  • 1. Data: 2010-04-20 17:23:50
    Temat: Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Bank (właściwie to citi i mbank) dzwonią do mnie wieczorami z ofertami
    handlowymi. To taka jakaś nowa moda - widać zawracanie dupy w dzień już
    nie działa, kryzys się kończy, pieniędzy na promocję przybyło i marketoidy
    wymyśliły nowe 'strategie', psia ich mać.

    Co ja właściwie powinienem zrobić, żeby przestali dzwonić? Dyskusja z
    dzwoniącymi naganiaczami jest bezprzedmiotowa - oni nie wiedzą, czy i kiedy
    wyraziłem zgodę, nic nie wiedzą. To maszynki do czytania z komputera, nie
    wiem, czemu ich jeszcze nie zastąpiono syntezatorami mowy. Zawsze
    skrupulatnie się nie zgadzam na otrzymywanie ofert, odznaczam wszystkie
    checkboxy na stronach, w umowach. A oni i tak dzwonią. Jak postępować,
    żeby się raz na zawsze odczepili?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2010-04-20 18:01:35
    Temat: Re: Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 20 Kwi, 19:23, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
> [...]
    > skrupulatnie się nie zgadzam na otrzymywanie ofert, odznaczam wszystkie
    > checkboxy na stronach, w umowach. A oni i tak dzwonią. Jak postępować,

    Skieruj list dw. ich dzialu prawnego ze rozwazasz skierowanie do sadu
    sprawy o nekanie.

  • 3. Data: 2010-04-20 18:03:36
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-04-20 19:23, Samotnik pisze:
    (...)
    > Jak postępować,
    > żeby się raz na zawsze odczepili?

    Ja pozwalam odbierać telefon moim dzieciom, które wprost uwielbiają
    rozmawiać przez telefon. Szczególnie jeżeli zobaczę na wyświetlaczu
    jakiś dziwny albo zastrzeżony telefon. Może to przypadek, ale
    zauważyłem, żę od kiedy zacząłem uskuteczniać tę metodę, liczba
    telefonów reklamowych jakby spadła.

    Inna metoda: wcześniej prosiłem dzwoniącego o podanie imienia i nazwiska
    oraz nazwy firmy z której dzwoni, po czym przeciągałem ich przez
    procedurę pytań skąd mają mój numer oraz informowałem, że nie zgadzam
    się na telefonowanie do mnie. Średnio skuteczne, bo wprawdzie czytacze
    byli skonfundowani, ale i tak dzwoniły inne(?) firmy, podając, że mają
    numer "z książki telefonicznej". Chociaż nie zastosowałem już wariantu
    pytań "z której książki telefonicznej?" itd. ;-)
    pwz

  • 4. Data: 2010-04-20 18:13:27
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    grup dyskusyjnych:s...@l...local
    domain...
> [...]
    > skrupulatnie się nie zgadzam na otrzymywanie ofert, odznaczam wszystkie
    > checkboxy na stronach, w umowach. A oni i tak dzwonią. Jak postępować,

    Nie wiem jak city, ale w mbank musisz wyłączyć na stronie. Samo gadanie nic nie
    da.

  • 5. Data: 2010-04-20 18:21:58
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 20.04.2010 qwerty <q...@p...fm> napisał/a:
    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:s...@l...local
    domain...

    > Nie wiem jak city, ale w mbank musisz wyłączyć na stronie. Samo gadanie nic nie
    > da.

    Mam wyłączone, od zawsze. Co dalej?
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2010-04-20 18:43:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-20 20:21, Samotnik pisze:
    > Mam wyłączone, od zawsze. Co dalej?

    Zastrzec na mLinii. Mnie nękali lata temu. Zastrzegłem i przestali,
    odpukać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-04-21 09:15:15
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    .

> [...]
    > skrupulatnie się nie zgadzam na otrzymywanie ofert, odznaczam wszystkie
    > checkboxy na stronach, w umowach. A oni i tak dzwonią. Jak postępować,

    Słucham ....... o! bardzo interesujące .......... proszę o więcej
    szczegółów ............ ehe ........... proszę jeszcze o dokładniejsze dane
    ............ proszę powtórzyć, bo słabo słychać ............ itd.
    Tyle, że w chwili, kiedy dzwonią z upierdliwymi ofertami to osoba
    przedstawiająca ofertę rozmawia sobie z plikiem MP3 :)
    Wcześniej po prostu prosiłęm o szczegóły i odkładałęm telefon, żeby się
    produkowali "do wiatru" :)
    Po 2-3 takich telefonach sami rezygnują.

  • 8. Data: 2010-04-21 15:52:58
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 21 Apr 2010 11:15:15 +0200, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Tyle, że w chwili, kiedy dzwonią z upierdliwymi ofertami to osoba
    >przedstawiająca ofertę rozmawia sobie z plikiem MP3 :)

    a wiecej szczegolow technicznych podasz?
    bo zaciekawilo mnie to, a nigdy sam nie mam czasu na ciagneicie
    rozmowy, ale raz moge sie poswiecic i nagrac plik, ktory pozniej
    bedzie odtwarzany :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 9. Data: 2010-04-21 20:32:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnhsroo8.ign.samotnik@localhost.localdomain Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> pisze:

> [...]
    > odznaczam wszystkie checkboxy na stronach, w umowach. A oni i tak
    > dzwonią. Jak postępować, żeby się raz na zawsze odczepili?
    Zmienić numer, zastrzec, zmądrzeć i nowego nigdy takim nie podawać.
    Jeśli zmiana numeru zbyt kłopotliwa - przerywać tego typu połączenia
    natychmiast i bez słowa (może w końcu pojmą) i ciepieć za dawne błędy. :)

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2010-04-21 20:35:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 17:23:50 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Jak postępować,
    > żeby się raz na zawsze odczepili?

    Kolega dokładnie 12 razy spławiał, dzwonili do niego na komorkę, więc
    mówił, że akurat jest na spotkaniu, potem, że czeka na ważny telefon i nie
    może blokować linii, innym razem że akurat jest przy kasie w hipersklepie,
    za każdym razem mówił, aby zadzwonili za kilkanaście minut i dzwonili, ale
    nie za kilkanaście minut a za kilka godzin lub następnego dnia...
    Wreszcie im się znudziło

    Jak zadzwonił numer nieznany to po pierwszym zdaniu mówił: "Przepraszamy,
    numer nie został zidentyfikowany, rozmowa nie może być kontynuowana"
    na pytanie: "Dlaczego ?" powtarzał.

    Profesjonalne firmy telemartetoidowe przy numerach telefonów notują sobie
    uwagi, bo dla nich także telefonowanie na numery gdzie nie chcą z nimi
    rozmawiać jest stratą czasu i jakichś tam groszy za połączenie.
    Nieprofesjonalne firmy codziennie otwierają różne bazy firm typu www.pf.pl
    http://www.ditel.pl/ http://www.teleadreson.pl/ http://www.msg.org.pl/ i
    wiele innych i dzwonią kolejno, nawet 3 razy w tygodniu zadzwonią.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kolejowo
    http://foto.3mam.net/album2/Kolejowe_watki/index5.ph