  • 21. Data: 2006-03-26 14:34:41
    Temat: Re: OEM
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Otto von Falkenstein napisał:
    > Wygląda na to, że nie jestem w temacie. A za co?

    Art.216 § 2 kk oraz 212 § 2 kk

    Administratorzy Wikipedii nie dość, że dali wiarę kłamstwom Olgierda
    Rudaka na mój temat oraz firmy Elita.pl SA , ale jeszcze nadal się
    upierają, że piszą prawdę, choć im już ludzie zwracali uwagę, że to bzdury.

    No cóż... życie to nie je bajka.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 22. Data: 2006-03-26 14:39:07
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Arek napisał(a):

> [...]
    > Rudaka na mój temat oraz firmy Elita.pl SA , ale jeszcze nadal się
    > upierają, że piszą prawdę, choć im już ludzie zwracali uwagę, że to bzdury.

    Dobra. A jak tam pozew przeciwko Microsoft?

    --
    Falkenstein

  • 23. Data: 2006-03-26 14:40:33
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 26 Mar 2006 13:19:26 +0200, Johnson napisał(a):

    > Jeśli robisz to wbrew licencji to jest tak jakbyś jej nie miał.
    Wracając zatem do (IMHO chybionej) analogii z autem:
    jeżeli wynajmę od Ciebie auto na trasę do Szczecina a pojadę do Przemyśla
    to jakbym Ci je ukradł?
    A jeśli podpiszemy umowę na wynajem pomieszczenia na cele mieszkaniowe a ja
    tam usługi będę uskuteczniał mamy przypadek bezumownego korzystania z
    lokalu?

    --
    pozdro
    poreba

  • 24. Data: 2006-03-26 14:40:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tomasz Motyliński [###m...@w...pl.###] napisał:
    > Mam pytanie, czy licencje OEM które zabraniają przeniesienia
    > oprogramowania na takowych licencjach są zgodne z prawem?

    Z prawem są zgodne. Umowa, jak każda inna. Tyle, że z praktycznego
    punktu widzenia dochodzenie takich praw jest w praktyce niemożliwe.
    Kopia oprogramowania jest legalna, a więc od strony karnej jest
    wszystko w porządku. Od strony cywilnej jest to w sumie naruszenie
    warunków umowy, ale jak je dowieść przed sądem? Sam sprawca z
    powodzeniem może nie przyznać się do winy i odmówić wyjaśnień. Teraz
    piłka po stronie powoda :-)

  • 25. Data: 2006-03-26 14:43:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

> [...]
    > Rudaka na mój temat oraz firmy Elita.pl SA , ale jeszcze nadal się
    > upierają, że piszą prawdę, choć im już ludzie zwracali uwagę, że to bzdury.

    a co napisali? Jakis link dasz?

    P.

  • 26. Data: 2006-03-26 15:03:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Przemek R. napisał:
    > a co napisali? Jakis link dasz?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Arnold_Buzdygan

    A że gościom brak nawet minimum odwagi cywilnej by podać swoje dane to
    aż zacieram ręce na najbliższy zlot - to się dopiero będzie działo! :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 27. Data: 2006-03-26 15:04:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Z prawem są zgodne. Umowa, jak każda inna. Tyle, że z praktycznego

    Nie sądzę, by umowa, w której ktoś jest oszukiwany była zgodna z prawem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 28. Data: 2006-03-26 15:05:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Otto von Falkenstein napisał:
    > Dobra. A jak tam pozew przeciwko Microsoft?

    Toczy się.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 29. Data: 2006-03-26 15:06:48
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Arek napisał(a):

    > Toczy się.

    Przed którym sądem? Jaka jest sygnatura sprawy?

    --
    Falkenstein

  • 30. Data: 2006-03-26 15:10:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Otto von Falkenstein napisał:
    > Przed którym sądem? Jaka jest sygnatura sprawy?

    Nie licz na to, że Ci powiem.

    pozdrawiam
    Arek

    --