  • 1. Data: 2010-04-18 12:57:11
    Temat: Odwołanie od decyzji sędziego
    Od: "Milosz K." <n...@a...ble.pl>

    Temat: umorzenie grzywny nalożonej (moim zdaniem niesłusznie, bowiem mogło
    się skonczyć na mandacie, zaś wniosek został skierowany do sądu w trakcie
    kiedy leżałem w szpitalu i silą rzeczy nie mogłęm się pofatygować na
    policję, żeby złożyć stosowne zeznania i "przypilnować sobie" tego) za
    spowodowanie kolizji drogowej.

    Grzywna częściowo spłacona, jednak w międzyczasie straciłem pracę i
    utraciłem "płynność finansową". Złożyłem odwołanie o możliwość zamiany na
    prace społecznie użyteczne (bo spłacić i tak nie mam za co, a formalnie
    żadnego majątku nie posiadam). Sędzina orzekła, że nie ma podstaw do takiej
    "zamiany". Ile mam dni na odwołanie, jaka jest procedura odwoławcza i jak
    sformułować wniosek, żeby odwołanie odniosło określony skutek. Po ilu dniach
    wyrok się uprawomacnia? Od daty ogłoszenia , czy dostarczenia adresatowi w
    formie pisemnej?

    Pozdrawiam, M.

    BTW: Z góry tx za ew. pomoc!

    __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database