  • Data: 2018-01-21 17:39:18
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla niemowlaka? Proszę, opowiedz.

    Sztućce, talerze, osłony na rogi mebli, które mój od razu pourywał i
    próbował zjeść, twarda podłoga krawędzie listew przypodłogowych, choinka
    z przyległościamu, dwa koty, kocie żarcie, pendrajw ze smyczą,
    klawiatura i myszka z kablami, laptop na biurku, gniazdka, które jak
    tylko pojawiły się osłonki to zaczęły go intrygować, zajebiście wielka
    szyba w drzwiach na balkon którą można stłuc i pewnie może mu nawet
    głowę obciąć, krzesła, stolik do kawy na który mógłby od biedy się
    zapewne wspiąc, albo dynką przydzwonić, inchalator, którym teoretycznie
    mógłby się udusić i mnóstwo rzeczy okołonimowlakowych, które przy
    odrobinie pecha mogłyby być groźne a mieszkając w standardowym
    mieszkaniu nie masz moźliwości wszystkich pochować i w cholerę innych
    rzeczy o których nawet nie jestem w stanie wymyślić dlaczego są groźne,
    ale dzieci znajdą sposób.

    A teraz napisz co jest takie groźne dla dziecka zapiętego w foteliku z
    zasięgiem rąk około 25 cm w samochodzie. Dajesz.

    Shrek