rasizmu.

    > Zastanawiałeś się kiedyś jak musi się czuć otyła osoba której całe życie
    > mówią że jest spasioną świnią?

    Po pierwsze, nie mówię do otyłych osób "ty spasiona świnio", tak jak nie
    mówię do osób o innym kolorze skóry "ty czarna małpo".
    Po drugie, o ile otyłość jest często winą osób otyłych, o tyle kolor
    skóry nigdy nie jest winą osób o innym kolorze skóry.

    I po trzecie, stawianie problemu rasizmu na równi z innymi problemami,
    czy porównywanie go z innymi problemami (gdzie to porównywanie ma na
    celu umniejszenie, czy wręcz ośmieszenie wagi problemu rasizmu), jest
    przejawem co najmniej kompletnej ignorancji.
    Jeśli ktoś, kto chodził do szkoły, potrafi czytać i pisać, zna historię
    i to robi, to albo jest idiotą, albo to robi celowo.
    Nie było w historii przypadków eksterminacji całych populacji z powodów
    otyłości.

    > Albo osoba głupia której mówią że jest
    > ptasim móżdzkiem? Powiedziałeś już o tym specom z WHO?

    Najpierw ty powiedz specom z WHO, że zajmują się wydumanym problemem
    rasizmu.

    > To nie jest nauka!

    > WHO się zajmuje teraz rasizmem?

    Bardzo bym się zdziwił, gdyby w swoich badaniach nie brali pod uwagę
    wpływu rasizmu np. na dostęp ludzi do leczenia, do szczepionek, czy
    profilaktyki w różnych państwach.
    Tak samo jak wpływu np. religii.

    > Szczerzę mówiąc to myślę że osób którym się wszytko kojarzy z dupą
    > (miałeś na myśli seks?)

    Nie wiem co mają na myśli ludzie, którym się wszystko z dupą kojarzy.
    I mam to w dupie. To ich problem, nie mój.

    > jest więcej niż rasistów. Zwłaszcza jak
    > zostanimy przy tych rasistach którzy nie lubią murzynów, bo ich pewnie
    > jest na świecie mniejszość jeśli policzysz wszystkich rasistów;)

    Rasizm dotyka każdego koloru skóry.
    Ale nie bez powodu w świecie tzw. "cywilizowanym" kojarzy się głównie z
    ciemnym kolorem skóry. I z małpami. A nie z chomikami, czy królikami.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 70. Data: 2022-12-03 13:32:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 03.12.2022 o 10:45, Kviat pisze:

    > Moje zajęcia są ciekawsze, niż twoje lenistwo.
    > Na chuj pytasz, skoro nie jesteś zainteresowany moimi wysrywami? :)

    Czasem nie ma sensu dyskutować, albowiem nie wiesz, że po drugiej
    stronie jest np. czwartoklasista lub kretyn, który akurat przestał brać
    leki. ;)
    Prymitywne tępaki nigdy nie zrozumieją, że jest różnica między np. grypą
    a nowym wirusem, który rozprzestrzenia się wielokroć łatwiej i szybciej
    niż wirus grypy, a przy tym błyskawicznie doprowadza do śmierci, bo dla
    naszego układu odpornościowego jest całkowitą nowością. Niektóre
    bezmózgi nawet nie są w stanie zrozumieć, że środki zapobiegawcze w
    rodzaju unikania zbiorowisk ludzkich, noszenia maseczek, dezynfekcji
    (czyli DDM) spowodowały zanik zachorowań na grypę, czyli na chorobę
    roznoszoną praktycznie wskutek braku higieny.
    Ale te same bezmózgi będą krzyczały o "nieprzebadanym preparacie",
    mówiąc o szczepionce, której "nieprzebadalnością" jest czas, na jaki
    nasz układ odpornościowy zapamięta informacje, dostarczone mu w tej
    szczepionce.
    Tutaj garść informacji od pani profesor Ewy Bartnik, która jest
    biolożką, zajmującą się biologią molekularną i genetyką.
    https://www.youtube.com/watch?v=sIH65W7X9DU

    --
    -
    Akarm