    From: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OEM
    Date: Sun, 26 Mar 2006 17:45:07 +0200
    <e05ila$vi1$1@opal.icpnet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <442658c8$1@news.home.net.pl> <44265ada$1@news.home.net.pl>
    <44265dbc$1@news.home.net.pl> <e05oa1$c9v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e05se5$1f6$1@inews.gazeta.pl> <e05vk9$fmc$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <e068d7$kuo$1@inews.gazeta.pl>
    <e068q0$mrc$1@inews.gazeta.pl> <e06938$nu8$1@inews.gazeta.pl>
    <e06akc$nh$3@inews.gazeta.pl> <e06an5$1fg$1@inews.gazeta.pl>
    <e06atp$298$1@inews.gazeta.pl> <e06b77$3ku$1@inews.gazeta.pl>
    <e06bpl$5h0$1@inews.gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

    > A dlaczego udajesz, że się czegokolwiek boję?
    > Dobrze wiesz dlaczego nie chcę Ci tego dać - bo mnie Twoje natręctwo w
    > tej kwestii bardzo bawi.

    No cóż... niektórych bawi bieganie nago w poprzek ulicy, innych
    dzwonienie do przypadkowych ludi z głupimi dowcipami, jeszcze inni
    uznają za zabawne podpalanie przycisków w windach... ale cóż, kazdy ma
    prawo bawic się tak jak mu to odpowiada.

    Ale czy nie zastanawia Pana, panie Arnoldzie, dlaczego ludzie nie chcą
    podwać Panu swoich danych osobowych, coby mógł ich pan "pozwać"? Może
    ich bawi Pana natręctwo w tej kwestii?

    > Będzie prawomocny wyrok to Ci go przytoczę i zabawa się skończy, do tego
    > czasu nie mam zamiaru z niej rezygnować.

    Coś mi się wydaje, że żadnego pozwu nie ma, i dlatego też nigdy nie
    będzie prawomocnego wyroku. Chociaż... właściwy w tej sprawie jest chyba
    Sąd Okręgowy w Warszawie, XXV Wydział cywilny, albo XVII Wydział Ochrony
    Konkurencji i Konsumentów? Albo Sąd Rejonowy dla Warszawy-Woli, wydział
    I Cywilny. Tak. To chyba będzie można sprawdzić.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre