  • 11. Data: 2010-04-26 08:19:09
    Temat: Re: Nielegalna działalność gospodarcza?
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:

    > i bez pieczątki, jako że w obrocie gospodarczym nie ma obowiązku posiadania
    > pieczątki, ale zazwyczaj przedsiębiorcy posiadają

    Dawno, dawno temu bank nie chciał mi bez pieczątki konta założyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 12. Data: 2010-04-29 07:48:55
    Od: r...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Jack Arr" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Witam

    > Dowód sprzedaży na żądanie konsumenta wystawić zawsze musisz. Nawet przy
    > karcie podatkowej, która jest chyba maksymalnym uproszczeniem.

    nawet za skorzystanie z WC mają na życzenie klienta obowiązek wystawić fakturę
    VAT?;)

  • 13. Data: 2010-04-29 08:30:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-04-2010 09:48, r...@p...onet.pl pisze:

    .googlegroups.com...

    > nawet za skorzystanie z WC mają na życzenie klienta obowiązek wystawić fakturę
    > VAT?;)

    Wiem, że to Ci się wydaje zabawne, ale płatnik VAT ma obowiązek na
    żądanie (a jeśli wie że nabywca to podmiot gospodarczy, to nawet bez
    żądania) wystawić fakturę na wszystkie usługi i towary które sprzedaje i
    nie ma żadnych wyjątków. Udostępnienie WC to jest usługa.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 14. Data: 2010-04-29 15:16:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    .googlegroups.com...

    > nawet za skorzystanie z WC mają na życzenie klienta obowiązek wystawić
    > fakturę
    > VAT?;)

    Pisałem o pisemnym dowodzie sprzedaży, a nie fakturze VAT. Jest szereg
    podmiotów, które płatnikami podatku VAT nie są.