  • 21. Data: 2019-07-14 04:04:45
    Temat: Re: O mafii lekowej
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-13 o 13:53, J.F. pisze:
> [...]
    rzekrety-i-kuriozalne-umorzenia.htm

    > a) ona wywiozla te 30mln, czy sprawa byla na 30mln, a ona jedna z
    > zamieszanych, i wywiozla za 3 tys ?
    >
    > b) nielegalny wywoz ? Na jakiej podstawie ?
    > W Unii obowiazuje ogolnie wolnosc handlu ... czyzby prokurator
    > wymusil przyznanie ?

    > Czy po prostu GIF razem z MZ nie potrafi zorganizowac wlasciwego
    > systemu dotacji ?

    laczego prokurator nie nakazał zwrotu tych 45 milionów tam skąd
    wzięła/ukradła?
    Prokurator maczał w tym procederze palce?

    --
    animka

  • 22. Data: 2019-07-14 09:44:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jest lista. Nie mam zielonego pojęcia, to i jak ją zbudował.>
    >
    > To pewnie dyskusja na dłuższą metę. Czemu ten sam pracownik to samo
    > robiąc za granicą w Niemczech zarabia 4 razy więcej, niż w Polsce?

    Ale ten sam pracownik może wyjechać do Niemiec i zarabiać 4x więcej, a
    leku wywieźć nie można, więc to nie jest analogia.

    A co do meritum - jak mawiał nieodżałowany Kisielewski - skoro w branży
    farmaceutycznej mamy socjalizm, to zmagamy się z problemami socjalizmu,
    czyli z czymś, co w normalnym ustroju (produkcja i eksport) byłoby czymś
    normalnym.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2019-07-14 10:23:00
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Lekarz wystawia lewą receptę na konkretna osobę i ta osoba zasuwa do ich
    > mafijnej apteki z ta receptą. Dostaje parę zł, a lekarstwa wioooo za
    > granicę.
    > Teraz chyba wykorzystują tych po 75 roku życia co mają leki za darmo. 75
    > latek ma jakis zarobek, ale lekarz wraz z apteką to już kryminał.

    Chodziło o ilości hurtowe.

  • 24. Data: 2019-07-14 10:25:20
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > laczego prokurator nie nakazał zwrotu tych 45 milionów tam skąd
    > wzięła/ukradła?
    > Prokurator maczał w tym procederze palce?

    Animko, maskotko polskiego Usenetu, to nie była kradzież 45 mln złotych.

  • 25. Data: 2019-07-14 12:27:28
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-07-14 o 10:23, Uncle Pete pisze:

    > Chodziło o ilości hurtowe.

    Tabun lekarzy wystawia recepty na nazwiska swoich stałych pacjentów.
    Ale recepty trafiają do "wspólników biznesowych" lekarza.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2019-07-14 13:49:02
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Chodziło o ilości hurtowe.

    Ale takie rzeczy też są praktykowane.

    --
    animka

  • 27. Data: 2019-07-14 13:51:22
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-14 o 10:25, Uncle Pete pisze:

    > Animko, maskotko polskiego Usenetu, to nie była kradzież 45 mln złotych.

    To co to było.

    --
    animka

  • 28. Data: 2019-07-14 13:52:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-14 o 12:27, RadoslawF pisze:

    > Tabun lekarzy wystawia recepty na nazwiska swoich stałych pacjentów.
    > Ale recepty trafiają do "wspólników biznesowych" lekarza.

    To jest Twoja wizja przekrętu? Czy tak to działa?
    Skoro tabun lekarzy zysk trzeba podzielić przez tabun.
    Taki scenariusz wydaje się trudny do ukrycia przed śledczymi.

    Robert

  • 29. Data: 2019-07-14 13:53:33
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Tabun lekarzy wystawia recepty na nazwiska swoich stałych pacjentów.
    > Ale recepty trafiają do "wspólników biznesowych" lekarza.

    Większość pacjentów tego lekarza złodzieja nawet o tym nie wie.

    --
    animka

  • 30. Data: 2019-07-14 14:28:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.07.2019 o 13:51, Animka pisze:

    > To co to było.

    to było kręcenie lodów na polskiej służbie zdrowia, o którym mówiła
    zadurzona w agencie Tomku posłanka Beata S.:)

    --
    I love love