  • 1. Data: 2003-05-07 20:50:36
    Temat: Czy mogę starac się o założenie telefonu róznolegle z rejestracją DG
    Od: "Bartek" <b...@p...fm>

    Witam
    No właśnie, w Gminie, w GUSie, ZUS itd. trzeba odpowiedni poczekać aby
    otrzymać odpowiednie numerki. Ok 2-3 tygonie (chyba że się mylę), potem na
    telefon też trzeba czekać (3 tyg jeśli jest to druga linia) co razem daje
    1,5 miesiąca.
    Czy nie można zatem razem ze zgłaszaniem DG złożyć wniosku o podłączenie
    tel. (chodzi mi o to aby telefon był na firmę) aby razem to finalizować.
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2003-05-07 22:28:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A pytałeś w Biurze Obsługi Klienta? Bo chyba najprościej na mój nos.