  • 1. Data: 2005-05-18 18:11:18
    Temat: Nakaz sadowy
    Od: Tommy <t...@m...com.pl.nospam>

    Dostalem od firmy DGB Investments SA informacje, iz sa oni
    pelnomocnikiem do prowadzenia postepowania windykacyjnego. W zalaczeniu
    jest bardzo nieczytlena tabelka z ktorej wynika ze nakaz wydany byl w
    roku 2000. Czy w przypadku nakazu zaplaty w obrocie gospodarczym moze
    byc wystawoiny na spolke cywilna czy tez jest wysatwiany na
    poszczegolych udzialowcow? I jak dlugo wiezyciel ma prawo domaga sie
    zaplaty z tytutu nakazu zaplaty?
    Dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2005-05-18 18:24:06
    Temat: Re: Nakaz sadowy
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Tommy" <t...@m...com.pl.nospam> napisał:

    > W zalaczeniu jest bardzo nieczytlena tabelka z ktorej wynika ze nakaz
    > wydany byl w roku 2000.

    Jaki nakaz, jaki nakaz? Sądowy?? Nakazy sądowe wysyła sąd a nie jakieś egb.

    --

    Rico - antysocjalizm i antynacjonalizm gwarantowane.
    "Podjęcie walki na froncie historycznym jest dla lewicy wielką

  • 3. Data: 2005-05-18 18:25:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tommy" <t...@m...com.pl.nospam> napisał w wiadomości

    Przedawnienie wynosi 10 lat, ale oddając sprawę do komornika co jakiś
    czas, to można je przeciągać w nieskończoność w praktyce.

  • 4. Data: 2005-05-18 18:26:06
    Od: Tommy <t...@m...com.pl.nospam>

    Nakaz zapewne byl wydany przez sad w 2000 roku

  • 5. Data: 2005-05-18 18:32:33
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Tommy" <t...@m...com.pl.nospam> napisał:

    > Nakaz zapewne byl wydany przez sad w 2000 roku

    Jak to PEWNIE był wydany? Była jakaś rozprawa? Dostałeś od sądu pismo zpo?
    Jest na piśmie jakaś sygnatura akt sprawy?

  • 6. Data: 2005-05-18 21:42:19
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Przedawnienie wynosi 10 lat, ale oddając sprawę do komornika co jakiś
    > czas, to można je przeciągać w nieskończoność w praktyce.

    To zapewne prawda. Aczkolwiek kilka dni temu oddawałem sprawę do komornika
    wyłącznie w celu przerwania biegu przedawnienia. Młody pan obsługujący akurat
    petentów bardzo się zdziwił, że coś takiego istnieje :)

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl