  • 1. Data: 2008-01-27 12:13:35
    Temat: Niefortunna pożyczka [C.D.]
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Doszło do momentu, w którym zdecydowałem się pójść z tą sprawą do sądu, a że
    to moja pierwsza przygoda z sądami będzie (kiedyś musi być ten pierwszy raz)
    to mam pytania:

    1. Jestem zameldowany w tym samym mieście co osoba, którą chcem pozwać
    aczkolwiek od 3 lat mieszkam w mieście oddalonym o 300 km. Do którego
    sądu musze złożyć pozew, nie ukrywam że dla mnie lepiej by było w
    miejscu mojego obecnego zamieszkania.
    2. Chcąc złożyć pozew do sądu co należy zrobić ( jakie podania, dokumenty,
    uzasadnienia, itp.). Jestem w tym wszystkim zielony, ewentualnie
    może znacie jakąś strone z takim ABC prawnym?
    3. Jakie są koszta dla mnie w takiej sprawie?

  • 2. Data: 2008-01-27 18:51:52
    Temat: Re: Niefortunna pożyczka [C.D.]
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    Za mało informacji.
    np.dla czego? co się stało? jaki? kiedy? o co? jakie dowody masz na
    poparcie swoich twierdzeń? itp.

  • 3. Data: 2008-01-28 09:02:15
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Qbek" napisał :
    >Za mało informacji.
    >np.dla czego? co się stało? jaki? kiedy? o co? jakie dowody masz na
    >poparcie swoich twierdzeń? itp.

    Mam taki problem.
    Kolega z czasów LO prosił mnie o pożyczenie 1000 zł., ja uważając go za
    osobę uczciwą przelałem mu te pieniądze na jego konto. Umówiliśmy się że
    zwróci mi je po 1 miesiącu. Gdy przyszła pora spłaty powiedział żeby ją
    jeszcze odwlec o 2 tygodnie -zgodzilem się. Mineły od tamtej pory 3
    miesiące, a on mnie zbywa że zwróci w przyszłyum tygodniu lub za 2 dni i tak
    to się ciągnie. Mam już tego dość. Nie chodzi o pieniądze bo te jakoś mogę
    przeboleć ale sam fakt cwaniactwa.
    Obaj jesteśmy zameldowani w tym samym mieście, ale ja od trzech lat mieszkam
    w innym mieście.