  • 1. Data: 2003-02-07 06:59:06
    Temat: OD KIEDY SĄD NALICZA ODSETKI-POMOCY!!
    Od: c...@p...onet.pl

    WITAM WSZYSTKICH W TEN POCHMURNY PORANEK.
    MOJE PYTANIE NA DZIŚ BRZMI:
    - OD KIEDY ŚĄD POWINIEN ZASĄDZIĆ ODSETKI OD ZASĄDZONEGO ODSZKODOWANIA PLONOWEGO-
    OD DNIA WYROKOWANIA CZY OD DATY WPŁYNIĘCIA PIERWSZEGO WNIOSKU DO SĄDU?- PROSZE
    O PODSTAWĘ PRAWNĄ

    -JEŻELI POWODKA NIE PROWADZIŁA UPRAW NA SWOIM GRUNCJIE PONIEWAŻ GRUNT JEST
    ZDEGRADOWANY PRZEZ ZAKŁAD GORNICZY, TO CZY JAST JAKIEŚ PRAWO KTORE MÓWI ŻE
    POWODCE NALEŻY SIĘ ODSZKODOWANIE TAK JAK ZA POZBAWIENIE UŻYTKOWANIA GRUNTU?

    BĘDĘ WDZIĘCZNZ ZA POMOC.
    BLANKA

  • 2. Data: 2003-02-07 07:01:55
    Temat: Re: OD KIEDY SĄD NALICZA ODSETKI-POMOCY!!
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    nie uczyli cię, że na grupy nie pisze się wielkimi literami bo to oznacza
    krzyk?

[...]

    a co było w pozwie? sąd nie może zasądzić niczego ponad wnioski zawarte w
    pozwie (zazwyczaj)

  • 3. Data: 2003-02-07 08:16:33
    Od: c...@p...onet.pl

    Sorry, nie wiedziałam, że duże litery interpretuje sie jako "krzyk".
    W pozwie zawsze domagałam sie odsetek od daty wystąpienia szkody. Sprawa w
    sadzie toczy sie już 7 lat, wiec wydaje mi sie że odsetki należą mi sie co
    najmniej od daty wniesienia pozwu. Mam racje, czy nie?

  • 5. Data: 2003-02-07 08:55:24
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sadzie toczy sie już 7 lat, wiec wydaje mi sie że odsetki należą mi sie co
    > najmniej od daty wniesienia pozwu. Mam racje, czy nie?

    dokladnie,
    nie sadze abys otrzymal odsetki od chwili szkody,
    ale od chwili wniesienia pozwu to "taki standard"

  • 6. Data: 2003-02-07 15:32:22
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Ja tam wielkim prawnikiem nie jestem, a tym bardziej jasnowidzem. Jednak
    cosik mi się zdaje, że przed wniesieniem sprawy na wokandę zapewne było
    jakieś wezwanie do naprawienia szkody.
    Wówczas możliwe jest a nawet zasadne wnioskowanie o naliczenie odsetek od
    dnia upłynięcia terminu wyznaczającego termin naprawienia szkody. Sąd jeśli
    uzna racje strony wnioskującej w zakresie odszkodowania zapewne przyzna też
    odsetki naliczone od upłynięcia wyznaczonego terminu naprawienia szkody.

    Stan_Z

    Stan_Z