  • 1. Data: 2005-05-18 18:48:43
    Temat: Niedziałająca pralka - odpowiedzialnosc sprzedawcy
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Dzisiaj "ludzie" ze sklepu AGD dostarczyli mi pralke (nie zamontowali).
    Po przeprowadzeniu instalacji w/g zalaczonej instrukcji pralka "nie
    wlacza sie" - nie reaguje na zadne polecenia, na przeklenstwa tez :)

    Czy takie objawy to "niezgodnosc towaru z umowa" z Ustawy o sprzedazy
    konsumenckiej i zgloszenie tego faktu sprzedawcy zobowiazuje go do
    wymiany towaru na nowy?

    Co jeszcze ciekawego sie tu stosuje? :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 2. Data: 2005-05-18 18:59:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości

    Może mało prawnie:

    1) odkręciłeś belkę mocującą bęben na czas transportu do obudowy?
    2) włączyłeś pralkę do prądu?

    Jak tak, to jutro ją zareklamuj. Najlepiej, niech ktoś ze sklepu
    przyjedzie i sprawdzi, co się stało na miejscu. Nie daj się wpuścić w
    serwis. Jeśli ich interwencja nie przyniesie włączenia, to złóż
    reklamacje na piśmie i zachowaj kopię z potwierdzeniem złożenia.

  • 3. Data: 2005-05-18 19:03:59
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Wed, 18 May 2005 20:48:43 +0200, na pl.soc.prawo, Kocureq napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy takie objawy to "niezgodnosc towaru z umowa" z Ustawy o sprzedazy
    > konsumenckiej i zgloszenie tego faktu sprzedawcy zobowiazuje go do

    najpierw dokladnie sprawdź czy aby napewno pralka jest faktycznie poprawnie
    podłączona i odblokowana ,bo jeżeli ie to szykuj pieniądze na nowy silnik
    JanuszHr

  • 4. Data: 2005-05-18 19:12:29
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Po przeprowadzeniu instalacji w/g zalaczonej instrukcji pralka "nie
    > wlacza sie" - nie reaguje na zadne polecenia, na przeklenstwa tez :)

    Włącz ją do prądu ... Odkręc śruby zabezpieczające.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-05-18 19:16:19
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    JanuszHr wrote:
    > najpierw dokladnie sprawdź czy aby napewno pralka jest faktycznie poprawnie
    > podłączona i odblokowana ,bo jeżeli ie to szykuj pieniądze na nowy silnik

    Z ciekawszych rzeczy czesc blokad zdjeli juz panowie ze sklepu
    (przyniesli bez, gdy to zauwazylem to dzwonilem do sklepu i
    potwierdzili, ze czasem zdejmuja), silnik sie kreci (jak go recznie do
    tego naklonie) a na wszelkie bardziej zautomatyzowane rozmowy nie reaguje.

    Moze mi ktos odpowiedziec na pierwotne pytanie? :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 6. Data: 2005-05-18 19:24:26
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Moze mi ktos odpowiedziec na pierwotne pytanie? :)

    Ustaw programator o jeden ząbek dalej ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-05-18 19:34:10
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > To jest poważny błąd ,nie wolno przeność pralki ze zdjętymi blokadami bo
    > może uszkodzić połaczenia elektryczne ,lub uszkodzić hydrostat/ dla
    > jasności czasami amatorsko naprawiam drobne usterki w pralkach znajomych
    > mam takiego "konika" /

    ROTFL .... twoj konik pije za duzo piwa :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2005-05-18 19:35:34
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

  • 9. Data: 2005-05-18 20:33:10
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Kocureq wrote:
    > Dzisiaj "ludzie" ze sklepu AGD dostarczyli mi pralke (nie zamontowali).
    > Po przeprowadzeniu instalacji w/g zalaczonej instrukcji pralka "nie
    > wlacza sie" - nie reaguje na zadne polecenia, na przeklenstwa tez :)

    Dobra, nieistotne :)

    Pralka ma dodatkowy feature nie opisany w instrukcji - trzeba jej w leb
    przywalic zeby zaskoczyla blokada klapy. Normalne zamkniecie powoduje
    "klik", ale trzeba zrobic drugi zeby zakumala ze jest zamknieta :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 10. Data: 2005-05-18 21:28:36
    Od: "Mertz" <p...@w...pl>

> [...]
    > przeprowadzeniu instalacji w/g zalaczonej instrukcji pralka "nie wlacza
    > sie" - nie reaguje na zadne polecenia, na przeklenstwa tez :)

    Qrcze, wez mnie nie strasz, bo ja zakupilem 3 tyg. temu i stoi jescze w
    styropianach i obkurczonej folii tak jak wyszla z fabryki.

    Ale na tak na powaznie to upewnij sie, ze w gniazdku jest napiecie.
    To ze podczas transportu ze zdjetymi blokadami moglo sie cos stac to moze
    byc faktycznie. Wszelkie blokady sciaga sie w miejscu docelowym i one sa
    wlasnie do transportu. Inna sprawa to czujnik zamknietej klapy lub okienka o
    ktorej piszesz, ze cos tam... i tu moze byc uszkodzenie a wlasnie przez taki
    maly element pralka nie wystartuje.
    Wez przyrzad i sprawdz czy jest U, sprawdz jeszce raz wszystkie punkty po
    blokadach, zablokuj na chwile czujnik zamknietej klapy przy wlaczinym
    ktoryms programie i zobaczysz co sie dzieje.

    Jesli tego samego dnia pralka bylaby dostarczona i wadliwa to kazalbym to po
    prostu zabrac to dziadostwo natychmiast i zarzadal przywiezienia innego
    egzemplarza.

    -Mertz-