  • 1. Data: 2010-04-20 18:00:28
    Temat: Nielegalna działalność gospodarcza?
    Od: Jack Arr <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy jest jakiś rodzaj działalności gospodarczej nie wymagający
    wystawiania dowodu sprzedaży przy sprzedaży osobom fizycznym?
    Czy może studenci lub absolwenci mogą prowadzić taki rodzaj
    działalności w ramach inkubatora przedsiębiorczości lub czegoś
    podobnego?
    Znalazłem tylko Art.60 ind.1 KW penalizujący działanie bez
    rejestracji.
    Z góry dzięki.

    --
    Serowad

  • 2. Data: 2010-04-20 18:29:19
    Temat: Re: Nielegalna działalność gospodarcza?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jack Arr" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam

    > Czy jest jakiś rodzaj działalności gospodarczej nie wymagający
    > wystawiania dowodu sprzedaży przy sprzedaży osobom fizycznym?

    Dowód sprzedaży na żądanie konsumenta wystawić zawsze musisz. Nawet przy
    karcie podatkowej, która jest chyba maksymalnym uproszczeniem.

  • 3. Data: 2010-04-20 19:57:56
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 20:29:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dowód sprzedaży na żądanie konsumenta wystawić zawsze musisz. Nawet przy
    > karcie podatkowej, która jest chyba maksymalnym uproszczeniem.

    ciekawe czy np. fryzjer przewidział taką mozliwość i np. zakupił bloczek
    druczków, ostatecznie dowód sprzedazy mozna nawet na zwykłej kartce
    stworzyć

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kolejowo
    http://foto.3mam.net/album2/Kolejowe_watki/index5.ph

  • 4. Data: 2010-04-20 21:56:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał
    w wiadomości news:hql109$jfe$1@inews.gazeta.pl...

    > ciekawe czy np. fryzjer przewidział taką mozliwość i np. zakupił bloczek
    > druczków, ostatecznie dowód sprzedazy mozna nawet na zwykłej kartce
    > stworzyć

    Dokładnie. To może być odręcznie wypisane na zwykłej kartce.

  • 5. Data: 2010-04-20 22:40:38
    Od: ".Artur." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl>

> [...]
    > podobnego?
    > Znalazłem tylko Art.60 ind.1 KW penalizujący działanie bez

    prostytucja?

  • 6. Data: 2010-04-21 06:23:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 00:40:38 +0200, .Artur. napisał(a):

    > prostytucja?

    Jak najbardziej legalna. Nielegalne jest sutenerstwo.

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2010-04-21 17:30:25
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Jak najbardziej legalna. Nielegalne jest sutenerstwo.

    legalna ale nie zobowiązuje do założenia DG i praktycznie możnaby każde
    pieniądze wyprać tłumacząc się osobistym uprawianiem nierządu
    Państwo nie legalizuje prostytucji jako DG bo nie pobiera należności
    (podatków i innych ciężarów) od działalności "niemoralnej"
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2010-04-21 18:10:45
    Od: wombi <w...@o...eu>

    W dniu 2010-04-21 19:30, Jackare pisze:
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > legalna ale nie zobowiązuje do założenia DG i praktycznie możnaby każde
    > pieniądze wyprać tłumacząc się osobistym uprawianiem nierządu

    Jesteś pewien?

    http://www.podatki.biz/artykuly/28_8577.htm

    http://www.goldenline.pl/forum/podatki-i-prawo-podat
    kowe/631276

  • 9. Data: 2010-04-21 20:21:48
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 23:56:33 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał
    > w wiadomości news:hql109$jfe$1@inews.gazeta.pl...

    > Dokładnie. To może być odręcznie wypisane na zwykłej kartce.

    i bez pieczątki, jako że w obrocie gospodarczym nie ma obowiązku posiadania
    pieczątki, ale zazwyczaj przedsiębiorcy posiadają

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    http://foto.3mam.net/album2/Lowicz/index7.php

  • 10. Data: 2010-04-23 09:16:21