  • 31. Data: 2006-03-26 15:15:22
    Temat: Re: OEM
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Arek napisał(a):

    > Nie licz na to, że Ci powiem.

    A dlaczego? Boisz się, że to sprawdze i okaże się, że pozew dawno temu
    zwrócono z powodu braków formalnych, albo że poszedł do kosza, bo nie
    opłacono wpisu? Albo że w ogóle taki pozew nie wpłynął, i ktoś tu
    kłamie? Czego sie pan boisz, panie Arnoldzie?

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 32. Data: 2006-03-26 15:18:14
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Wygląda na to, że nie jestem w temacie. A za co?

    Aua...

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Polscy_przeds
    i%C4%99biorcy_XX_wieku

    :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 33. Data: 2006-03-26 15:25:42
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > opłacono wpisu? Albo że w ogóle taki pozew nie wpłynął, i ktoś tu
    > kłamie? Czego sie pan boisz, panie Arnoldzie?

    A dlaczego udajesz, że się czegokolwiek boję?
    Dobrze wiesz dlaczego nie chcę Ci tego dać - bo mnie Twoje natręctwo w
    tej kwestii bardzo bawi.

    Będzie prawomocny wyrok to Ci go przytoczę i zabawa się skończy, do tego
    czasu nie mam zamiaru z niej rezygnować.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 34. Data: 2006-03-26 15:45:07
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Arek napisał(a):

    > A dlaczego udajesz, że się czegokolwiek boję?
    > Dobrze wiesz dlaczego nie chcę Ci tego dać - bo mnie Twoje natręctwo w
    > tej kwestii bardzo bawi.

    No cóż... niektórych bawi bieganie nago w poprzek ulicy, innych
    dzwonienie do przypadkowych ludi z głupimi dowcipami, jeszcze inni
    uznają za zabawne podpalanie przycisków w windach... ale cóż, kazdy ma
    prawo bawic się tak jak mu to odpowiada.

    Ale czy nie zastanawia Pana, panie Arnoldzie, dlaczego ludzie nie chcą
    podwać Panu swoich danych osobowych, coby mógł ich pan "pozwać"? Może
    ich bawi Pana natręctwo w tej kwestii?

    > Będzie prawomocny wyrok to Ci go przytoczę i zabawa się skończy, do tego
    > czasu nie mam zamiaru z niej rezygnować.

    Coś mi się wydaje, że żadnego pozwu nie ma, i dlatego też nigdy nie
    będzie prawomocnego wyroku. Chociaż... właściwy w tej sprawie jest chyba
    Sąd Okręgowy w Warszawie, XXV Wydział cywilny, albo XVII Wydział Ochrony
    Konkurencji i Konsumentów? Albo Sąd Rejonowy dla Warszawy-Woli, wydział
    I Cywilny. Tak. To chyba będzie można sprawdzić.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 35. Data: 2006-03-26 15:45:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Arek [###a...@e...net.###] napisał:

    > Nie sądzę, by umowa, w której ktoś jest oszukiwany była zgodna z
    prawem.
    > pozdrawiam

    Większość uważa, że jest. :-)

  • 36. Data: 2006-03-26 15:48:32
    Od: fourtyniner <4...@f...com>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Ale czy nie zastanawia Pana, panie Arnoldzie, dlaczego ludzie nie chcą
    > podwać Panu swoich danych osobowych, coby mógł ich pan "pozwać"? Może
    > ich bawi Pana natręctwo w tej kwestii?

    A czy nie dziwi cie Otto, ze 70% obywateli uznaje twoje "niezawisle"
    sady za totalnie skorumpowane?

  • 37. Data: 2006-03-26 15:50:57
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    fourtyniner napisał(a):

    > A czy nie dziwi cie Otto, ze 70% obywateli uznaje twoje "niezawisle"
    > sady za totalnie skorumpowane?

    A ciebie nie dziwi, że 95% dyskutantów na tej grupie uważa cię za
    prymitywnego dzieciaka, który nie potrafi nawet wybrac sobie nicka, i
    wypowiada się an tematy o których nie ma zielonego pojecia?

    --
    Falkenstein

  • 38. Data: 2006-03-26 15:54:07
    Od: fourtyniner <4...@f...com>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > A ciebie nie dziwi, że 95% dyskutantów na tej grupie uważa cię za
    > prymitywnego dzieciaka, który nie potrafi nawet wybrac sobie nicka, i
    > wypowiada się an tematy o których nie ma zielonego pojecia?

    Chyba ze ty bucu jestes te 95%? Matematyke to studiowales widac w Szczytnie.

  • 39. Data: 2006-03-26 15:57:44
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Otto von Falkenstein napisał:
    > Ale czy nie zastanawia Pana, panie Arnoldzie,

    Po co to panowanie? Mów mi per "Ty".

    > dlaczego ludzie nie chcą
    > podwać Panu swoich danych osobowych, coby mógł ich pan "pozwać"? Może
    > ich bawi Pana natręctwo w tej kwestii?

    Możliwe. Tyle, że publiczne kłamanie o innych to już nie jest zabawa.
    I kwestią własnego honoru jest wzięcie odpowiedzialności za swoje słowa,
    czy to w pojedynku czy też jak komuś to nie pasuje to przed sądem.

    Osobiście mnie to zwisa bo jak dotychczas ustaliłem - tak czy inaczej -
    dane każdej osoby, której chciałem i tychże tak tchórzliwie się
    zachowujących także ustalę. To, że przy okazji będą mieli borutę na
    ślubie, w pracy, zlocie czy konferencji to cóż... ich sprawa nie moja :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 40. Data: 2006-03-26 15:59:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Otto von Falkenstein napisał:
    > A ciebie nie dziwi, że 95% dyskutantów na tej grupie uważa cię za

    Za kogo się wypowiadasz? Ode mnie takiego mandatu nie dostałeś.

    Arek

    --
    www.eteria.net