    Subject: Re: Nieanonimowy policjant
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <7bO5D.640783$nt3.477590@fx17.ams1> <pj8ch7$o4n$9@node1.news.atman.pl>
    <DEY5D.640784$nt3.559850@fx17.ams1>
    <5b58621c$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b586e5a$0$597$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b5878b8$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 25 Jul 2018 16:25:44 +0200

    W dniu 25-07-18 o 15:18, Kviat pisze:

    > Ja pierdziu. Próba ratowania człowieka jest wątpliwa etycznie...
    > Niech mnie ktoś uszczypnie, bo nie wierzę, że coś takiego mógł napisać
    > normalny człowiek.

    Próba ratowania poprzez podrzucanie go na basen, a nie ratowania samego
    w sobie.

    > Bo człowiek to taki chory kotek.
    > No kurwa nie wierzę...

    Nie musisz. Wiara, to generalnie delikatna materia.

    > Człowieku(?) czy ty ogarniasz, że rozmowa jest o ratowaniu życia, a nie
    > o świadczeniu jakiejś tam pomocy medycznej?

    No ale co do tego ma basen i ratownicy?

    > Serio?

    > Ale był... a w środku z dużym prawdopodobieństwem AED i nawet najgorszy
    > ratownik, który i tak będzie (z dużym prawdopodobieństwem) leszy niż
    > przypadkowa osoba na ulicy.

    Boję się,że nie masz zielonego pojęcia o poziomie wyszkolenia ratowników
    wodnych. Oni są od wyciągania ludzi z wody. W pozostałym zakresie są
    mniej więcej takimi samymi ratownikami, jak każda osoba uważająca na
    szkoleniu z EDB czy na kursie na prawo jazdy.

    > OMG... po co te dywagacje, co by było, gdyby basenu nie było w pobliżu?

    Bo przeważnie nie ma. Moze jakie zarzuty do włądz samorządowych, ze nie
    ma basenu na każdym rogu? Albo poustawiamy ratowników na ulicach? Życie
    ludzkie jest bezcenne przecież.