  • 1. Data: 2010-04-20 18:42:55
    Temat: Czemu nie ma tekstu ujednoliconego?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    potrzebuję przeczytać to:

    http://isip.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2003032
    0262

    ale jest do tego 6 aktów zmieniających i kurde czeka mnie zabawa w
    erratowanie. Pytania 2:

    a) czemu nie ma ujednoliconego tekstu?

    b) czy są jakieś źródła, gdzie można znaleźć już gotowe ujednolicenie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-04-21 08:24:46
    Temat: Re: Czemu nie ma tekstu ujednoliconego?
    Od: "mz" <2...@w...pl>

> [...]
    > erratowanie. Pytania 2:
    >
    > a) czemu nie ma ujednoliconego tekstu?
    >
    > b) czy są jakieś źródła, gdzie można znaleźć już gotowe ujednolicenie?

    Czemu nie ma nie wiem zapytaj tego kto to wydał (ministra) A czy są żródła
    są.

    Np Lex lub jak dobrze pogrzebiesz w google eż wygrzebiesz

  • 3. Data: 2010-04-21 08:36:03
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 20:42:55 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> [...]
    0262

    > ale jest do tego 6 aktów zmieniających i kurde czeka mnie zabawa w

    Bo rozporządzenia zwykle nie dostają tekstu ujednoliconego.
    Jak bardzo potrzebujesz to odezwij się do mnie na priv, wyślę Ci to, co
    wyprodukuje mój Lex.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 4. Data: 2010-04-21 08:38:18
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > a) czemu nie ma ujednoliconego tekstu?

    Bo Minister nie wydał. A portal sejmowy z tego co pamiętam ujednolica
    (nieoficjalne) tylko teksty ustaw.

  • 5. Data: 2010-04-21 09:32:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-21 10:36, olgierd pisze:
    > Bo rozporządzenia zwykle nie dostają tekstu ujednoliconego.

    No ale czemu? Nie mówię o tekście jednolitym, a jedynie przez kogoś
    ujednoliconym, żeby obywatelom było łatwiej.

    > Jak bardzo potrzebujesz to odezwij się do mnie na priv, wyślę Ci to, co
    > wyprodukuje mój Lex.

    No bardzo jak bardzo. Zdecydowanie wygodniej byłoby jednak mieć wersję
    aktualną. Jak możesz, wyślij na smiejek na poczta.onet.pl

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-04-21 09:49:55
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 11:32:19 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No ale czemu? Nie mówię o tekście jednolitym, a jedynie przez kogoś
    > ujednoliconym, żeby obywatelom było łatwiej.

    No to zawsze możesz się tego podjąć.

    > No bardzo jak bardzo. Zdecydowanie wygodniej byłoby jednak mieć wersję
    > aktualną. Jak możesz, wyślij na smiejek na poczta.onet.pl

    Sekunda.

  • 7. Data: 2010-04-21 09:54:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-21 11:49, olgierd pisze:

    > No to zawsze możesz się tego podjąć.

    No ale od tego jest chyba stosowna kancelaria sejmowa i oni publikują
    teksty...

    BTW: Dlaczego część tekstów jest normalnie, tekstem, a część jako skan,
    co uniemożliwia przeszukiwanie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-04-21 10:08:58
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 11:54:44 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No ale od tego jest chyba stosowna kancelaria sejmowa i oni publikują
    > teksty...

    Podejrzewam, że oni czują się odpowiedzialni za teksty dokumentów, które
    wychodzą z Sejmu. Za inne -- nie czują się.
    Prędzej Twoje oczekiwania kierowałbym do RCL.

    > BTW: Dlaczego część tekstów jest normalnie, tekstem, a część jako skan,
    > co uniemożliwia przeszukiwanie?

    To jest niestety norma jeśli chodzi o (nie)dostępność treści aktów
    prawnych w Polsce. Nowy serwis RCL ma to zmienić, ale na teksty jednolite
    bym tam nie liczył.