  • 11. Data: 2008-01-27 17:42:18
    Temat: Re: OEM i płyta główna
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 27-01-2008 o 15:23:32 Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Oczywiście, że jest to zwykła bandytka M$ i im podobnych.
    >
    > Dlatego też przeciw M$ toczy się już rozprawa w Sądzie Ochrony
    > Konkurencji i Konsumentów.

    mozesz dac linka do potwierdzenia tej informacji ?

    notabene dla nie licencja OEM to tak jakbym kupowal samochod, a w umowie
    sprzedazy zastrzegli ze musze uzywac benzyny tylko jednej firmy oraz ze
    tego
    samochodu nie moge sprzedac. a po wemianie silnika muszse ich prosic aby
    raczyli
    dac mi potwierdzenie ze tego samochodu nie ukradlem.

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 12. Data: 2008-01-27 18:37:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    leon napisał(a):

> [...]
    > oraz ze tego samochodu nie moge sprzedac. a po wemianie silnika muszse
    > ich prosic aby raczyli dac mi potwierdzenie ze tego samochodu nie

    Nie kupował tylko wynajmował ;) Resztę sobie dopowiedz sam ;)

    j.

  • 13. Data: 2008-01-27 19:01:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
> [...]
    >
    > Oczywiście, że jest to zwykła bandytka M$ i im podobnych.
    >
    > Dlatego też przeciw M$ toczy się już rozprawa w Sądzie Ochrony

    serio, czy znowu snisz.

  • 14. Data: 2008-01-27 19:02:26
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    witek pisze:

    > serio, czy znowu snisz.

    Chyba serio, podawal nawet sygnature sprawy :)

    Jacek

  • 15. Data: 2008-01-27 19:05:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    castrol wrote:

    > Chyba serio, podawal nawet sygnature sprawy :)

    ja tylko tak pytam. Nie twierdze, ze nie.
    List wysłany do Microsoftu 3 lata temu z pozwem przed jego własny "sont"
    do tej pory nie doszedł. Może poczta zgubiła.
    A Buzdygan wypytywany nabiera wody w usta.

  • 16. Data: 2008-01-27 20:13:46
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 27-01-2008 o 19:37:39 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Nie kupował tylko wynajmował ;) Resztę sobie dopowiedz sam ;)

    w sklepie sie kupuje towar, a nie wynajmuje

    leon

  • 17. Data: 2008-01-27 22:30:15
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    witek pisze:

    > ja tylko tak pytam. Nie twierdze, ze nie.
    > List wysłany do Microsoftu 3 lata temu z pozwem przed jego własny "sont"
    > do tej pory nie doszedł. Może poczta zgubiła.
    > A Buzdygan wypytywany nabiera wody w usta.

    Ja pamietam wszystko ;)

    Tutaj w jednym z wczesniejszych watkow Arek napisal to:

    "Mogę Ci dać tylko sygnaturę XVII Amc 1/08
    Sąd Okręgowy w Warszawie
    ul. Kredytowa 3
    tel. 826-68-17"

    wiec chyba mozna to sprawdzic?

    Jacek

  • 18. Data: 2008-01-28 01:33:56
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik leon napisał:
    > mozesz dac linka do potwierdzenia tej informacji ?

    A czy jak coś nie ma linka to nie istnieje? :)

    Eh... toć świat sprzed ery internetu chyba nie istniał :)

    Sąd Okręgowy w Warszawie
    ul. Kredytowa 3
    tel. 826-68-17
    sygnatura XVII Amc 1/08

    > notabene dla nie licencja OEM to tak jakbym kupowal samochod, a w umowie
    [..]
    > dac mi potwierdzenie ze tego samochodu nie ukradlem.

    Ale M$ próbuje tworzyć własne prawa przyrody i wmawia biednym klientom,
    że on im łaskawie pozwala używać program :)
    No ale przyszła kryska na Matyska jak to gaworzą na pomorzu ;)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 19. Data: 2008-01-28 03:44:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

    > Ale M$ próbuje tworzyć własne prawa przyrody i wmawia biednym klientom,
    > że on im łaskawie pozwala używać program :)
    > No ale przyszła kryska na Matyska jak to gaworzą na pomorzu ;)

    Trzy lata temu też się odgrażałeś.

  • 20. Data: 2008-01-28 04:15:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > Trzy lata temu też się odgrażałeś.

    Wiesz, może tyle czeka aż sprawa wejdzie na wokandę ;->

    Wszystko jest możliwe :-P