  • 61. Data: 2006-11-09 12:34:32
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 09.11.2006 Obserwator <m...@w...pl> napisał/a:

    Dnia 09.11.2006 mancy <m...@w...pl> napisał/a:

    --
    Marcin

  • 62. Data: 2006-11-09 12:41:13
    Od: "mancy" <m...@w...pl>

    Użytkownik <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:eiv69c$jqq$1@inews.gazeta.pl...

    > Owszem czuję się winny. Nigdy pod wpływem żadnych emocji nie zrobiłem z
    > siebie takiego chama a tu masz!!! Dlatego przepraszam wszystkich
    postronnych
    > aczkolwiek sam zainteresowanych. Mam tylko nadzieję iż Pan Mancy zamiesci
    na
    > swojej stronie aktualną naszą korespondencję. Pozdrawiam
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Bardzo proszę:

    W ostatnim mailu, który wysłałem do tego Pana poprosilem o obopulne
    wykasowanie stron i pozostawienie w spokoju już tego bardzo przykrego dla
    mnie przypadku...Mam szczerze już dość tej niekończącej się polemiki....Obaj
    dalismy sobie NEGATYWY na allegro, przy czym dla mnie jest opis Pana
    Diegoarragon bardzo obraźliwy, ale przeżyję...Również stracone przez mnie
    pieniądze na tej nieudanej tranzakcji niech pójdą na rzecz poprawy jakości
    produktów Pana Diegoarragon!!!

    Na razie nie otrzymałem maila zwrotnego...czekam na odpowiedź...

  • 63. Data: 2006-11-09 13:18:00
    Od: "Tadek" <t...@o...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > mancy wrote:
    > [...]
    >
    > Zachowanie sprzedającego jest dziedzinne, ale treść twojej korespondencji
    > nim jest niewiele mniej dziecinna.
    >
    > p. m.

    Wiesz, tak czytając treść całej tej korespondencji, myślę, że Kupujący jak
    najbardziej słusznie domaga się swoich praw (towar powinien być prawidłowo
    opisany a nie upiększony) i jego zachowanie może i jest trochę nadpobudliwe,
    ale taką nadpobudliwość tłumaczyłbym zdenerwowaniem na dziecinne odzywki w
    końcu poważnej firmy....

    Pozdrawiam
    Tadek

  • 64. Data: 2006-11-09 13:26:43
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > REZIST...a jakie Ty masz prawo

    ROTFL!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 65. Data: 2006-11-09 13:30:34
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    mancy <m...@w...pl> napisał(a):

    > A niby Ty stosujesz się do netykiety pisząc obraźliwe teksty typu "walnij
    > sobie baranka"...NO COMMNETS...
    > A komentarze wystawiają tak samo ludzie jaki i ja, jak i Ty.....

    to nie obraźliwy tekst, a recepta dla niemyślących.

    a co to jest coNmments? Zamiast kalekiej lingwistyki skup się na mysleniu w
    jęz. ojczystym.

    Tnij cytaty, podpisuj się.

    h.

  • 66. Data: 2006-11-09 13:31:24
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Marcin Debowski wrote:
    > Dnia 09.11.2006 Obserwator <m...@w...pl> napisał/a:
    >
    > Dnia 09.11.2006 mancy <m...@w...pl> napisał/a:

    Buhahaha... zaraz nam Mariuszek odpowie ze ktos mu sie
    wlamal na konto albo przypadkowo ktos inny wylosowal
    ten numer NEO, hihihi

    Jaki to pocieszny z niego klawisz-ofiec

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 67. Data: 2006-11-09 13:35:11
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    mancy <m...@w...pl> napisał(a):

    > Właśnie takie były te krawaty!!! Chciałbyś mieć taki? Zgłoś się do Pana
    > Diegoarragon!!! Za całe 16 zł wykona Ci bez problemu...tylko później
    > będziesz mieć problem, jak już je dostaniesz...

    ja bym się zastanowiła nad kupnem krawata za 16 zł....

    BTW przestań się obruszać: Twoje komentarze świadczą, ze olewasz sprzedawców
    to widzisz - nacięłeś się na sprzedawcę, który olewa kupującego. Miłe? Nie
    bardzo, co? Może da Ci to coś do myślenia.
    Podchodź rzetelnie do aukcji, także do reklamacji a przestaniesz robić z
    siebie wariata.

    h.

  • 68. Data: 2006-11-09 13:44:19
    Od: "mancy" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bardzo, co? Może da Ci to coś do myślenia.
    > Podchodź rzetelnie do aukcji, także do reklamacji a przestaniesz robić z

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    16 zł za krawat to całkiem normalna cena. Nie widzę tu problemu...nie
    każdego stać na krawaty za 100 zł...
    Wiesz, co do rzetelności to nie mam sobie nic do zarzucenia...Nie będę się
    tłumaczył z komentarzy na allegro, bo nie do końca są z mojej winy...
    Oczywiście, że wyciągnę odpowiednie wnioski na przyszłość...nie ma to jak
    nauka na własnej skórze...

    Pozdrawiam
    Mancy

  • 69. Data: 2006-11-09 13:46:01
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 9 lis o godzinie 11:59, na pl.soc.prawo, Herbi napisał(a):

    > Dlaczego Herbi podszywasz się pod kogoś innego? Dlaczego podałeś mój e-mail
    > i pseudo? A może jesteś tym niuczciwym sprzedającym?...Zostaw moje konto w
    > spokoju i się nie podszywaj pod Herbiego!!!

    tY złamasie !!!!!!!!!!!!
    To Ty się podszywasz podemnie:
    - ja nigdy nie miałem DSLa tak jak tY;
    - ja *zawsze* stukam z nagłówkiem "X-User: herbinek" z gazeta.pl;
    - spadaj pętaku na drzewo.

    Nie posługuj się moim adresem i danymi - nie potrafisz DOKŁADNIE podszywać
    się podemnie - bo nie masz takich możliwości.

    --
    Herbi
    09-11-2006 14:46:00

  • 70. Data: 2006-11-09 13:48:54
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 9 lis o godzinie 14:31, na pl.soc.prawo, rezist.com napisał(a):

    > Buhahaha... zaraz nam Mariuszek odpowie ze ktos mu sie
    > wlamal na konto albo przypadkowo ktos inny wylosowal
    > ten numer NEO, hihihi

    To nie jest neostrada - tylko iDSL.

    > Jaki to pocieszny z niego klawisz-ofiec

    I skurczybyk pode mnie się nieudolnie podszywa - co za jełop - głupszy od
    Kiepskiego (bo ten swoją inteligencję ma).

    --
    Herbi
    09-11-2006 14:48:31