    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Date: Sun, 21 Jan 2018 08:27:24 +0100 (CET)

    KRZYZAK <k...@g...com> pisze:

    > Zwróć kiedyś uwagę co się dzieje na stacjach benzynowych. Tatusiowie i
    > często mamy idą zapłacić za paliwo, a dziecko zostaje w
    > samochodzie. Czy liczą się z tym, że takie zachowanie może spowodować
    > szkodę? Raczej wątpię.
    > Inni przed blokiem zapinają dziecko w foteliku i znoszą z domu walizki.
    > W domu też dziecko nie jest podłączone do aparatury mierzącej tętno i saturację, a
    zostawia się je i idzie zrobić obiad.

    > PS
    > Widziałem kiedyś dziecko, które się zadławiło. Nie wydało żadnego
    > dźwięku, tylko zsiniało

    "Zdjęcie ilustracyjne" to mały sklepik z samochodem parkującym
    kilkanaście metrów od niego. Jakie zarzuty prokuratorskie usłyszałaby
    matka gdyby niemowlak dzięki przenoszeniu z nagrzanego samochodu przez
    mróz do ciepławego sklepiku na 10-15 minut w sezonie grypowym załapał
    powiedzmy "australijską grypę z komplikacjami"?

    --
    A. Filip