  • 1. Data: 2003-05-07 20:33:46
    Temat: Bar w sasiedztwie:(
    Od: "Abakus" <g...@w...pl>

    Witajcie:)
    Ja sie kiedys pytalem juz Was o prawo budowlane, bo taki jeden wybudowal
    sobie budynek bez papierow, i sad uznal ze to samowola budowlana. Nie wiem
    co on zrobil ze niedawno uchylono sie od wyroku i nie musi rozbierac tej
    budowli. Kilka lat temu budujac osiedle domkow jednorodzinnych kazdy kto
    stawiam dom musial podpisac ze nie otworzy zadnej ucialiwej instytucji jak
    np bar.W planie przestrzennego zagospodarowania nie bylo moliwosci zeby
    takie cos powstalo. Niestety ten ktos co zlamal prawo budowlane chce teraz
    otworzyc bar. nawet juz otworzyl lecz nie mial pozwolenia na taka
    dzialalnosc i zamknol. lecz teraz znowu chce otworzyc ta dzialalnosc:(.
    mam tu pytanie czy w odleglosci 4,5 metra od granicy moze byc prowadzona
    dzialalnosc szczegolnie uciazliwa??? na budynku okna sa w strone sasiada
    ktory walczy lecz nie moze wygrac z tym kims. Wszelkie interwencje w UM nie
    pomogly. Tez pytanie czy jak nie bylo w planie zagospodarowania
    przeszczennego udzialu takich uciazliwych uslog, czy mozna bylo zmienic
    takie plany jesli chodzi o zagospodarowanie.
    Narazie to tyle i tak sie rozpisalem:).
    Dziekuje Wam za pomoc i licze na odpowiedzi!!!
    Pozdrawiam bardzo goraco Grzegorz Spergel

  • 2. Data: 2003-05-07 21:22:05
    Temat: Re: Bar w sasiedztwie:(
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > Narazie to tyle i tak sie rozpisalem:).
    > Dziekuje Wam za pomoc i licze na odpowiedzi!!!
    > Pozdrawiam bardzo goraco Grzegorz Spergel

    definicja immisji pośredniej i bezpośredniej (hałas, poczucie zagrożenia, itp)
    z kodeksu cywilnego i wszystko jasne