  • 81. Data: 2018-07-25 14:56:46
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-07-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Policjanci tam stali,to ludzie przyszli - zresztą też wysłani przez
    > polityków.

    Skąd wiesz, że zostali wysłani przez polityków?

    --
    Marcin

  • 82. Data: 2018-07-25 15:18:49
    Od: Kviat

    > Natomiast wnoszenie na basen osoby z ulicy, to jest co najmniej wątpliwe
    > etycznie.

    Ja pierdziu. Próba ratowania człowieka jest wątpliwa etycznie...
    Niech mnie ktoś uszczypnie, bo nie wierzę, że coś takiego mógł napisać
    normalny człowiek.

    > To coś tak, jak podrzucenie weterynarzowi do ogródka chorego
    > kotka, bo jest weterynarzem, więc niech się nim zajmie.

    Bo człowiek to taki chory kotek.
    No kurwa nie wierzę...

    > Basen, to jakaś
    > tam działalność gospodarcza. Jej przedmiotem nie jest świadczenie pomocy
    > medycznej w dzielnicy i nie uważam za sensowne podrzucanie im pacjentów

    Człowieku(?) czy ty ogarniasz, że rozmowa jest o ratowaniu życia, a nie
    o świadczeniu jakiejś tam pomocy medycznej?

    > - o ile nie jest to wynik jakiegoś niestandardowego zagrożenia, któremu
    > nie da się normalnie przeciwdziałać.

    Serio?

    > Zasłabnięcie na ulicy osoby takim
    > normalnie nie jest. Służby medyczne dają sobie z tym w miarę radę i nikt
    > się nie awanturuje o to, ze akurat obok basenu nie było.

    Ale był... a w środku z dużym prawdopodobieństwem AED i nawet najgorszy
    ratownik, który i tak będzie (z dużym prawdopodobieństwem) leszy niż
    przypadkowa osoba na ulicy.
    OMG... po co te dywagacje, co by było, gdyby basenu nie było w pobliżu?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 83. Data: 2018-07-25 15:23:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 25.07.2018 o 01:36, Marcin Debowski pisze:

    >A to już nie wolno piętnować?

    Art. 212.
    § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub
    jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie
    postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii
    publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego
    stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności
    podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

    2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą
    środków masowego komunikowania,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do roku.

    I zauwaz - tu nie ma ograniczen w karalnosci.
    Ale

    Art. 213.
    § 1. Nie ma przestępstwa określonego w art. 212 § 1, jeżeli zarzut
    uczyniony niepublicznie jest prawdziwy.
    § 2. Nie popełnia przestępstwa określonego w art. 212 § 1 lub 2, kto
    publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut:
    1) dotyczący postępowania osoby pełniącej funkcję publiczną lub
    2) służący obronie społecznie uzasadnionego interesu.

    Mnie wychodzi, ze nie mozna oglosic, ze szary Kowalski ma kochanke.
    No chyba, ze pietnowanie posiadania kochanek, jest spolecznie
    uzasadnionym interesem w naszym katolickim kraju :-)

    No i mamy jeszcze konstytucyjne prawo posiadania i gloszenia pogladow,
    wiec nie bardzo rozumiem, dlaczego nie moge uwazac, ze pewien
    policjant to **** :-)

    J.

  • 84. Data: 2018-07-25 15:26:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na podstawie historii ludzkości i istnienia pewnie w każdym języku
    > odpowiednika słowa lincz.

    Sam napisałeś, że w to nie wierzysz. Dzielnicowy, który potem musi
    codzień spotykać swoich "podopiecznych" może występować pod nazwiskiem a
    ten nie?

    > że ktoś coś przekręcił i było pół prawdy czyli całe kłamstwo

    No ale co przekręcił - policjant użył siły (ponoć przepisowo i zasadnie)
    i to zostało przedstawione.

    xaVvWg2EeXmhDur1MXvpBK.jpg

    > Jo. W tym problem. A ci ujawniający to byli tam na miejscu i
    > świadkowali?

    No ci co przesłali to posłowi raczej na miejscu byli. Zresztą dość
    prawdopodobne, że Szczerba też. Zresztą co? Przecież materiał
    dokumentujący jest. No chyba że też zmanipulowany.

    > A przypisują Ci coś czego mógłbyś się wstydzić?

    Pracuję tak, żeby się tego nie wstydzić. Jak ktoś się wstydzi swojej
    pracy to jego problem, nie oceniających.

    > Uogólniam. Nie sądzę aby ktoś chciał napaść na policjanta, ale jakby to
    > nie był policjant, to pewnie byłoby to bardziej realne.
    No patrz, a tych co ich policjanci targają, co zamachu i pucze urządzają
    publikują, z moredek, nazwisk i jakoś problemu z tym nie ma. To co
    zwykły spacerowicz jest osobą bardziej publiczną niż funkcjonariusz?

    Shrek

  • 85. Data: 2018-07-25 15:54:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 25-07-18 o 14:00, J.F. pisze:

    >Wiesz, poczucie się urażonym, to strony mogą co najwyżej dać sobie
    >"po
    >pysku". No powiedzmy jakaś cywilka. Co innego, jakby napisał,ze
    >architekt zaprojektował budynek z naruszeniem konstytucji i wadliwie
    >do
    >tego stopnia, że może się zawalić.

    "Dyletant" wydaje mi sie czyms powaznym.
    I chyba spelnia warunki z KK.

    >Pawnie, że można. Nad gustem się nie dyskutuje.

    A mozna napisac "pan architekt nie ma za grosz gustu i poczucia
    estetyki" ? :-)

    >Tylko,ze jakby poseł
    >napisał,że mu się nie podoba działanie Policjanta pod sejmem bez
    >podpowiadania, ze ma rodzinę (większość ma) i że naruszał tam prawo,
    >by nikt tu afery nie kręcił.

    Ale moze jednak to co widzial wskazuje na wiecej niz "nie podoba mi
    sie" ?

    J.

  • 86. Data: 2018-07-25 16:00:01
    Od: Kviat

    > Po prostu próbujesz się opierać na materiałach prasowych, a te linczują
    > bez znajomości rzeczy i nawet później nikomu do głowy nie przyjdzie, by
    > napsiać, że nie mieli racji. Stąd tyle informacji o łamaniu prawa.

    Ale wiesz, że są filmy i można samemu sprawdzić jak zachowują się ci
    policjanci?

    Oczywiście oni nie łamią prawa, bo tylko wykonują rozkazy, które są
    zgodne z prawem...
    Zdajesz sobie sprawę, że takim argumentem to może oszukasz wyznawcę
    pisowskiego (bo on chce być oszukany takim właśnie argumentem, bo pasuje
    mu do jego koncepcji i wizji świata), ale normalnego człowieka nie da
    się w ten sposób oszukać?

    > Dziennikarze niby zasłąniaja się tym, ze oni sygnalizują jedynie, ale
    > ludzie nie dostrzegają tego niuansu, od którego momentu to prawda
    > obiektywna, a do którego po prostu insynuacje.

    Słuszna uwaga.
    Tylko pomylili ci się adresaci, którzy tych niuansów nie dostrzegają.

    > No ja się też dziwię, że nie ogarniasz.
    >
    > Kilkudziesięciu ludzi próbuje wedrzeć się do Parlamentu. Policja
    > zatrzymuje jednego z nich. Nie wiem, czemu akurat jego, ale po pierwsze
    > ktoś taką decyzję podjął a i pewnie z grubsza rzecz biorąc każdemu z
    > biorących udział w tym wydarzeniu by się jakiś zarzut dało przedstawić,
    > a policjanci uznali, że akurat ten bardziej na niego zasługuje. Resztę

    W parlamencie siedzą ludzie, którzy łamią Konstytucję (łamią prawo),
    demolują ustrój, demolują trójpodział władzy, niezawisłość
    sądownictwa... Tylko nie pisz mi tu, że to ludzie ich wybrali do tego
    parlamentu, bo wybrali, ale nie do łamania prawa.
    Każdemu biorącemu udział w tym wydarzeniu by się dało jakiś zarzut
    przedstawić, ale na pewno nie ludziom, którzy przeciwko temu protestują.
    Policja źle kieruje swoje działania. Przeciwko nie tym co trzeba.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 87. Data: 2018-07-25 16:00:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-07-25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak oddycha.

    No to jesli powiedzieli ze oddycha, to ratownik slusznie sprzetu nie
    wydal.

    >Jak jest woda.

    Taaa ... czy ratownik na basenie powinien miec AED na stanie ?

    Ale trzeba znalezc "brak oznak zycia".
    A jak oddycha ?

    J.

  • 88. Data: 2018-07-25 16:17:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-07-18 o 14:56, Marcin Dębowski pisze:

    > Skąd wiesz, że zostali wysłani przez polityków?

    Bo nie jetem idiotą. Dawno przestałem wierzyć w dyrdymały o protestach z
    potrzeby serca. Szansa na to, kilkudziesięciu ludzi na raz w jednym
    momencie wpadnie na potrzebę pokrzyczenia pod sejmem jest żadna. No i
    jak sadzisz, skąd ta Policja wiedziała, ze oni tam przyjdą?

  • 89. Data: 2018-07-25 16:25:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-07-18 o 15:18, Kviat pisze:

    > Ja pierdziu. Próba ratowania człowieka jest wątpliwa etycznie...
    > Niech mnie ktoś uszczypnie, bo nie wierzę, że coś takiego mógł napisać
    > normalny człowiek.

    Próba ratowania poprzez podrzucanie go na basen, a nie ratowania samego
    w sobie.

    > Bo człowiek to taki chory kotek.
    > No kurwa nie wierzę...

    Nie musisz. Wiara, to generalnie delikatna materia.

    > Człowieku(?) czy ty ogarniasz, że rozmowa jest o ratowaniu życia, a nie
    > o świadczeniu jakiejś tam pomocy medycznej?

    No ale co do tego ma basen i ratownicy?

    > Serio?

    > Ale był... a w środku z dużym prawdopodobieństwem AED i nawet najgorszy
    > ratownik, który i tak będzie (z dużym prawdopodobieństwem) leszy niż
    > przypadkowa osoba na ulicy.

    Boję się,że nie masz zielonego pojęcia o poziomie wyszkolenia ratowników
    wodnych. Oni są od wyciągania ludzi z wody. W pozostałym zakresie są
    mniej więcej takimi samymi ratownikami, jak każda osoba uważająca na
    szkoleniu z EDB czy na kursie na prawo jazdy.

    > OMG... po co te dywagacje, co by było, gdyby basenu nie było w pobliżu?

    Bo przeważnie nie ma. Moze jakie zarzuty do włądz samorządowych, ze nie
    ma basenu na każdym rogu? Albo poustawiamy ratowników na ulicach? Życie
    ludzkie jest bezcenne przecież.

  • 90. Data: 2018-07-25 16:30:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-07-18 o 16:00, Kviat pisze:

> [...]
    > sądownictwa... Tylko nie pisz mi tu, że to ludzie ich wybrali do tego
    > parlamentu, bo wybrali, ale nie do łamania prawa.

    To należy ich osądzić. Kilku wrzeszczących pod Sejmem nic tu nie zmieni.

    > Każdemu biorącemu udział w tym wydarzeniu by się dało jakiś zarzut
    > przedstawić, ale na pewno nie ludziom, którzy przeciwko temu protestują.

    Bio przecież wszyscy wiemy, że posłowie łamią prawo. No przynajmniej Tyt
    tak sądzisz.

    > Policja źle kieruje swoje działania. Przeciwko nie tym co trzeba.

    Oczywiście. Powinni ścigać Straż Sejmową, że nie chce wpuszczać
    oszołomów o Sejmu i narusza ich konstytucyjne prawo do wolności.