  • 1. Data: 2008-01-27 13:16:17
    Temat: Jak zabezpieczyc swoje interesy (know-how) ?
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    Witam, mam pytanie w nastepujacej kwestii: mam pewien pomysl (tzw.
    know-how) dzieki ktoremu pewien przedsiebiorca jest w stanie zarobic
    (odzyskac) spora kase, zarowno jednorazowo (w konkretnym przypadku na
    100%) jak i w pozniejszym czasie o ile zrobie dalsze rozeznanie z jego
    dzialalnosci, przy jego wspolpracy. Chce od tej wiedzy i pomocy przy
    zarobku stosowna prowizje.
    Jak mu powiem o co dokladnie chodzi, to sam wykona odpowiednie ruchy i
    nie bede w stanie wyegzekwowac tego co 'na gebe' ustalimy.
    Prosze o info, jakie sa stosowane w takim przypadku formy umow, kore
    zabezpieczylyby moje interesy zarowno jednorazowo - w tym konkretnym
    przypadku, jaki w czasie pozniejszym o ile moja wiedza przyczyni sie do
    odzyskania przez tego przedsiebiorce kolejnej kasy.

    Z gory dziekuje za wskazowki.

  • 2. Data: 2008-01-27 15:30:05
    Temat: Re: Jak zabezpieczyc swoje interesy (know-how) ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fnhvvs$e8c$1@kontener.atcom.net.pl news
    <color1@{wytnij.to}interia.pl> pisze:

> [...]
    > przypadku, jaki w czasie pozniejszym o ile moja wiedza przyczyni sie do
    > odzyskania przez tego przedsiebiorce kolejnej kasy.
    Niech ci przysięgnie na pamięć babci. Na pewno dotrzyma, to przecież
    przedsiębiorca. :)))
    P - NMSP

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-01-27 20:49:40
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    news <color1@{wytnij.to}interia.pl> writes:

    > Witam, mam pytanie w nastepujacej kwestii: mam pewien pomysl

    Najlepiej chyba spółka komandytowa.

  • 4. Data: 2008-01-28 22:22:16
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    Piotr Dembiński pisze:
    > Najlepiej chyba spółka komandytowa.

    ale ja na dzien dzisiejszy zakladam ze jest to jednorazowa sprawa tzn.
    przekazanie pewnych informacji za ktore oczekuje stosownego
    wynagrodzenia - z formalnych powodow spolka jest wykluczona, raczej
    chodzilo mi o jakas umowe ktora zabezpieczy moje interesy w tym
    zakresie... jakies pomysly ?

  • 5. Data: 2008-01-28 22:49:20
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

> [...]

    > wynagrodzenia - z formalnych powodow spolka jest wykluczona, raczej
    > chodzilo mi o jakas umowe ktora zabezpieczy moje interesy w tym

    Na Zachodzie takimi rzeczami zajmują się tzw. venture capitals.