    From: Kloss <k...@u...lublin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieodpowiedzialne zachowanie sędziny.
    Date: Thu, 08 May 2003 00:51:28 +0200

    Qwax wrote:

    > Jak tak to czy ta stówa warta była dania d....
    > Przecież umorzenie sprawy było chyba lepszym rozwiązaniem niż
    > jej przegranie - a na to się zanosi

    Chodzi o to, że nie było by to umorzenia a KARA (100zł - to nie jest duża
    kwota, ale FAKT). Nawet gdybybyła to 1zł to bym tego nie zapłacił bo po
    prostu NIE JESTEM - i to właśnie chcę wykazać. Niestety dodatkowo widać, że
    to jakaś większa machloja:
    1. niepoprawnie przeprowadzone postepowanie przygotowawcze
    2. zle ustalenie winy przez policje
    3. dziwna pani adwokat
    4. pani sedzina ktora na dwóch sprawach tylko strawiła (zmarnotrawiła) mój
    czas: przecież mogła dążyć do umorzenia na pierwszej sprawie w przypadku
    braku zgody wezwać na świadków kolejne osoby, odczytać akta i.t.d.

    Jeszcze raz, bardzo prosze o pomoc.

    > Pozdrawiam
    > Qwax

    Pozdrawiam.