    From: futszaK <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalna sieć
    Date: Fri, 12 Mar 2004 08:20:01 +0100

    On Fri, 12 Mar 2004 00:25:11 +0100, "pestifer"

    >alez nie poleca, pojada - kradzionym samochodem - bo taki jest tanszy niz
    >legalny
    >tak dobrze?

    bardzo dobrze, a skoro juz jestesmy przy kradziezach to mi powiedz
    kogo okrada sieci osiedlowa zbudowana wspolnymi silami sasiadow po to
    zeby miec staly dostep do Internetu ktorego w momencie budowania nikt
    z "profesjonalnych operatorow" nie mial ochoty zapewnic (my
    obslugujemy jedynie biznes, najlepiej 155Mbps podlaczone swiadlowodem
    zbudowanym przez klienta)

    teraz to fajnie, siec juz jest, ludzie do Internetu sa przyzwyczajeni
    to najlepiej upiepszyc im kable i wejsc ze swoja, 3 razy drozsza
    oferta ktora jest podobno legalna (a pewnie tez znajdzie sie cos na ta
    oferte)

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!