  • 11. Data: 2012-02-08 23:19:08
    Temat: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:slrnjj60gn.1f26.proteus@pl-test.org...

    > Przeczytaj news:jggcgu$fum$1@usenet.news.interia.pl ten wątek, to
    > będziesz
    > miał pełniejszy obraz. :)

    "Możliwe, ze wiadomość została usunięta" twierdzi serwer.

  • 12. Data: 2012-02-09 06:57:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.02.2012 00:19, Robert Tomasik pisze:

    > "Możliwe, ze wiadomość została usunięta" twierdzi serwer.

    Chodzi o tego oszołoma, który dał komuś dane swoje karty, ten ktoś
    zamówił (za jego wiedzą) abonament na antywirusa z opcją corocznego
    automatycznego obciążania (czego gamonie ne doczytali, bo było to jakieś
    trzecie czy czwarte zdanie), a teraz robi raban, bo mu kartę obciążyło...

  • 13. Data: 2012-02-09 08:11:01
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "froff" napisał w wiadomości grup

    >Pewna firma przechowuje dane mojej karty kredytowej i ma możliwość jej
    >obciążania a ja nie mam na to wpływu.

    Ale nie obciąż bez Twojej zgody raczej a jak obciążą to reklamuj.
    A wiesz że każdy sklep w którym płacisz karta też ma na swoich wydrukach
    pełny numer Twojej karty .

  • 14. Data: 2012-02-09 08:36:21
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote on 2012-02-09_0:15

    > Przeczytaj news:jggcgu$fum$1@usenet.news.interia.pl ten wątek, to będziesz
    > miał pełniejszy obraz. :)

    Możesz podać username ? Bo serwer żąda...

    witrak()

  • 15. Data: 2012-02-09 08:43:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-08, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    [...]

    > "Możliwe, ze wiadomość została usunięta" twierdzi serwer.

    U mnie ciągle jest, tutaj:
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_t
    hread/thread/68d5b24d8471770f/a20762d5439b9cdf?q=#a2
    0762d5439b9cdf
    też.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2012-02-09 09:03:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    > Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote on 2012-02-09_0:15
    [...]
    > Możesz podać username ? Bo serwer żąda...

    A to dziwne. Link w takiej postaci powinien spowodować pobranie takiego
    artykułu z Twojego domyślnego serwera news. Zakładając, że jakoś piszesz
    na te grupy, to nie powinieneś mieć problemów.
    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 17. Data: 2012-02-09 09:19:44
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote on 2012-02-09_10:03

> [...]
    > artykułu z Twojego domyślnego serwera news. Zakładając, że jakoś piszesz
    > na te grupy, to nie powinieneś mieć problemów.

    Raczej - jak widać - niekoniecznie.

    Ale i tak znalazłem - to ten wątek, gdzie się produkuje ten typek
    bez kindersztuby, ale za to z ego rozmiaru XXXL :-)
    Czekam na niego :-))

    witrak()

  • 18. Data: 2012-02-09 10:58:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 08 Feb 2012 23:16:03 +0100, froff napisał(a):

    > Masz rację.
    > Za 30zł mogę mieć nową. W ostateczności tak zrobię ale wolałbym dopiąć
    > swego inaczej.

    A czemu aż 30 zł? Jak to karta i za jakiego banku?

    --
    xbartx

  • 19. Data: 2012-02-09 16:25:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl>

    > A to dziwne. Link w takiej postaci powinien spowodować pobranie takiego
    > artykułu z Twojego domyślnego serwera news. Zakładając, że jakoś piszesz
    > na te grupy, to nie powinieneś mieć problemów.

    Domyślny może wymagać

  • 20. Data: 2012-02-09 16:26:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kris" <k...@w...pl>

    > Ale nie obciąż bez Twojej zgody raczej a jak obciążą to reklamuj.
    > A wiesz że każdy sklep w którym płacisz karta też ma na swoich wydrukach
    > pełny numer Twojej karty .

    Numer a nie wszystkie dane potrzebne do obciążania