  • 71. Data: 2006-11-09 14:13:16
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Wiesz, co do rzetelności to nie mam sobie nic do zarzucenia...

    Buhahaha... A Podszywanie sie pod inne osoby to przejaw
    1000% uczciwosci, hehehehehe... co za troll

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 72. Data: 2006-11-09 14:20:33
    Od: "mancy" <m...@w...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > Buhahaha... A Podszywanie sie pod inne osoby to przejaw
    > 1000% uczciwosci, hehehehehe... co za troll

> [...]

    Czy ja Ciebie "ruszam"? Też nie jesteś ideał, wręcz słyniesz na innej grupie
    z "ciętego" języka ...

    Pozdrawiam
    Mancy

  • 73. Data: 2006-11-09 14:28:46
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Popieram Angie...Takie zachowanie bardzo źle świadczy o Sprzedającym
    > Diegoarragon! Jako "poważna" firma odstawiać takie dziecinne odgrywanie się?
    > Faktycznie współczuję kontaktów z takim nadpobudliwym gościem ...to naprawdę
    > bardzo źle świadczy o tym Panu...
    >
    > Ziutek

    Przestan sie deklu podszywac pod innych, bo Ci nie wychodzi :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 74. Data: 2006-11-09 14:31:54
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Pozdrawiam
    > Tadek

    Z ilu kont jeszcze bedziesz to slal? Wbij sobie do pustego lba
    ze widac kto dokladnie wysyla te posty :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 75. Data: 2006-11-09 15:06:23
    Od: m...@g...com

    Tadek wrote:

    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wiesz, tak czytając treść całej tej korespondencji, myślę, że Kupujący jak
    > najbardziej słusznie domaga się swoich praw (towar powinien być prawidłowo
    > opisany a nie upiększony) i jego zachowanie może i jest trochę
    > nadpobudliwe, ale taką nadpobudliwość tłumaczyłbym zdenerwowaniem na
    > dziecinne odzywki w końcu poważnej firmy....

    Z zacytowanej przez ciebie na stronie korespondencji, wynika że ty pierwszy
    zacząłeś zadrażniać sytuację. Sprzedający też się nie popisał, a nawet cię
    prześcignął w szczeniactwie, co nie zmienia faktu że ty nie byłeś bez winy.

    p. m.

  • 76. Data: 2006-11-09 15:14:23
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Z ilu kont jeszcze bedziesz to slal? Wbij sobie do pustego lba
    > ze widac kto dokladnie wysyla te posty :)

    Widać, że matacz i na negatywy zasłużył na bank.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 77. Data: 2006-11-09 15:17:56
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I skurczybyk pode mnie się nieudolnie podszywa -

    A wezcie sie odpieprzcie od goscia. Obskoczyliscie go jak psy suke w ruji.
    Moze i nie jest najmadrzejszy, ale nie kazdy musi byc alfa i omega. Moim
    zdaniem wina lezy po obu stronach - sprzedajacy powinien zasugerowac w
    opisie, ze ów krawat jest krótszy niz standardowy, lub zamiescic zdjecie na
    modelu, w celu unikniecia niedomówien. Wymiana korespondencji miedzy nimi
    byla z mejla na mejl coraz bardziej szczeniacka i głupia. O ile rozumiem
    powody dla ktorych kupujacy stworzyl strone internetowa opisujaca cala
    sprawe (czuł sie oszukany) to zachowanie sprzedajacego i utworzenie przez
    niego strony osmieszajacej kupujacego jest dla mnie czystym buractwem.
    Uciekanie sie do takich zagran swiadczy o braku argumentów merytorycznych i
    ma na celu dowalenie kupujacemu dla samej przyjemnosci z tego płynącej. Mnie
    skutecznie odstraszyloby to od jakichkolwiek kontaktow z takim sprzedajacym.

    O gustach sie nie dyskutuje. Nie wiem jaka muzyke gra kupujacy i nie
    obchodzi mnie to. Nawet jesli jest to disco polo do kotleta to nie ma nic do
    rzeczy w calej tej sprawie. Jesli funkcjonuje na rynku i ma klientow to
    widocznie jest dobry w tym co robi. Wysmiewanie jego wygladu, czy nabijanie
    sie z faktu ze chcial sobie zrobic firmowe krawaty ( co mialo miejsce na tej
    grupie ) lekko mnie zesmaczylo, bo wyglada na to, ze niektórzy jeszcze nie
    wyszli z piaskownicy. Komus sie smieszne wydalo nawet ze chcial az 4
    krawaty, zapewne ta osoba ma jedna pare majtek i skarpetek dlatego nie
    przyjmuje do wiadomosci, ze sa ludzie, ktorzy zmieniaja stroje :P

    Generalnie luz panowie, oszczędzcie sobie wstydu

    Angie

  • 78. Data: 2006-11-09 15:18:49
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > i jak juz ktos tu zalecił: walnij baranka, ale mocno.

    To ja, to ja!!! Ja byłem pierwszy !!:)))
    Rozpracowałem czubka w 3...posty ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 79. Data: 2006-11-09 15:22:25
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Dlaczego Herbi podszywasz się pod kogoś innego? Dlaczego podałeś mój
    > e-mail
    > i pseudo? A może jesteś tym niuczciwym sprzedającym?...Zostaw moje konto w
    > spokoju i się nie podszywaj pod Herbiego!!!

    Ty mancy naprawdę jesteś debilem.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 80. Data: 2006-11-09 15:44:42
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    mancy <m...@w...pl> napisał(a):

    > Czy ja Ciebie "ruszam"? Też nie jesteś ideał, wręcz słyniesz na innej
    grupie
    > z "ciętego" języka ...

    pajacu jeden, co ma piernik do wiatraka przymule tępy?

    Jak nie rozróżniasz cietej ale trafnej riposty od swojego bełkotu, to
    barankiem - mocno w ścianę.

    h.zdegustowana debilem