  • 191. Data: 2022-12-13 14:20:17
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a) :

    > wiedzieliśmy jak postępować:
    > https://web.archive.org/web/20200607084305/https://c
    iteseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.552
    .1109&rep=rep1&type=pdf

    > Zresztą na początku zgodnie z tymi zaleceniami starali się postępować (i
    > wypowiadać) nasi późniejsi celebryci, tacy jak Pyrć, Gut czy Simon....
    > Ale ciekawe co się stało w tzw międzyczasie, że nagle zmieniono narrację.

    Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co chodzi.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 192. Data: 2022-12-13 16:49:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.12.2022 o 09:54, ąćęłńóśźż pisze:

    > Podobnie Powstaniu Warszawskiemu winna jest AK, a inwazji na Ukrainę
    > Ukraina zbombardowawszy ukraiński most (rakietami wyprodukowanymi w ZSRR).

    To ja tylko napiszę, że pisałem to w sposób nieco ironiczny,
    podkreślając że kontynuję myśli poprzedników w których rozumieniu polacy
    są narodem sprawców holokaustu;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 193. Data: 2022-12-14 01:42:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tak samo (cokolwiek to znaczy) - zagwarantujesz że nie?

    Będę potrzebował wiecej badań i czasu, żeby uprawdopdobnic, ale nie dam
    rady tego zrobić bo mam wszystko wypuscić na żywioł i nie wprowadzać
    żadnych lockdownów, więc w sumie po co Ci takie gwarancje? :)

    > Czyli zamordowaliśmy światową gospodarkę i trochę ludzi bo nie
    > wiedzieliśmy (i tłumaczyliśmy że naukofcy się zgadzają)?

    Coś w stylu dyskusji w wątku obok: Zwolnilismy do 5km/h przed przejściem
    dla pieszych bo na krawęzniku stał ktoś kto wyglądał jak dziadek i mógł
    nam wleźć. Nie wlazł, więc zamiast się cieszyć, opierdalamy kierowcę, że
    nie jechał 70km/h.

    --
    Marcin

  • 194. Data: 2022-12-14 06:18:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Będę potrzebował wiecej badań i czasu, żeby uprawdopdobnic, ale nie dam
    > rady tego zrobić bo mam wszystko wypuscić na żywioł i nie wprowadzać
    > żadnych lockdownów, więc w sumie po co Ci takie gwarancje? :)

    na grypę miałeś wieki i teraz potrzebujesz czasu, a na kowid był
    "naukowy konsensu" od razu? Coś tu nie gra:P

> [...]
    > dla pieszych bo na krawęzniku stał ktoś kto wyglądał jak dziadek i mógł
    > nam wleźć. Nie wlazł, więc zamiast się cieszyć, opierdalamy kierowcę, że

    Zwolnienie nie kosztuje 20 procent światowego PKB i nie powoduje śmierci
    okolicznych ludzi. Więc raczej na miejscu będzie porównanie - skoro
    można dziadka przejechać, to wporwadzmy na wszelki wypadek lokomocyjny
    lokdałn.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 195. Data: 2022-12-15 09:58:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wczoraj oglądałem jakichś 22 facetów biegających za napompowanym pęcherzem ze skóry.
    Ci w zielonych koszulkach byli jasnobeżowi.
    Ci w granatowych byli ciemnoczarni.
    Którzy byli nasi?
    Pęcherz więcej razy wepchnęli czarni, co świadczy o wyższości ich koszulek.

  • 196. Data: 2022-12-15 11:34:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 15 Dec 2022 09:58:14 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    skóry.
    > Ci w zielonych koszulkach byli jasnobeżowi.

    Ja tego wydarzenia sportowego nie oglądałem, ale wasi są zazwyczaj łysi,
    spasieni i można ich poznać po bejsbolach za pazuchą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 197. Data: 2022-12-15 17:12:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Dec 2022 11:34:48 +0100, Olin wrote:

    > Ja tego wydarzenia sportowego nie oglądałem, ale wasi są zazwyczaj łysi,
    > spasieni i można ich poznać po bejsbolach za pazuchą.

    Reprezentacja Francji to ciekawe zjawisko

    https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/1021797/kole
    jne-oslabienia-reprezentacji-francji

    Pomyslalby kto - europejski kraj.
    A moze trzeba pomyslec - cywilizowany, europejski kraj, bez rasizmu.

    Rasizm tam akurat jest, ale moze nie w pilce noznej.

    https://youtu.be/egeH1MpBWXs?t=364
    Europejski chrzescijanski kraj. A moze rewolucyjny?

    No i slysze, ze zakazano publicznych modłów, czy tez modłów na drodze.
    Rasizm i dyskryminacja, czy odwrotnie?

    A gdyby tak w Polsce zakazac procesji w Boże Ciało?

    A gdyby tak zakazac organizowania miejskich maratonow?

    J.

  • 198. Data: 2022-12-15 17:26:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Dec 2022 19:40:25 +0100, Akarm wrote:

    > Na Facebooku jedna taka, dla której "maseczka to kaganiec", użalała się
    > na obowiązek zakrywania ust i nosa. Ona nigdy nie nosi, bo nie da się
    > zniewolić. A poza tym maseczka nic nie daje. Na dowód przywołała

    No wiesz - wirusy maja rozmiary grubo ponizej mikrometra.
    A jakie sa przeswity w maseczkach?

    Gdzies na początku pandemii WHO tez sie wstrzemięźliwie wypowiadalo o
    skutecznosci maseczek.
    Ale tak wladza najprosciej udowodni, ze cos robi, i to za niewielką
    cene.

    A - i miala powstac wielka polska fabryka maseczek.
    Gdzie ta fabryka? A ile na nią wydano?

    > przypadek swojej babci, która cały czas nosiła maskę a i tak udusił ją
    > koronawirus. A przez to, że babcia umarła z powodu koronawirusa, to ona
    > musiała spędzić dwa tygodnie w izolacji, bo u niej też Covid-19 wykryli.
    > I ta głupia pinda nie załapała, że to właśnie ona zabiła babcię. Tępe

    Moze tak, moze nie ..

    > prymitywy są przekonane, że maska ma chronić tę osobę, która maskę nosi.

    Z natury rzeczy jak robisz wydech, to sie maseczka odsuwa i powietrze
    wylatuje bokami ..

    Ale statystycznie rzadziej.

    J.

  • 199. Data: 2022-12-15 20:03:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2022 o 17:26, J.F pisze:

    > No wiesz - wirusy maja rozmiary grubo ponizej mikrometra.
    > A jakie sa przeswity w maseczkach?

    Tym niemniej wirusy głównie "podrózują" na kropelkach wydzielin a te już
    się często na masce zatrzymają - razem z wirusami. Więc jakąś tam jednak
    skuteczność będzie to miało.

    > Gdzies na początku pandemii WHO tez sie wstrzemięźliwie wypowiadalo o
    > skutecznosci maseczek.

    Potem się tłumaczyli, że chodziło o to, że jak ludzie zaczną masowo
    maski nosić to zabraknie dla służ. "naukowy konsensus" czy jakoś tak;)

    > A - i miala powstac wielka polska fabryka maseczek.
    > Gdzie ta fabryka? A ile na nią wydano?

    Zaraz koło rozlewni szczepionek:P

    sasin - panie prezesie rozlałem wszystkie szczepionki!
    prezes - to bardzo dobrze jacku!
    sasin - no nie baldzo...

    > Ale statystycznie rzadziej.

    W zasadzie ktoś wygrzebie ile było zgonów w kategoriach <6, <18 i
    powiedzmy <45 bez chorób współtowarzyszących? Chyba już przestali
    tabelki udostępniać, ale z tego co pamiętam to poniżej 40 było między
    pół a jednym procentem ofiar. Mniej więcej na jednego jbez chorób
    wpsółistniejąch (a więc takiego co rzeczywiście umarł na kowid)
    przypadało ponad 10 innych. Także pesymistycznie wychodzi 0,1% ofiar dla
    obywateli poniżej 40. 118 tys * 0,001. 118 osób na dwa lata śmiertelnej
    pandemi... Oczywiście przykro, ale bez przesady z tym jak to młodzi
    umierali na kowid. Jakby policzyć niepełnoletnich to pewnie palców u obu
    rąk by starczyło. Lokdalny szkół i przedszkoli oraz szczepienia nie
    służyły ochronie tych dzieciaków przed śmiercią a ochronie seniorów (w
    skutek czego dzieciaki masowo... lądowały u dziadków).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 200. Data: 2022-12-16 01:59:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > na grypę miałeś wieki i teraz potrzebujesz czasu, a na kowid był
    > "naukowy konsensu" od razu? Coś tu nie gra:P

    Na grypę nie potrzebuję. Na kowid wciąż potrzebuję.

> [...]
    > okolicznych ludzi. Więc raczej na miejscu będzie porównanie - skoro
    > można dziadka przejechać, to wporwadzmy na wszelki wypadek lokomocyjny

    Do dodaj kilka milionów dziadków i odpowiednio kosztowny w prowadzeniu
    sprzęt. Nadal wydaje się, nie byłbyś skłonny popierdalać z założeniem,
    że dziadek jednak nie wejsdzie.

    --
    Marcin