  • 1. Data: 2003-05-07 21:29:02
    Temat: Nieodpowiedzialne zachowanie sędziny.
    Od: Kloss <k...@u...lublin.pl>

    Witam!

    Sprawa, w której jestem oskarżony zaczyna wyglądać coraz dziwniej.
    Zrobiła się z tego (jak dla mnie) sprawa gigant, która nie dotyczy sprawy
    zasadniczej. Do rzeczy;

    Zostalem oskarzony o 193KK (naruszenie miru domowego), mimo, że tak naprawde
    to bylo odwrotnie -- znaczy zostalem wpuszczony do mieszkania i
    zaatakowany... (ktory to paragraf??)

    Wszelakie materialy i postepowanie byly zle przygotowane. Co wiecej wynika z
    nich jawnie, ze trzy osoby zeznajace przeciwko mnie zeznawaly zupelnie
    inaczej. Opisywaly zdazenie jakie zaszlo w tym samym miejscu -- wynika z
    tego, ze oklamaly wymiar sprawiedliwosci/policje (ktory to paragraf);

    O pani adwokat z urzedu mi przydzielonej powiem jedynie tyle, ze sie nie zna
    (albo po prostu NIE CHCE mi pomoc); mimo tego, ze miala mi pomoc nie
    zrobila nic dobrego w tej sprawie - jaki to paragraf o ile w ogole.

    I teraz paranoja - odbyly sie dwie rozprawy.
    Pierwsza - nie przyszla pani adwokat tylko jej substytut (co jest ponoc
    dopuszczalne) ale wcale to a wcale nie orientowal sie w sprawie.
    (poprosilem "wysoki sąd" o chwile przerwy celem zapoznania sie z tym
    czlowiekiem i przedstawieniem mu sprawy - dostalem zgode i uczynilem co
    mialem). Po powrocie na sale "wysoki sąd" orzekł, że na kolejnej sprawie
    zadecyduje o jej umorzeniu. (tak, tak - rozprawa na sali trwala ponizej
    pieciu minut)!!!!

    Druga rozprawa (miesiac pozniej). Tym razem przyszla pani adwokat - ktora
    nie wiedziala co uzgodnilem z panem "substytutem" (brzmi smiesznie ale nie
    wiem jak powinno byc poprawnie/lepiej). Pani prokurator zaproponowala dosyc
    dziwne umozenie. Powiedziala, ze mam "tego nie robic" przez dwa lata i
    wplacic 100zl na cel spoleczny. BEZ JAKIEGOKOLWIEK odczytywania AKT!!!
    Po pierwsze czy takie umozenie jest zgodne z prawem a po drugie czy pani
    sedzina nie powinna zapoznac sie z aktami wczesniej?
    Oczywiscie nie zgodzilem sie, bo sprawa jest od samego poczatku zla - znaczy
    zle przygotowana, zaszlo wiele nieprawidlowosci (w sumie ksiaze moznaby
    napisac); Dodatkowo wnioslem o zmiane adwokata bo ta nic nie potrafila
    (albo nie chciala). I tu sprawa kolejna - sedzina przydzielila adwokata z
    tej samej kancelarii. Jest to dopuszczalne jednak wiadomo bylo, ze zajdzie
    konflikt interesow (skoro odrzucilem kobiete to jej wspolnik nie bedzie
    chcial ze mna rozmawiac; ludzkie - postapilbym tak samo ja jego miejscu);
    Powiedzialem o tym. Sedzina powiedziala, ze to nie ma zadnego znaczenia i
    zamknela sprawe. (tak, to bylo ponizej 5 minut);
    I tak jak przeczuwalem, adwokat nie zgodzil sie na to aby byc moim obronca.
    Co wiecej z informacji uzyskanych od adwokata, SEDZINA do niego zadzwonila
    i go o tym poinformowala po sprawie!!! (powiedziala: nie poprowadzi pan tej
    sprawy....);
    No i teraz, na siedem dni przed rozprawa dostalem nowego adwokata. Jest to
    niby zgodne, ale przeciez oczywiste jest, ze to za malo czasu na to
    wszystko. A moj czas jest trawiony systematycznie przez pania sedzine.

    Dodatkowo dzien wczesniej (wczoraj) zlozylem pismo do sadu - do wydzialu
    karnego i do prezesa sadu - z opisem calej sprawy i tym, ze sedzina CELOWO
    sie tak zachowala; dodatkowo wnioskowalem za wylaczeniem tej sedziny ze
    skladu sedziowskiego.

    Na co moge liczyc i co radzicie zrobic dalej?
    Bardzo chce oczyscic sie z zarzutow bo nie jestem winien w tej sprawie,
    jednak sprawa ta rosnie do koszmarnych rozmiarow.... jest duzo
    nieprawidlowosci. Dla waszej wiadomosci - niegdy nie bylem karany, jest to
    moja pierwsza sprawa sadowa.

    Z poważaniem,

    --
    Krzysztof Antoń

  • 2. Data: 2003-05-07 21:39:28
    Temat: Re: Nieodpowiedzialne zachowanie sędziny.
    Od: "Qwax" <...@...q>

    > niegdy nie bylem karany, jest to
    > moja pierwsza sprawa sadowa.

    Jak tak to czy ta stówa warta była dania d....
    Przecież umorzenie sprawy było chyba lepszym rozwiązaniem niż
    jej przegranie - a na to się zanosi

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 3. Data: 2003-05-07 22:51:28
    Od: Kloss <k...@u...lublin.pl>

    Qwax wrote:

    > Jak tak to czy ta stówa warta była dania d....
    > Przecież umorzenie sprawy było chyba lepszym rozwiązaniem niż
    > jej przegranie - a na to się zanosi

    Chodzi o to, że nie było by to umorzenia a KARA (100zł - to nie jest duża
    kwota, ale FAKT). Nawet gdybybyła to 1zł to bym tego nie zapłacił bo po
    prostu NIE JESTEM - i to właśnie chcę wykazać. Niestety dodatkowo widać, że
    to jakaś większa machloja:
    1. niepoprawnie przeprowadzone postepowanie przygotowawcze
    2. zle ustalenie winy przez policje
    3. dziwna pani adwokat
    4. pani sedzina ktora na dwóch sprawach tylko strawiła (zmarnotrawiła) mój
    czas: przecież mogła dążyć do umorzenia na pierwszej sprawie w przypadku
    braku zgody wezwać na świadków kolejne osoby, odczytać akta i.t.d.

    Jeszcze raz, bardzo prosze o pomoc.

    > Pozdrawiam
    > Qwax

    Pozdrawiam.

    --
    Krzysztof Antoń

  • 4. Data: 2003-05-08 00:01:31
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "Kloss" <k...@u...lublin.pl> napisał w wiadomości
    > a po drugie czy pani
    > sedzina nie powinna zapoznac sie z aktami wczesniej?

    Nie tylko nie powinna, ale sędzina nawet nie ma prawa zapoznawać się
    z aktami sprawy (podobnie jak doktorowa nie ma prawa zapoznawać się
    z czyjąś historią choroby).
    Natomiast sędzia (obojętnie jakiej płci) - jak najbardziej.

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 5. Data: 2003-05-08 00:29:52
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Kloss" napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Sprawa, w której jestem oskarżony zaczyna wyglądać coraz dziwniej.
    > Zrobiła się z tego (jak dla mnie) sprawa gigant, która nie dotyczy sprawy
    > zasadniczej. Do rzeczy;

    1)Musze powiedzieć, że sprawa przebiega standardowo,
    2) Osoba, która spotyka się z czymś takim pierwszy raz może
    czuć się troche zbulwersowana, bowiem prawdopodobnie
    oczekiwała rzetelnego postępowania
    3) nie ma sensu brać adwokata z urzędu, bo standardem jest,
    że nie przychodzi na pierwszą rozprawę, dziwne jest nawet to,
    że przysłała osobę na zastępstwo
    4) Ogólnie to nie ma sensu wogóle brać w tego typu sprawach
    papugi (nawet za kase), o czym najlepiej wiedzą kryminaliści,
    których sprawy odbywają się bez adwokatów i to nawet przy
    dość poważnych zarzutach, po prostu mają troche doświadczenia
    i nie chcą sobie zawracać dupy występowaniem o obrońcę z
    urzędu, gdyż wiedzą, że co sąd ma przybić to przybije

  • 6. Data: 2003-05-08 00:49:58
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "PiotRek" napisał w wiadomości news:b9c6r7$be6$1@news.onet.pl...
> [...]
    > z czyjąś historią choroby).
    > Natomiast sędzia (obojętnie jakiej płci) - jak najbardziej.

    trzeźwy jesteś? - sędzina to sędzia płci żeńskiej,

  • 7. Data: 2003-05-08 05:23:55
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Robert Kondraciuk' wyklawiaturzył/a w niusie
    b9c9kt$f9p$...@n...onet.pl taką oto treść:

    | trzeźwy jesteś? - sędzina to sędzia płci żeńskiej,

    Nie ma takiego kogos/czegos jak "sedzina".
    Jest pani sedzia, pan sedzia. A sedzina to dawniej zona sedziego.

    ->piotr

  • 8. Data: 2003-05-08 05:29:25
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Robert Kondraciuk' wyklawiaturzył/a w niusie
    b9c8f7$dn6$...@n...onet.pl taką oto treść:

    | 3) nie ma sensu brać adwokata z urzędu, bo standardem jest,
    | że nie przychodzi na pierwszą rozprawę,

    LOL. Moze to nie on "wzial" sobie adwokata z urzedu. Tylko sad mu go
    "dal"?

    | dziwne jest nawet to, że przysłała osobę na zastępstwo

    Bardzo dziwne. Wogole dziwne, ze komus chcialo sie przyjsc na rozprawe.
    Pewnie protokolant tez sie ociagal.

> [...]
    | i nie chcą sobie zawracać dupy występowaniem o obrońcę z
    | urzędu, gdyż wiedzą, że co sąd ma przybić to przybije

    Bardzo ciekawe zdanie. Masz jeszcze jakies rewelacje?

    ->piotr

  • 9. Data: 2003-05-08 06:24:15
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" napisał w wiadomości
    > 'Robert Kondraciuk' wyklawiaturzył/a w niusie
    > b9c9kt$f9p$...@n...onet.pl taką oto treść:

    > Nie ma takiego kogos/czegos jak "sedzina".
    > Jest pani sedzia, pan sedzia. A sedzina to dawniej zona sedziego.

    pozwole sobie zacytować GW

    "(...) Wyższy Sąd Dyscyplinarny na wniosek prokuratury uchylił
    we wtorek immunitet znanej warszawskiej sędzinie Annie P.-J.
    Prokurator chce ją oskarżyć o spowodowanie kolizji po
    pijanemu(...)"

    nadal CHŁOPCZYKU jesteś pewien, że nie ma kogoś takiego
    jak sędzina?,
    a może to dla żony sędziego uchylili immunitet?

  • 10. Data: 2003-05-08 06:54:03
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

> [...]
    > Pewnie protokolant tez sie ociagal.

    > Bardzo ciekawe zdanie. Masz jeszcze jakies rewelacje?

    jeśli nie masz CHŁOPCZYKU na dany temat, nic do powiedzenia
    to po co się odzywasz?, marnujesz tylko wątki