  • 1. Data: 2022-11-21 17:04:12
    Temat: Marsz Niepodleglosci
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    nikt nie poruszyl tematu ... w tym roku jakos wyjatkowo spokojnie.
    Co sie stalo?

    a) jak władza nie każe, to policja nie prowokuje i jest spokojnie?

    b) czy wladza wziela pod opieke - w pochodzie Ziobro, Antoni ...
    no i slusznie, bo kto na nich bedzie glosowal?

    c) czy policjanci sie wzieli za myslenie ... jesli dobrze widzę, to
    Empik zasloniety Tirami, pare innych punktow tez, moze i izolowali
    od kontrmanifestacji.

    d) teczowa flaga przy moscie ocalalala,

    e) rac pełno, a przeciez nie wolno, i co ta policja sobie mysli, ze
    toleruje wykroczenia, a moze i przestepstwa :-)

    f) czy ja dobrze uslyszalem - marsz sie zakonczyl na stadionie,
    a dzien wczesniej stadion zamkneli z powodu powaznej usterki dachu?
    Czy koncert byl pod stadionem?

    Ludzi pelno. ze 100 tys faszystów mamy, czy patriotów?
    Relacje na Youtube..

    J.

  • 2. Data: 2022-11-21 19:51:51
    Temat: Re: Marsz Niepodleglosci
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 17:04, J.F pisze:

    > a) jak władza nie każe, to policja nie prowokuje i jest spokojnie?

    Poniekąd.

    > b) czy wladza wziela pod opieke - w pochodzie Ziobro, Antoni ...
    > no i slusznie, bo kto na nich bedzie glosowal?

    Niesondze - pszypadeg:P

    > c) czy policjanci sie wzieli za myslenie ... jesli dobrze widzę, to
    > Empik zasloniety Tirami, pare innych punktow tez, moze i izolowali
    > od kontrmanifestacji.

    Zapewne po trochu.

    > e) rac pełno, a przeciez nie wolno, i co ta policja sobie mysli, ze
    > toleruje wykroczenia, a moze i przestepstwa :-)

    Tak a bo co?

    > f) czy ja dobrze uslyszalem - marsz sie zakonczyl na stadionie,
    > a dzien wczesniej stadion zamkneli z powodu powaznej usterki dachu?
    > Czy koncert byl pod stadionem?

    Nigdy z okazji marszu niepodległości nie urządzano nic na samym stadionie.

    > Ludzi pelno. ze 100 tys faszystów mamy, czy patriotów?

    Zapewne jednych i drugich. W jakich proporcjach to nie wiem, bo mi z
    faszystami nie po drodze więc nie bywam. Ci co ich spotkałem w metrze
    robili dobre wrażenie - raczej patrioci z niewielkim odchyleniem w
    kierunku nacjonalizmu, ale do faszytów im było raczej daleko. Zakładam,
    że faszyści mieli jeszcze jakieś afterparty:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2022-11-22 12:52:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 19:51:51 +0100, Shrek wrote:

    > Poniekąd.

    > Niesondze - pszypadeg:P

    IMO - to nie taki przypadek. Sympatie byly od dawna.
    A zawsze to 100 tys wyborcow :-)

    Jak to bylo w poprzednich latach?

    W tym roku Ziobro zasluzony - kasacje zlozyl w sprawie marszu,
    "wygral z Trzaskowskim" :-)

    > Nigdy z okazji marszu niepodległości nie urządzano nic na samym stadionie.

    Chyba faktycznie pisza "błonia Stadionu" ..

    Jakos nie slychac :-)

    J.

  • 4. Data: 2022-11-22 17:11:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.11.2022 o 17:04, J.F pisze:

    > nikt nie poruszyl tematu ... w tym roku jakos wyjatkowo spokojnie.
    > Co sie stalo?

    Że niby faszyści przeszli wyjątkowo spokojnie?
    Mnie to nie uspokaja, a wręcz przeciwnie.

    > a) jak władza nie każe, to policja nie prowokuje i jest spokojnie?

    Dla normalnego człowieka niepokojące jest to, że faszyści mogą sobie
    maszerować po mieście przez nikogo nie niepokojeni.
    A szczególnie przez policję, która została między innymi powołana do
    tego, żeby faszyści nie mogli sobie nieniepokojeni spacerować po mieście.

    > Ludzi pelno. ze 100 tys faszystów mamy, czy patriotów?
    > Relacje na Youtube..

    Trzeba było do szkoły chodzić, to byś nie miał problemów z odróżnieniem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 5. Data: 2022-11-22 17:18:29
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):

> [...]
    > Trzeba było do szkoły chodzić, to byś nie miał problemów z odróżnieniem.

    Może na jaką nerwice cierpcie mr. Kwiecie?

    Szczelajo - źle, nie szczelajo też źle. Nie ma na takie przypadki specjalistów.

  • 6. Data: 2022-11-22 17:20:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.11.2022 o 12:52, J.F pisze:

    > IMO - to nie taki przypadek. Sympatie byly od dawna.
    > A zawsze to 100 tys wyborcow :-)

    Myślałem że tuy o tym, że naziołki mniej dymią jak zerko ze świrem na
    miejscu;)

    > W tym roku Ziobro zasluzony - kasacje zlozyl w sprawie marszu,
    > "wygral z Trzaskowskim" :-)

    A wygrał? Nie śledziłem.

    > Jakos nie slychac :-)

    Sądzę, że byli gdzieś umówieni na zadymę (przynajmniej tak sądzili)...
    ale kulsony nie przyszły.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2022-11-22 17:32:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Nov 2022 17:20:34 +0100, Shrek wrote:

    > Myślałem że tuy o tym, że naziołki mniej dymią jak zerko ze świrem na
    > miejscu;)

    Nie, ale kto wie - moze nie wypada pod pilnym okiem oberprokuratora
    :-)

    > A wygrał? Nie śledziłem.

    No tak sie chwalą.

    Sam sie juz pogubilem

    https://www.rp.pl/fundacje-i-stowarzyszenia/art37278
    551-ziobro-wygrywa-w-sadzie-najwyzszym-z-trzaskowski
    m-ws-marszu-niepodleglosci
    https://oko.press/marsz-niepodleglosci-2021-ziobro-s
    karga-nadzwyczajna
    https://noizz.pl/spoleczenstwo/sad-oddalil-wniosek-w
    s-marszu-niepodleglosci-zakaz-pozostaje-w-mocy/z3ydx
    cc

    Czyli chyba w koncu przegral, ale marsz sie odbyl, to chyba wygral ?

    > Sądzę, że byli gdzieś umówieni na zadymę (przynajmniej tak sądzili)...
    > ale kulsony nie przyszły.

    Przed kulsonami to sp* ... no nie zawsze :-)

    J.

  • 8. Data: 2022-11-22 17:55:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Nov 2022 17:11:43 +0100, Kviat wrote:

> [...]
    > A szczególnie przez policję, która została między innymi powołana do
    > tego, żeby faszyści nie mogli sobie nieniepokojeni spacerować po mieście.

    Faszysci ... hm
    https://youtu.be/UGmiFUgUKYg?t=1070
    https://youtu.be/UGmiFUgUKYg?t=4694

    Co prawda prawdziwy faszyzm/nazizm tez sie rodzil przy oklaskach.

    Ale ale
    https://www.youtube.com/watch?v=c0ejD4W2qug

    W tym roku bylo inaczej, czy nie ma jak to zaangażowane dziennikarstwo
    :-)

    > Trzeba było do szkoły chodzić, to byś nie miał problemów z odróżnieniem.

    To byla szkola zaangażowana politycznie :-P

    J.

  • 9. Data: 2022-11-22 19:37:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.11.2022 o 17:32, J.F pisze:

> [...]
    cc

    > Czyli chyba w koncu przegral, ale marsz sie odbyl, to chyba wygral ?

    Nie wiem. To że się odbył nie znaczy że nie był zgromadzeniem
    spontanicznym:) Ale skoro kontrdemonstrantów wynosili. W sumie to że
    policja coś robi to nie znaczy że legalnie. Chuj ich wie.

    > Przed kulsonami to sp* ... no nie zawsze :-)

    A gdzie tam. W bramę koło empiku sie wbijali właśnie po to że tam
    kulsony były. Taki sport - i jedni i drudzy to zwykłe dresy i takie mają
    rozrywki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2022-11-23 08:11:54
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22-11-2022 o 19:37, Shrek napisał:

    > A gdzie tam. W bramę koło empiku sie wbijali właśnie po to że tam
    > kulsony były. Taki sport - i jedni i drudzy to zwykłe dresy i takie mają
    > rozrywki.

    W kwestii formalnej - opisywana akcja pod Empikiem miała troszke inny
    przebieg. Tajniacy (rozpoznano 2 z nich, którzy później na strajku
    kobiet też bili pałkami teleskopowymi) zaczęli wyciągać ludzi z tłumu.
    Tłum zachował się solidarnie i zaczął jegomości bronić, wywiązała się
    bójka, a że przewagę miał tłum, a tajniacy wiedzieli, że w bramie są
    policjanci, to do niej uciekli, tłum poleciał za nimi - ot cała
    "tajemnica" słynnej bitwy pod Empikiem.

    --
    http://kaczus.ppa.pl