  • 21. Data: 2004-03-11 18:42:18
    Temat: Re: Nielegalna sieć
    Od: "Marek N." <mark_n@false_address.pl>

    In article <c2pkd8$cqn$1@absinth.dialog.net.pl>, Szaman wrote:

    > Ludzie, każdy trochę racji ma, ale jak chce dostukać to niech COKOLWIEK
    > zrobi gdy się coś dzieje. Marku N ....odpięty to ja jestem a gość za to na
    > mojej znajomej psy wiesza. Ciekawe jakby Twoją żonę gdy idzie do pracy
    > bluzgali i straszyli co rano, to byś też po prostu nie rozmawiaj.....
    > dziękuję za wszystkie rady, i nie gryźmy się tu między sobą :D

    Zrozum, nie znam gościa, i nie bronię go, jako sąsiada. Może jest niemiłym
    sąsiadem.

    Ale żeby szukać "haka" na niego, bo sobie dorabia na boku? Jak jest wredny
    - obchodź go z daleka, i tyle. Na zasadzie: "nie ruszaj g... - bo śmierdzi"
    --
    Marek

  • 22. Data: 2004-03-11 18:43:25
    Od: "Marek N." <mark_n@false_address.pl>

    In article <c2q53v$mlj$1@nemesis.news.tpi.pl>, pestifer wrote:

    > gdyby kazdy chcial tak tylko 200-300 zl dorobic i pomnoz to przez miliony
    > tych "przedsiebiorcow"

    Za dobrze by im było - no nie? Trzeba ich US-em poszczuć, żeby im się
    odechciało zarabiać te "krociowe kwoty"... ;)
    --
    Marek

  • 23. Data: 2004-03-11 18:45:09
    Od: "Marek N." <mark_n@false_address.pl>

    In article <c2p9kb$14u$1@atlantis.news.tpi.pl>, pestifer wrote:

    > niestety w spoleczenstwie skladajacym sie glownie z takich jak ty cwaniakow
    > dorabia sobie? a z drugiej strony bierze pewnie bezrobocie z moich podatkow,
    > ubezpieczenie z mojej skladki itp
    > w moim odczuciu ten gosc lamie prawo i to powinno ukrocic dyskusje

    Wiesz, co to takiego "ustawy norymberskie"? No więc w swoim czasie Żydzi
    w Niemczech też łamali "prawo"...

    A obowiązujące u nas regulacje coraz bardziej do tych "norymberskich
    standardów" zaczynają "podchodzić"
    --
    Marek

  • 24. Data: 2004-03-11 20:41:34
    Od: "Marek N." <mark_n@false_address.pl>

    In article <8...@4...com>, futszaK wrote:

    > gadasz jak dzielnicowy z niedowaga (pół kilo mózgu mu brakuje)

    Nie wiem, czy czytaliście o niedawnym wypadku, jak to policja wprowadziła
    do obiegu fałszywe banknoty...

    Otóż bodajże w Giżycku nasi dzielni policjanci złapali szajkę fałszerzy.
    Oczywiście, należało - dla czystej formalności - przesłać część
    zarekwirowanych banknotów do laboratorium w W-wie, celem potwierdzenia
    "oficjalnego", że to fałszywki. Policjant, którego wysłano z tą kasą, żeby
    ją wysłał, poszedł na pocztę, owszem - i wysłał ją... przekazem pocztowym.

    :)))))))))))))))

    Życie "przebiło" najlepsze kawały o gliniarzach! :)
    --
    Marek

  • 25. Data: 2004-03-11 21:09:45
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Thu, 11 Mar 2004 14:58:44 +0100, "Serwiz" <t...@o...pl>
    wrote:

    >Z każdym z abonentów?
    >Temat jest dla mnie interesujący zważywszy że są takie kwestie jak:
    >1. Wykup łącza (dostęp do internetu) - aby było legalne to co najmniej DSL
    >TP,

    sprawa legalnosci udostepnienia SDI na ktore umowa byla podpisana
    jeszcze przed wejsciem w zycie nowego leguraminu jest problematyczna

    >2. Legalizacja działalności (prowadzenie usług telekomunikacyjnych -
    >transmisja danych oraz dostęp do internetu) a tym samym zgłoszenie do URTiP,

    to są grosze

    >3. Przyjmowanie wpłat od więcej niż jednego abonenta (jeśli kasa z rączki do
    >rączki to już wyskakuje kwestia kasy fiskalnej),

    a do czegos takiego jak wpłata na konto trudno jest kogokolwiek
    przekonac

    >4. Załatwianie pozwoleń na ewentualne prowadzenie kabli.

    Polska przewieszkami stoi :P

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 26. Data: 2004-03-11 22:09:17
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Thu, 11 Mar 2004 17:43:38 +0100, "pestifer"

    >nie
    >popatrz wiec z jeszcze innej strony
    >gdyby kazdy chcial tak tylko 200-300 zl dorobic i pomnoz to przez miliony
    >tych "przedsiebiorcow"

    brałeś lekcje ekonomi u Belki czy jak ???

    uwazasz ze ci wszystcy uzyszkodnicy tych sieci zaraz polecą do
    profesjonanych providerow po neta za 2-3 razy tyle ???

  • 27. Data: 2004-03-11 23:25:11
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Użytkownik "futszaK" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > On Thu, 11 Mar 2004 17:43:38 +0100, "pestifer"

    > brałeś lekcje ekonomi u Belki czy jak ???
    >
    > uwazasz ze ci wszystcy uzyszkodnicy tych sieci zaraz polecą do
    > profesjonanych providerow po neta za 2-3 razy tyle ???

    alez nie poleca, pojada - kradzionym samochodem - bo taki jest tanszy niz
    legalny
    tak dobrze?

  • 28. Data: 2004-03-11 23:31:32
    Od: "Marek N." <mark_n@false_address.pl>

    In article <c2qskp$scn$1@nemesis.news.tpi.pl>, pestifer wrote:

    > alez nie poleca, pojada - kradzionym samochodem - bo taki jest tanszy niz
    > legalny
    > tak dobrze?

    Nie, tak nie jest dobrze. To demagogia
    --
    Marek

  • 29. Data: 2004-03-12 07:20:01
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Fri, 12 Mar 2004 00:25:11 +0100, "pestifer"

    >alez nie poleca, pojada - kradzionym samochodem - bo taki jest tanszy niz
    >legalny
    >tak dobrze?

    bardzo dobrze, a skoro juz jestesmy przy kradziezach to mi powiedz
    kogo okrada sieci osiedlowa zbudowana wspolnymi silami sasiadow po to
    zeby miec staly dostep do Internetu ktorego w momencie budowania nikt
    z "profesjonalnych operatorow" nie mial ochoty zapewnic (my
    obslugujemy jedynie biznes, najlepiej 155Mbps podlaczone swiadlowodem
    zbudowanym przez klienta)

    teraz to fajnie, siec juz jest, ludzie do Internetu sa przyzwyczajeni
    to najlepiej upiepszyc im kable i wejsc ze swoja, 3 razy drozsza
    oferta ktora jest podobno legalna (a pewnie tez znajdzie sie cos na ta
    oferte)

  • 30. Data: 2004-03-12 09:12:36
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl>

    Uzytkownik: pestifer <p...@C...fm> napisal:

    > alez nie poleca, pojada - kradzionym samochodem - bo taki jest tanszy
    > niz legalny

    A ty czytasz co tutaj sie pisze ?
    Temat nie dotyczy kradziezy a "usadzenia" przedsiewziecia stworzonego
    przez ludzi dla samych siebie. Czy takie przedsiewziecie tym bardziej
    dobrowolne ma cos wspolnego z kradzieza ?
    Jezeli juz zaczniesz teraz przygotowywac sie do odpowiedzi ze to bez
    dzilalnosci albo ze sie okrada Panstwo z podatkow to zadaj sobie pytanie:
    "Co panstwo rozbi z nami dy nakazuje nam placic podatki w postaci VAT
    (srednio 22%), dochodowka (20, 30, 40%), ZUS (48,5% i tak nikomu nie
    potrzebny bo patrzac na renty i emerytury po 400 zl to sie noz w kieszeni
    otwiera). To nie jest okradanie ? Owszem jest tylko w legalny sposob.

    --

    Jaroslaw Druzbinski
    art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania